Ruben's meubel, tijd voor een update!

Gestart door R, oktober 9, 2005, 20:23:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

#175
Et voila.


R

#176
nog 1. Met klep open komt nog. Camera moest net de deur uit. Die houden jullie nog even tegoed.

advr



Het heeft even geduurd maar het ziet er rete strak uit, de complimenten!! O0 O0

Past mooi bij de rest :D

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

W

WoW! :-* Dat is echt heel erg mooi geworden Ruben! m'n welgemeende complimenten!

MvG,
Wybrand

Wimpie007

Heb je misschien ook nog een fotootje van de werking van de lade?
Zeer knap werk alleszins, vormt een mooi, strak geheel. :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

R

Citaat van: wimpie007 op april 14, 2006, 17:18:23
Heb je misschien ook nog een fotootje van de werking van de lade?
Zeer knap werk alleszins, vormt een mooi, strak geheel. :)

tnx voor de complimenten.

Het is trouwens echt een klep met het kantelpunt aan de onderzijde. Een lade is er niet in gekomen. Als de camera weer terug is, zal ik een foto maken.

Rody

Dat heb je erg netjes gedaan, Ruben!
Je mag er ook wel eentje voor mij maken ;D

B.J.

Ziet er erg goed uit Ruben! In het WIT zal hij niet mistaan in onze woonkamer!  :D

OscarTango

Heel mooi geworden....ik dacht alleen dat de apparatuur er in kwam ipv er op. Wat steekt er nu in het meubel ? DVD's ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

R

Citaat van: OscarTango op april 14, 2006, 17:35:59
Heel mooi geworden....ik dacht alleen dat de apparatuur er in kwam ipv er op. Wat steekt er nu in het meubel ? DVD's ?

In het meubel staat mijn dvd speler. Eventueel kan er altijd nog wat anders bij. Ik luister het meest stereo en die apparaten staat er dus op. Daarnaast heeft het soort show effect, die grijze spullen op het zwart meubel.

@bas en OT, tnx.

dmeerpa

Whaw... Echt lekker strak...en blinken (spiegelen)
Pioneer PDP-6080D // Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB991, X-Box series X + Kodi
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustics A25
klik hier voor mijn setup

VlisChris

Dat ziet er mooi uit man! Mooie afwerking, en mooi bij de rest van je spullen.
Het duurde even, maar het resultaat is er wel naar.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SpeedyAndré

Ik zou er maar een stootrandje omheen maken, voordat straks een stofzuiger uit de bocht vliegt  :P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

R

#188
Citaat van: SpeedyAndré op april 14, 2006, 18:26:09
Ik zou er maar een stootrandje omheen maken, voordat straks een stofzuiger uit de bocht vliegt  :P

André  8)

Ha ha, ja  :-X

Audiofiel

Bijzonder fraai Ruben! Tijd voor een educatief filmpje over het openen en sluiten van het meubel... :P ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

mikeske

Ziet er echt heel mooi uit, chapeau Ruben  ;)
Ben ook wel benieuwd naar een foto met de klep open.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Richard70…

Mooi meubel Ruben, zo een kun je voor mij ook maken als je nog eens tijd over hebt ;D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

R

Citaat van: rdebruin op april 14, 2006, 22:38:16
Mooi meubel Ruben, zo een kun je voor mij ook maken als je nog eens tijd over hebt ;D

tnx, sorry dit meubel is alleen geschikt voor stereo sets ;)

molle

WOW :o Strak meubel Ruben 8) Meer dan complimenten O0 ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

tiptop

Ziet er ongelofelijk goed uit Ruben!!!!! :o Echt heel mooi. 8)

Nu de rest van je kamer erop aanpassen ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Richard70…

Citaat van: Ruben op april 14, 2006, 22:39:49
tnx, sorry dit meubel is alleen geschikt voor stereo sets ;)

Mag ook gerust wat groter zijn hoor >:D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

beunky

Naaaajs :D :D
Duurt ff maar dan héb je ook wat, echt mooi man! :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Moony

Idd erg mooi eindresultaat Ruben! Zeker icm. het pianolak zwart van de SF en de Velo.
Het lange wachten wel waard lijkt me.  8)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

xman


Sjiek hoor! Erg stijlvol met die pianolak. Smaakvolle Blingbling. Een klein, niet zichtbaar pootje of wieltje eronder maakt het misschien nog eleganter en voorkomt misschien beschadiging door stofzuiger.... ;D

R

Wel eens over nagedacht. Hij staat al 18 mm los.