kleine versterker, welke ?

Gestart door Ottovw, maart 26, 2010, 16:27:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ottovw

Ik heb momenteel voor mijn woonkamer situatie een flinke versterker staan ook kwa formaat. Helaas past deze joekel van een versterker niet in mijn tv meubel. En nu ik beschik over een apparte HT ruimte wil ik en ook voor mijn vriendin zoveel mogelijk in de woon ruimte de apparatuur weg werken.
Ik wil dus graag overstappen naar een kleinere versterker die toch krachtig genoeg is om de missions 735 aan te sturen. Ik heb geen flauw idee naar welke versterker ik moet kijken.

Mijn doel is 2de hands en het moois zou zijn een ruil met mijn huidige versterker (Yamaha DSP-A2070).
Hierbij mijn vraag aan jullie; Wat is in mijn situatie een mooie stereo versterker die jullie mij kunnen aanraden ?

Starsky

Voor "gewoon"stereo zou je uit kunnen kijken naar een versterker van Cyrus, mooi kompakt en een goede/mooie versterker.
Voor iets meer design zou een Pathos classic one (hybride) ook een erg mooie versterker zowel klankmatig als optisch.
Beide leveren genoeg.

Suxs met de zoektocht ;)

Ottovw

Citaat van: Starsky op maart 26, 2010, 21:59:05
Voor "gewoon"stereo zou je uit kunnen kijken naar een versterker van Cyrus, mooi kompakt en een goede/mooie versterker.
Voor iets meer design zou een Pathos classic one (hybride) ook een erg mooie versterker zowel klankmatig als optisch.
Beide leveren genoeg.

Suxs met de zoektocht ;)

Bedankt voor je reactie, zou eens gaan kijken naar deze modellen.