XP outlook expres 6 probleempje

Gestart door rijstfj, mei 11, 2005, 19:13:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rijstfj

Hoi
Ik gebruik XP Outlook Expres 6.0, mijn vraag hierover, sinds kort heb ik een probleem met de knop functie afzender beantwoorden, ik moet hiervoor de knopfunctie doorsturen gebruiken om het effect te bereiken wat je normaal met afzender beantwoorden krijgt.

Dus in onderwerp staat wel Re:................. maar in het vak waar normaal de tekst behoort te staan van de afzender, en waar je het bericht in kunt beantwoorden, is in dit geval blanco. Ik zie het wel bij beantwoorden doorsturen, alleen staat in onderwerp dan wel Fw:..........

Iemand die dit herkend of weet waar ik het probleem kan herstellen?

Mvg
Frans

Fransvis

Citaat van: rijstfj op mei 11, 2005, 19:13:51
Hoi
Ik gebruik XP Outlook Expres 6.0, mijn vraag hierover, sinds kort heb ik een probleem met de knop functie afzender beantwoorden, ik moet hiervoor de knopfunctie doorsturen gebruiken om het effect te bereiken wat je normaal met afzender beantwoorden krijgt.

Dus in onderwerp staat wel Re:................. maar in het vak waar normaal de tekst behoort te staan van de afzender, en waar je het bericht in kunt beantwoorden, is in dit geval blanco. Ik zie het wel bij beantwoorden doorsturen, alleen staat in onderwerp dan wel Fw:..........

Iemand die dit herkend of weet waar ik het probleem kan herstellen?

Mvg
Frans


Staat deze optie bij jou wel aangevinkd ?


rijstfj

Citaat van: Fransvis op mei 11, 2005, 19:56:08
Staat deze optie bij jou wel aangevinkd ?


Hoi
Nee.
Ik heb het zo net aan gevinkt en nu werkt die, bedankt.
Mvg
Frans