Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WMC

Iemand gezien wie de Corvette reed?
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Ghosty J

neeh helaas maar wat een vette auto die fiesta zeg
heb er 2 weken geleden al ff ingezeten echt een mooi ding!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

DJ-Foxx

#552

Nelisje

Citaat van: Ghosty J op december  7, 2008, 22:21:54
neeh helaas maar wat een vette auto die fiesta zeg
heb er 2 weken geleden al ff ingezeten echt een mooi ding!

Mochht ik ooit de landing bij Normandie na willen spelen dan gebruik ik een fiesta. Ik vind het een fantastische auto om te zien, alleen de binnenkant vind ik wat minder. Een iets te hoge mobiele telefoon uitstraling.. dan was dat misschien de bedoeling, maar ik vind het niet mooi.

JCL

De Fiesta is idd een erg mooie auto! Maar ben ik de enige die vindt dat hij een beetje vrouwelijk is? Net als bijvoorbeeld een Ka?

DJ-Foxx

Citaat van: JCL op december  9, 2008, 09:59:59
De Fiesta is idd een erg mooie auto! Maar ben ik de enige die vindt dat hij een beetje vrouwelijk is? Net als bijvoorbeeld een Ka?

zijn beide vrouwen autootjes ;)

Xstream

Nou, ik vind er weinig aan die Fiesta ...
Natuurlijk, vast een leuk comfortabel, praktisch en betaalbaar karretje, maar voor mij is het gewoon 1 uit velen.
Ik bedoel, Peugot 206, Focus, Civic etc ... het lijkt allemaal op elkaar met kleine nuance verschillen. Ik vind er momenteel sowieso weinig aan op auto gebied en ik vind dat er weinig creativiteit te bespeuren is.
Dan lig ik nog liever 10 jaar krom voor die Corvette ;) Of besteed het geld aan een leuke 2e hands karretje die zich wel onderscheid van de rest ;)
Ik bedoel, als je dan toch een leuk betaalbaar autootje wilt om je boodschapjes in te doen en je kinderen in te dumpen, ga dan gewoon voor een Suzuki Swift ofzo ... ook een leuk autootje voor minder geld. Waarom meer uitgeven voor zo'n doorsnee bak met strakke lijnen die ze allemaal hebben ...

Ik vind TG wel weer leuker dit seizoen dan het vorige ...

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

B.J.

Ik snap toch niet hoe TG het voor elkaar krijgt om het leger te gebruiken voor hun programma?

Ghosty J

Citaat van: Bas Janssen op december 10, 2008, 08:48:10
Ik snap toch niet hoe TG het voor elkaar krijgt om het leger te gebruiken voor hun programma?
denk dat zij net als het nederlandse leger te veel openstaande vacatures heeft ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JCL

#559
Citaat van: Bas Janssen op december 10, 2008, 08:48:10
Ik snap toch niet hoe TG het voor elkaar krijgt om het leger te gebruiken voor hun programma?

Is ook overheid. Daarnaast denk ik dat Jerremy wel wat concties heeft bij het leger. Hij heeft een grote voorliefde voor de krijgsmacht en heeft ook straaljagers gevlogen (of dat ook echt als militair is weet ik eigelijk niet). Dergelijke bekendheden kennen wel eens iemand, misschien kent hij iemand die hoog geplaatst is in het Britse leger.

Edit: kleine typo  :withstupid:


Xstream

We hebben het wel over de BBC he, die hebben best wat knaken.
Daarnaast heeft de BBC in de Uk ook een hele andere reputatie / verhouding dan bijv. NL1, 2 etc ...

Het is ook niet zo dat het leger nooit meedoet in NL TV hoor, alleen zit er altijd een stukje eigen belang bij en lenen ze zich niet snel voor entertainment. Daarbij komt dat als BBC ff een berg geld neerlegt en wat kortingen krijgt dankzij wat connecties misschien het leger hier gewoon aan meewerkt - mits het uitkomt - en het inderdaad ook teased hoe "cool" het leger is. Je moet niet vergeten dat Top Gear met ik weet niet hoeveel miljoen kijkers wereldwijd best wel een leuk budget zal hebben om leuke dingen mee te doen. Is toch het paradepaardje van de BBC de laatste jaren. Ook zijn er veel Top Gear liefhebbers binnen de UK natuurlijk, waaronder ongetwijfeld de nodige hoogbeklede bobo's.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ghosty J

Next on:
14 Dec 2008, 21:00 on BBC Two

Synopsis:Motoring news and views from the usual team.

James May travels to California to take a look at what is being hailed as the future of motoring, the hydrogen-powered Honda Clarity. Meanwhile, out on the test track Jeremy Clarkson has a high-voltage encounter with the Tesla, a battery-powered super-car, and Richard Hammond takes an affectionate look back at 50 years of Touring Car racing.

The star in the reasonably priced car is none other than Tom Jones, and there are some festive fun and games in the studio to boot.

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Joep

#563
Citaat van: Ghosty J op december 14, 2008, 17:33:52
Next on:
14 Dec 2008, 21:00 on BBC Two

Synopsis:Motoring news and views from the usual team.

James May travels to California to take a look at what is being hailed as the future of motoring, the hydrogen-powered Honda Clarity. Meanwhile, out on the test track Jeremy Clarkson has a high-voltage encounter with the Tesla, a battery-powered super-car, and Richard Hammond takes an affectionate look back at 50 years of Touring Car racing.

The star in the reasonably priced car is none other than Tom Jones, and there are some festive fun and games in the studio to boot.



Leuk, ik ga weer kijken! :) Ben erg benieuwd naar de real world ervaringen met de full-electro Tesla!

Zag trouwens afgelopen vrijdag de oude serie op Veronica, maar hallo, wat is dat ouwe meuk zeg! ;D Hebben het nog over de introductie van de VORIGE Fiesta ST! En zelfs de presentatoren zelf zijn onherkenbaar. Kreeg een klein beetje het Knight Rider gevoel.... ;D

Robke

Nog geen 100 km rijden bij flink doortrappen vind ik nogal tegenvallen eigenlijk bij de Tesla, zeker voor zoveel geld (92.000 UK pondjes). Wel erg snel, als hij net zo hard rond gaat als een 911 GT3. 8)
Wat mij betreft hadden ze gisteren al de waterstofauto's op de weg mogen zetten, benieuwd hoe lang dat gaat duren in het immer achter de feiten aanlopende Nederland.....

WMC

Dit is overigens wel de oude (996) GT3 als ik het goed heb.

Heb je overigens wel eens nagedacht over het waterstof probleem? Dat moet ook ergens vandaan komen, vooralsnog is het slechts het verplaatsen van het probleem. Totdat er genoeg is geinvesteerd in duurzame (wind-, zonneenergie) is de waterstof techniek niet direct rendabel en voeg je alleen maar een extra stap toe aan het energie omzettings proces.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Robke

Het raffineren van benzine en diesel kost ook een hoop energie, ik heb alleen geen idee hoe dit zich verhoudt tov waterstofproductie. Laat Waterstofproductie bijvoorbeeld nou 50% meer energie kosten dan brandstofproductie, dan zal uiteindelijk toch het waterstof minder schadelijk zijn denk ik.

Peppi

Citaat van: WMC op december 15, 2008, 18:22:31
Dit is overigens wel de oude (996) GT3 als ik het goed heb.

Heb je overigens wel eens nagedacht over het waterstof probleem? Dat moet ook ergens vandaan komen, vooralsnog is het slechts het verplaatsen van het probleem. Totdat er genoeg is geinvesteerd in duurzame (wind-, zonneenergie) is de waterstof techniek niet direct rendabel en voeg je alleen maar een extra stap toe aan het energie omzettings proces.

Maar wat dan als alternatieve energiebron "Free-energy wellicht"  :unsure:

http://zapruder.nl/portal/artikel/free_energy_steorn_daagt_wetenschappers_uit/
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

Wowly

Speciale uitzending: VIETNAM


Score: 100%
Meesterlijke reportage! Ik heb genoten!

Wowly

eddy135

Citaat van: Wowly op december 28, 2008, 22:16:32
Speciale uitzending: VIETNAM


Score: 100%
Meesterlijke reportage! Ik heb genoten!

Wowly
Was inderdaad in 1 woord: HILARISCH!
De aftiteling was ook bijzonder: iedereen had dezelfde voornaam: Francis Ford! ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

neverywhere

Hilarisch....en geen auto te zien in het programma...bijna...
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Xstream

Mooie aflevering, heb weer gelachen iig :)
Alleen weinig auto gezien inderdaad :D

Al vond ik de special van vorig jaar in Botswana of waar het ook was nog beter, (met Oliver :D),maar dat vond ik dan ook de beste special ooit van Top Gear.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

WMC

Iemand enig idee of Top gear nog verder gaat met nieuwe afleveringen of niet? Ik had bijvoorbeeld nog wel een item verwacht over de drie Veyrons in Dubai.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Tube-freak

Ik hoorde geruchten dat er nu wat onenigheid is over de salarissen van James en Richard.   Ik hoop in ek geval niet dat het stopt.
Ik ben al gestopt met naar de veronica versies te kijken.  Alleen maar oude meuk en dan ook nog eens 10 keer herhaald.  En enige chronologische volgorde is ook al nergens te ontdekken.   Ik heb van 2002 tot 2007 alle afleveringen kunnen downloaden ergens, dus ben ik wel even zoet mee.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

B.J.

Citaat van: Tube-freak op januari 12, 2009, 10:00:01
Ik hoorde geruchten dat er nu wat onenigheid is over de salarissen van James en Richard.   Ik hoop in ek geval niet dat het stopt.
Ik ben al gestopt met naar de veronica versies te kijken.  Alleen maar oude meuk en dan ook nog eens 10 keer herhaald.  En enige chronologische volgorde is ook al nergens te ontdekken.   Ik heb van 2002 tot 2007 alle afleveringen kunnen downloaden ergens, dus ben ik wel even zoet mee.

Die zijn er al heel lang. Ooit eens iets gelezen dat Richard en Jeremy iets van 1 miljoen (euro/dollar/pond?) verdienen en James 50K. Lijkt mij een sterk verhaal  :crazy: