Volume knop issue, meedenkers gevraagd ;-)

Gestart door hifiman, juni 21, 2009, 10:39:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: x.studio op juni 21, 2009, 12:12:06
Een zeer ernstig probleem heb je daar te pakken.
Ik ben blij te horen dat mijn probleem serieus genomen wordt  ;)

Citaat van: x.studio op juni 21, 2009, 12:12:06
Wat ook kan: neem een wuppie, die liggen nu toch her en der werkloos te wezen en draai het pluizige staartje met wat gel in een puntje. Plak deze er gewoon op en de staart wijst dan mooi en duidelijk de stand aan. Je had ze in diverse kleurtjes en het oogt meteen een stuk kindvriendelijker.
:-X

Citaat van: x.studio op juni 21, 2009, 12:12:06
En toen was er koffie.
:coffee:

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni 21, 2009, 11:54:02
Dat lijkt mij ook de mooiste manier. 8) Kun je er zelfs nog een 'knop der knoppen' topic bij openen. ;D
Haha, inderdaad ja.

De vraag is dan alleen weer, wat steek je in dat gat?  :nopompom:


sj0er-D


Arno P

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 12:24:59
Ik vind het niet eens zo'n gek idee. Ik durf het denk ik wel aan, met name dankzij het feit dat ze los bij te bestellen zijn  ;)

Is goed te doen...perfect inklemmen...haaks op de boor in de boorkolom, nieuw boortje, snijvet...heel langzaam aanzetten op het materiaal..

Icarus314

Citaat van: Arno P op juni 21, 2009, 12:35:22
Is goed te doen...perfect inklemmen...haaks op de boor in de boorkolom, nieuw boortje, snijvet...heel langzaam aanzetten op het materiaal..

En twee rechterhanden... :)

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Raphie

blauw ledje in de volumeknop zetten...............
JBL PRX Power!

hifiman

Citaat van: SOS-Master op juni 21, 2009, 13:57:49
blauw ledje in de volumeknop zetten...............
Dat vind ik nog de mooiste oplossing (al zou ik voor een rode of groene led gaan) , echter de volumeknop is volledig massief en hoe krijg je de draden in je versterker :P

hifiman

Citaat van: Arno P op juni 21, 2009, 12:35:22
Is goed te doen...perfect inklemmen...haaks op de boor in de boorkolom, nieuw boortje, snijvet...heel langzaam aanzetten op het materiaal..
Bij dat inklemmen haak ik al af vrees ik (heb de juiste spullen niet :P:-[

dre73

inderdaad onmogenlijk :-\
gaatje met een speld met knop erin is simpel en snel.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 14:12:02
Dat vind ik nog de mooiste oplossing (al zou ik voor een rode of groene led gaan) , echter de volumeknop is volledig massief en hoe krijg je de draden in je versterker :P

Niet. Gewoon alles wegwerken in de - dan niet meer helemaal - massieve knop. Klein batterijtje er in, misschien nog een onzichtbaar touch schakelaartje. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni 21, 2009, 14:15:12
Niet. Gewoon alles wegwerken in de - dan niet meer helemaal - massieve knop. Klein batterijtje er in, misschien nog een onzichtbaar touch schakelaartje. ;D
Als je het snel zegt klinkt het vrij simpel  ;)

Audiofiel

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf niet aan zou durven beginnen. :hehe:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni 21, 2009, 14:30:50
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf niet aan zou durven beginnen. :hehe:
Ach zoals ik al zei, voor 25 euri heb ik weer een nieuw exemplaar dus ben niet zo heel bang voor een experimentje  ;)

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 14:32:15
Ach zoals ik al zei, voor 25 euri heb ik weer een nieuw exemplaar dus ben niet zo heel bang voor een experimentje  ;)

Dat bedoel ik dus. Ik kan geen knop voor 25 euro krijgen voor mijn eigen versterker. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni 21, 2009, 14:46:08
Dat bedoel ik dus. Ik kan geen knop voor 25 euro krijgen voor mijn eigen versterker. ;)
Tsa dan had je ook een echt merk moeten kiezen   :headbanging:

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 12:27:28
Ik ben blij te horen dat mijn probleem serieus genomen wordt  ;)

:-X

Ronald, je kunt ook een stukje gekleurd, geslepen kristal(glas) nemen, met een boor de volumeknop net verzinken en het kristal erin vastlijmen, het is dan niet nodig voor zichtbaarheid de boel aktief te maken .... een klein beetje licht will do the trick.

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juni 22, 2009, 09:25:39
:-X

Ronald, je kunt ook een stukje gekleurd, geslepen kristal(glas) nemen, met een boor de volumeknop net verzinken en het kristal erin vastlijmen, het is dan niet nodig voor zichtbaarheid de boel aktief te maken .... een klein beetje licht will do the trick.

;)

Anton.

Hoi Anton,

Dat gaat um worden! Ik zoek een simpele edoch sjieke oplossing en daar komt deze toch het dichtste bij  :)
Zo eens even tussen de sieraden van mijn vrouw kijken  :devil:

Groetjes,

Ronald

Raphie

En de Swarovski lookalike button is geboren  :clapping:
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op juni 22, 2009, 09:30:38
Hoi Anton,

Dat gaat um worden! Ik zoek een simpele edoch sjieke oplossing en daar komt deze toch het dichtste bij  :)
Zo eens even tussen de sieraden van mijn vrouw kijken  :devil:

Groetjes,

Ronald

Je hebt me laatst een blauw/paars steentje laten zien ... that will do the trick. :devil:

:laugh:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juni 22, 2009, 09:35:13
Je hebt me laatst een blauw/paars steentje laten zien ... that will do the trick. :devil:

:laugh:

Anton.
Haha, die zal het vrouwtje wel hebben laten zien want ik zie nog geen verschil tussen een baksteen en een diamant  :P
Dat was een saffier, ik riskeer wel een echtscheiding als ik die ga gebruiken denk ik  :-X

scrutinizer

Citaat van: SOS-Master op juni 22, 2009, 09:32:26
En de Swarovski lookalike button is geboren  :clapping:

For the record, Rhapie; heb ik (nog) niets over signaalverbetering geopperd :bigsmile:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

#49
Citaat van: scrutinizer op juni 22, 2009, 09:41:35
For the record, Rhapie; heb ik (nog) niets over signaalverbetering geopperd :bigsmile:

Anton.
Daar heb je wel een punt, dat wordt eerst beluisteren welk soort steen het beste klinkt  :shaun:

Edit: en welke lijm het minst het geluid aan de speakers doet kleven  :nopompom: