Sky HD decoder + Irdeto, is dat mogelijk?

Gestart door Bengbeng, februari 28, 2007, 14:16:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bengbeng

Stel je koopt een Sky HD box vanuit Engeland, daar zit dus geen CI module
gleuf in, je kunt er enkel een Sky kaartje inprikken.

Hoe kun je dan toch naar bijv. Euro1080 (Irdeto) kijken?
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

angel66


Bengbeng

Ik heb al een Pace HD sat decoder en een UPC DVR staan, vind dat wel ff genoeg.  :)

Maar stel dat wel kan dan zou de Pace in de verkoop kunnen.  ;)
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Ed.S

Gaat niet werken. Sky werkt met NDS encryptie, en de ontvangers hebben een embedded CI die niet overweg zal kunnen met de IRDETO encryptie. Enige oplossing is idd een extra ontvanger. Maar aangezien je al een Pace HD reciever hebt zal dat geen probleem zijn.
Keep it Simple.

henkt1

Maar alleen zo'n sky decoder kan dus wel?

zou wel gaaf zijn. dit weekend bij vriend in schotland zitten kijken. Toch wel  8)

Enige dingen waar ik op moet letten?

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Bengbeng

Citaat van: henkt1 op april 18, 2007, 19:25:36
Maar alleen zo'n sky decoder kan dus wel?


Tuurlijk, het is niet zo dat als je de Noordzee overgaat dat ie dan plotseling niet meer werkt.  :) De satelliet beam
staat wel op Engeland gericht, maar wij kunnen deze ook probleemloos ontvangen.
Alleen voor de Nederlandse zenders en bijv. euro1080 is tie dus ongeschikt. Er past
alleen een Sky card in.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

henkt1

dat dacht ik ook al. Die 50 km of zo zal weinig verschil maken.
Maar er hadden andere addertjes onder het gras kunnen zitten.

Gelukkig niet dus.

Ga ik mee aan de gang!

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Bengbeng

#7
Citaat van: henkt1 op april 19, 2007, 08:28:38
dat dacht ik ook al. Die 50 km of zo zal weinig verschil maken.
Maar er hadden andere addertjes onder het gras kunnen zitten.

Gelukkig niet dus.

Ga ik mee aan de gang!

groet,

Henk

Hier al gekeken? Via GermanSky is SkyHD nu in heel Europa te bestellen, dus ook hier.  8) Geen
rare omwegen meer nodig zoals een zogenaamd huisadres in Engeland.

http://hd.germanskytv.com/

De MPEG4 HDTV DVR decoder lijkt me niet verkeerd. Geen koopje (599,-), maar verder zijn
er nog geen MPEG4 DVR's op de markt, dus het is best wel een uniek ding.  :P
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

donaldk

Dit soort aanbieders zijn er al jaren ook al voor videocryptabonnementen. Zij zorgen voor een UK adres. Let op je betaald niet alleen een flinke premie op de toch al hoge aboprijs, maar ook nog eens een jaar vooruit. De voorwaarden van Sky zijn zo dat ze je kaart kunnen uitschakelen en dan ben je je geld kwijt.

Bengbeng

#9
Citaat van: donaldk op mei  7, 2007, 01:24:58
Dit soort aanbieders zijn er al jaren ook al voor videocryptabonnementen. Zij zorgen voor een UK adres. Let op je betaald niet alleen een flinke premie op de toch al hoge aboprijs, maar ook nog eens een jaar vooruit.

Normaal gesproken is dit bij re-sellers inderdaad zo, maar bij deze hoef je zover ik kan beoordelen
geen jaar vooruit te betalen, je betaalt gewoon per maand.
Daarnaast ben je per maand slechts 3 pond meer kwijt voor bijv. SkySports HD dan als je rechtsstreeks
bij Sky Engeland zou bestellen. Bij Sky in Engeland zou je 44 pond per maand betalen voor Skysports HD, bij GermanSky betaal je 47 pond.

(even los gezien van het feit dat de aboprijs per maand zowiezo inderdaad hoog is  ;D )
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Bengbeng

Ik hoor net op een Podcast uitzending dat Sky HD inmiddels 250.000 abonnee's heeft  :o
in Engeland hebben ze blijkbaar minder moeite met het tarief wat Sky vraagt.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

donaldk

Premiere heeft er 70K, voor premiere + discovery + voetbal.

Bengbeng

#12
Ik vind trouwens wel dat als je die prijzen in het buitenland ziet dat
we hier niet mogen klagen. Als men hier 2 euro per maand voor digitale tv vraagt (bovenop
het analoge abo) dan beginnen de Nederlanders al te mekkeren.  ;D

Voor UPC digital + het HDTV pakket + Film1/Sport1 (ook HDTV) en de huur v/d HD decoder betaal ik
42 euro per maand, da's eigenlijk een koopje als je het vergelijkt met bijv. Sky.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

bmateijsen

Sky biedt dan ook wel meer dan digitale TV hier in Nederland.

Citaat van: Bengbeng op mei 13, 2007, 02:19:01
Ik vind trouwens wel dat als je die prijzen in het buitenland ziet dat
we hier niet mogen klagen. Als men hier 2 euro per maand voor digitale tv vraagt (bovenop
het analoge abo) dan beginnen de Nederlanders al te mekkeren.  ;D

Voor UPC digital + het HDTV pakket + Film1/Sport1 (ook HDTV) en de huur v/d HD decoder betaal ik
42 euro per maand, da's eigenlijk een koopje als je het vergelijkt met bijv. Sky.


angel66

#14
ik zit al jaren bij mijn tussenpersoon.
geen jaarlijkse kosten en de kaart is gratis.


de HD set kost bij hem 500 euro.



pietnoeck

Ook bij Marty ?

Geniet ook al jaren van SKY !

angel66


Raphie

dacht dat dit ging om IRDETO op een SKY box, niet om SKY subscriptions (of cardsharing) in het buitenland  ;)
JBL PRX Power!

Bengbeng

Citaat van: Raphie op mei 14, 2007, 11:28:16
dacht dat dit ging om IRDETO op een SKY box, niet om SKY subscriptions (of cardsharing) in het buitenland  ;)

Irdeto op een Sky box, kunnen we kort over zijn, werkt niet.  :)

Sky subscriptions is nauwverwand en eigenlijk best wel interessant om op door te gaan.  :P
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

angel66

ja inderdaad.
maar je hebt ze er tussen zitten he ::)


maar goed.
cardsharing is het dus niet.
het is een officieel abbonnement op mijn eigen naam!

ik heb trouwens zo,n HD ontvanger besteld.
weer wat leuks om mee te spelem ;D

donaldk

Laten we dus maar niet beginnen over VideoGuard CI modules >:D.

pietnoeck

ik kijk ondertussen al bijna één jaar naar SKY-HD en de beeldkwaliteit is vebluffend, zowel op plasma als op een Barco 808.
Zelfs SD laten upscalen naar 1080 i door de SKYbox is prachtig.

Ondertussen geniet ik van Lost, 24, Rescue Me en Bones in HD naast nog heel wat films !
Voor mij hoeft HD-DVD en Bluray niet echt want ik krijg elke avond een zeer gevarieerd aanbod aan HD voorgeschoteld en ondertussen zit er ook een 500 GB harde schijf in het toestel waarop heel wat HD materiaal staat voor het geval ik niets interessant zou vinden.

Heerlijk dus zo'n SKY-HD box !!!!

angel66

voor even tussen door.

ik heb toevallig dejavu 1080p gister binnengehaald.
jeetje dat kanalde echt van mijn scherm af.
hij was trouwens in WMV-HD.

tekke

OT

@Pietnoeck

Welke SKY HD decoder gebruik je hiervoor en waar (provider) heb je deze en je abo aangeschaft? evt. een linkje zou ik zeer op prijs stellen. Ik ben ook al een tijd op zoek naar een alternatief voor HD via de sateliet want Kanaaldigitaal heeft nog steeds nix  >:(

Tekke
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

angel66