Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond187

Oef. vind ik wel erg GAAF.

Ringdips zijn ook heftig. Lijkt simpel, maar schijn bedriegt.

Team - Ze moeste full SQ doen met soort boomstronken aan elkaar 30M full SQ ( SQ paar stappen en SQ). Daarna door met overhead walking lunges 30 M.  :worship:

PS. bietjuh off topic, maar heeft iemand sjoege van rolluiken?? Zit te denken om deze voor de slaapkamer raam te laten plaatsen ivm licht, temperatuur en geluid.

Syphon

Citaat van: Raymond187 op oktober 26, 2013, 20:09:57
Zit ook kleding van me vrouw en kleine man Bij hoor.
Ok dan ben ik dubbel benieuwd als ik langs kom. Zit te kijken of ik volgende week vrijdag een dag vrij neem. Bin w&w langs en bij jou.
Venlo is weer te ver weg. Dat is wel jammer.


Ben nu crossfit WK live aan het kijken. Respect hoor  :worship:

Is toch niet live? WK is toch net geweest, vorige maand? Doe je het zelf ook? Deze week mag ik weer 6 x  gaan  :)

Raymond187

Was wel live op eurosport HD.

Maar was Crossfit invitations. USA vs Worldteam. Dus idd geen WK.

Ne doe het zelf niet zou het wwel willen proberen, maar tijdgebrek weer houdt me daarvan  :-X

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op oktober 28, 2013, 11:55:23
Was wel live op eurosport HD.

Maar was Crossfit invitations. USA vs Worldteam. Dus idd geen WK.

Ne doe het zelf niet zou het wwel willen proberen, maar tijdgebrek weer houdt me daarvan  :-X

Binnenkort start er een box in Ede. Een van mijn trainers begint daar.

LuPo

Citaat van: Raymond187 op oktober 28, 2013, 11:30:24

PS. bietjuh off topic, maar heeft iemand sjoege van rolluiken?? Zit te denken om deze voor de slaapkamer raam te laten plaatsen ivm licht, temperatuur en geluid.

Geluid van binnen wat niet naar buiten mag zeker. :clapping: :D

Raymond187

Citaat van: WickedGame op oktober 28, 2013, 12:07:19
Binnenkort start er een box in Ede. Een van mijn trainers begint daar.
Een box?

Zie op i-net dat in Aarsfoort ook crossfittraning is. 45 euro p/m voor 2 x in de week :|

Citaat van: LuPo op oktober 28, 2013, 14:45:16
Geluid van binnen wat niet naar buiten mag zeker. :clapping: :D
hehehe  :angel:

WickedGame

#1356
Citaat van: Raymond187 op oktober 28, 2013, 14:57:56
Een box?

Zie op i-net dat in Aarsfoort ook crossfittraning is. 45 euro p/m voor 2 x in de week :|
hehehe  :angel:

Stevig prijsje in Amersfoort. Maar wel een officiele box :)  http://www.fortido.nl/ dit is de trainer, en hij zal in Ede gaan starten. Nog even geen idee per wanneer dit gaat gebeuren.

Mijn WOd voor vanavond:
http://www.youtube.com/watch?v=fc2mZkyb2so&noredirect=1

Kan nu al janken  :laugh:

Syphon

Sterkte!

Vanavond :

Front Squat   5 x 3

5min AMRAP
3 stone to shoulder
3 muscle ups

Raymond187

Kijk dat zijn tenminste diepe full SQ  :worship: lsje omhoog komt billen aanspannen  :thumbs-up:

Raymond187

Volgende week komt een goeie maat over uit Californie.We hebben voor hem natuurlijk een verrassing mannen avond gepland. Dat wordt veulll bier en BBQ aan en lam worden  :wacko:

Maar maandag gaan we hier eerst film kieken. Wordt denk ik white house down. We zijn met ze 4en dus 2 kilo shoarma en iedereen half turks brood en een emmer knoflook saus :D
En bierrr :angel:

Raymond187

Goed nieuws x 2

Zo me contract wordt nu opgemaakt. Ze hebben gekozen voor een onbepaalde ipv nog een jaar contract. Hij liep af op 31 december. Wel zo relax dacht ik zo  :pompom:

EN

Van het weekend had ik het voorzichtig over aanschaf nieuwe speakers. Ik heb het politiek aangepakt hehehe en zei om de uitgave te beperken dat ik dan eerst fronts+center koop en later de rears.
Begreep ze en vind ze prima  :D

Ze ziet wel het liefst kleine speakers terug komen natuurlijk......monitoren.....ik heb daar niks mee en ben echt wel bang dat die te kort komen, omdat ik ze het meest gebruik voor films. Of heb ik het helemaal mis?
De huiskamer is niet groot 5x6 en de kamer wordt toch voornamelijk gevuld door de sub(s). En als ik zolder ga ombouwen kan ik niet de hele ruimte gaan gebruiken Dus zal qua M2 ~ hetzelfde blijven. En verhuizen zie ik de eerste 5 jaar niet gebeuren.

Mjahh op een enkele monitor na vind ik ze niet mooi.
Iemand hier een andere kijk op?


bmateijsen

Monitoren hebben dezelfde voetprint als een vloerstaande luidspreker en vaak ziet een vloerstaande luidspreker er minder rommelig uit.
Maar... een goed gecombineerde subwoofer/ monitor oplossing, kan echt heel goed zijn!

frank2

Monitoren hebben een goed geluid alleen meestal weinig tot geen basweergave. Vloerstaanders geven een breder/grootser geluid en meestal een betere bas, ook het bereik gaat dieper.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

LuPo

Citaat van: Raymond187 op oktober 29, 2013, 12:11:51
Goed nieuws x 2

Zo me contract wordt nu opgemaakt. Ze hebben gekozen voor een onbepaalde ipv nog een jaar contract. Hij liep af op 31 december. Wel zo relax dacht ik zo  :pompom:

EN

Van het weekend had ik het voorzichtig over aanschaf nieuwe speakers. Ik heb het politiek aangepakt hehehe en zei om de uitgave te beperken dat ik dan eerst fronts+center koop en later de rears.
Begreep ze en vind ze prima  :D

Ze ziet wel het liefst kleine speakers terug komen natuurlijk......monitoren.....ik heb daar niks mee en ben echt wel bang dat die te kort komen, omdat ik ze het meest gebruik voor films. Of heb ik het helemaal mis?
De huiskamer is niet groot 5x6 en de kamer wordt toch voornamelijk gevuld door de sub(s). En als ik zolder ga ombouwen kan ik niet de hele ruimte gaan gebruiken Dus zal qua M2 ~ hetzelfde blijven. En verhuizen zie ik de eerste 5 jaar niet gebeuren.

Mjahh op een enkele monitor na vind ik ze niet mooi.
Iemand hier een andere kijk op?

Goed bezig! Maar als je nu al vloerstaanders hebt zou ik er niet op inleveren hoor. :devil: :D Gewoon nog even een paar keer over beginnen en dan mag je wel vloerstaanders.

Wat voor speakers vind je eigenlijk mooi?

knubbe

#1364
Citaat van: LuPo op oktober 29, 2013, 12:24:00
Goed bezig! Maar als je nu al vloerstaanders hebt zou ik er niet op inleveren hoor. :devil: :D Gewoon nog even een paar keer over beginnen en dan mag je wel vloerstaanders.

Wat voor speakers vind je eigenlijk mooi?

Ik heb nu ook vloerstaanders maar de volgende keer zullen het toch monitoren worden.
En toch denk ik dat ik er niet op in zal leveren ;)
Ondanks dat monitor vs vloerstaander qua footprint idd niet uitmaakt vind ik over het algemeen monitoren mooier en anders ogen qua ruimtelijkheid.
Even niet naar de prijs & kwaliteit gekeken geef ik de voorkeur aan de B&W 805di boven de 804di

Feli met je contract trouwens ! Mijne zijn ze ook aan het opmaken  :pompom:
Per 11/12/13 direct vast in dienst na 1000u gedetacheerd.  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

bmateijsen

Citaat van: knubbe op oktober 29, 2013, 12:49:33
Ik heb nu ook vloerstaanders maar de volgende keer zullen het toch monitoren worden.
En toch denk ik dat ik er niet op in zal leveren ;)
Ondanks dat monitor vs vloerstaander qua footprint idd niet uitmaakt vind ik over het algemeen monitoren mooier en anders ogen qua ruimtelijkheid.
Even niet naar de prijs & kwaliteit gekeken geef ik de voorkeur aan de B&W 805di boven de 804di

Oh,.. maar dat is simpel. Binnen B&W heb ik exact dezelfde voorkeur.

Syphon

Citaat van: Raymond187 op oktober 29, 2013, 12:11:51
Goed nieuws x 2

Zo me contract wordt nu opgemaakt. Ze hebben gekozen voor een onbepaalde ipv nog een jaar contract. Hij liep af op 31 december. Wel zo relax dacht ik zo  :pompom:

EN

Van het weekend had ik het voorzichtig over aanschaf nieuwe speakers. Ik heb het politiek aangepakt hehehe en zei om de uitgave te beperken dat ik dan eerst fronts+center koop en later de rears.
Begreep ze en vind ze prima  :D

Ze ziet wel het liefst kleine speakers terug komen natuurlijk......monitoren.....ik heb daar niks mee en ben echt wel bang dat die te kort komen, omdat ik ze het meest gebruik voor films. Of heb ik het helemaal mis?
De huiskamer is niet groot 5x6 en de kamer wordt toch voornamelijk gevuld door de sub(s). En als ik zolder ga ombouwen kan ik niet de hele ruimte gaan gebruiken Dus zal qua M2 ~ hetzelfde blijven. En verhuizen zie ik de eerste 5 jaar niet gebeuren.

Mjahh op een enkele monitor na vind ik ze niet mooi.
Iemand hier een andere kijk op?

Gefeliciteerd, wat voor werk doe je?

Raymond187

Citaat van: bmateijsen op oktober 29, 2013, 12:14:22
Monitoren hebben dezelfde voetprint als een vloerstaande luidspreker en vaak ziet een vloerstaande luidspreker er minder rommelig uit.
Maar... een goed gecombineerde subwoofer/ monitor oplossing, kan echt heel goed zijn!
Kan je de Revel M106 4 x bij mij aanraden incl de C208 en een goeie sub.

Citaat van: frank2 op oktober 29, 2013, 12:19:37
Monitoren hebben een goed geluid alleen meestal weinig tot geen basweergave. Vloerstaanders geven een breder/grootser geluid en meestal een betere bas, ook het bereik gaat dieper.
Als het alleen laag is wat er gemist wordt is dat geen probleem vanwege de sub.

Citaat van: LuPo op oktober 29, 2013, 12:24:00
Goed bezig! Maar als je nu al vloerstaanders hebt zou ik er niet op inleveren hoor. :devil: :D Gewoon nog even een paar keer over beginnen en dan mag je wel vloerstaanders.

Wat voor speakers vind je eigenlijk mooi?
Ohh maar vloerstaanders is niet perce een probleem voor haar. alleen zou ze liever kleine speakers zien ;)

Ik vind de Revel performa F206, F208 en Usher MD2 mooi. Ik ben druk bezig om andere speakers te zoeken die ik ook mooi vind en met een sound die mij aanspreekt.

Citaat van: knubbe op oktober 29, 2013, 12:49:33
Ik heb nu ook vloerstaanders maar de volgende keer zullen het toch monitoren worden.
En toch denk ik dat ik er niet op in zal leveren ;)
Ondanks dat monitor vs vloerstaander qua footprint idd niet uitmaakt vind ik over het algemeen monitoren mooier en anders ogen qua ruimtelijkheid.
Even niet naar de prijs & kwaliteit gekeken geef ik de voorkeur aan de B&W 805di boven de 804di

Citaat van: bmateijsen op oktober 29, 2013, 12:57:58
Oh,.. maar dat is simpel. Binnen B&W heb ik exact dezelfde voorkeur.

Ik ga ff googlen hoe die 805di eruit zien.

Maar qua looks en ruimtelijkheid heb je dan idd een kleinere speaker, maar dan heb je nog de speaker stand die is ook niet bepaald onzichtbaar  :closedeyes:

Zijn B&Ws niet vrij duur nieuw vergeleken met andere minder bekende merken??

Citaat van: Syphon op oktober 29, 2013, 13:00:03
Gefeliciteerd, wat voor werk doe je?
Thanks. Ik ben nu teamlead applicatie beheer.

Citaat van: knubbe op oktober 29, 2013, 12:49:33
Feli met je contract trouwens ! Mijne zijn ze ook aan het opmaken  :pompom:
Per 11/12/13 direct vast in dienst na 1000u gedetacheerd.  :pompom:
Thanks, jij ook gefeli  :thumbs-up:

Ik heb dan 2 x 1 jaar contract gehad.

Enige wat een beetje jammer is dat salaris bespreking wel moeilijk gaat worden aankomend jaar. De aandeelhouder heeft mijn salaris gezien en heeft tegen mijn directeur gezegd dat hij mijn loon wel hoog vind  :crazy: WTF ik zit nog ver onder Balkie zijn norm....

Maar de werkzaamheden zijn hier ook niet bepaald uitdagend voor me dus ik heb geen recht van klagen. En ik ben elke dag rond 17:00 thuis. Dat vind ik nu belangrijker, omdat we een kleine man in huis hebben en ik zo mn mogelijk wil missen.

Vorige baan was ik verantwoordelijk voor 4 kantoren in europa (alleen ICT dan). En dan ben je echt niet om 17:00 thuis terwijl kantoor 10 min. fietsen was :D

bmateijsen

Citaat van: Raymond187 op oktober 29, 2013, 13:38:19
Kan je de Revel M106 4 x bij mij aanraden incl de C208 en een goeie sub.

Ik zou dan niet voor de C208 kiezen, maar voor de C205.

CitaatAls het alleen laag is wat er gemist wordt is dat geen probleem vanwege de sub.
Ohh maar vloerstaanders is niet perce een probleem voor haar. alleen zou ze liever kleine speakers zien ;)

Ik vind de Revel performa F206, F208 en Usher MD2 mooi. Ik ben druk bezig om andere speakers te zoeken die ik ook mooi vind en met een sound die mij aanspreekt.
Ik ga ff googlen hoe die 805di eruit zien.

Ik zou dan ook nog meenemen:

- Wilson Benesch ARC
- Wilson Benesch Square serie

Raymond187

Citaat van: bmateijsen op oktober 29, 2013, 13:41:59
Ik zou dan niet voor de C208 kiezen, maar voor de C205.

Ik zou dan ook nog meenemen:

- Wilson Benesch ARC
- Wilson Benesch Square serie
Je kent mijn ruimte. Zou je die 106 dan net zo aanraden als de f206??

De WB square had ik zien staan bij jullie, maar de looks..... :crazy:
WB arc vind ik wel erg mooi, maar zijn die te koop voor mijn schrale budget(~€5K fronts+center)?? 2e hands misschien.

frank2

#1370
Raymond vergis je niet in een monitor. Ze zijn best goed maar qua geluidsafstraling grootsheid van het geluid zal een vloerstaande speaker altijd winnen. Dat los je niet met een sub op. Maar ga gewoon luisteren naar diverse speakers.

Als je hier bent zal ik je het verschil in geluidsbeleving laten horen tussen een monitor (X 709) en de vloerstaander (BE10). En dan heb ik het niet over meer bas. Maar o.a. over plaatsing van het geluid, diepte, attack e.d.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Ralph71

Citaat van: frank2 op oktober 29, 2013, 14:13:23
Als je hier bent zal ik je het verschil in geluidsbeleving laten horen tussen een monitor (X 709) en de vloerstaander (BE10). En dan heb ik het niet over meer bas. Maar o.a. over plaatsing van het geluid, diepte, attack e.d.

Dat is in dit geval appels met peren vergelijken, je zal dan uit een gelijke serie de monitor en vloerstaander moeten vergelijken.  ;)
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

bmateijsen

Citaat van: Raymond187 op oktober 29, 2013, 13:44:55
Je kent mijn ruimte. Zou je die 106 dan net zo aanraden als de f206??

De WB square had ik zien staan bij jullie, maar de looks..... :crazy:

Grappig.. wij krijgen best wat koppels in de zaak en meestal vind de partner van de man vaak de Square heel fraai ;)

CitaatWB arc vind ik wel erg mooi, maar zijn die te koop voor mijn schrale budget(~€5K fronts+center)?? 2e hands misschien.

Ik denk dat ik je misschien daarmee wel kan helpen.

Groet,

Bjorn 

Raymond187

Citaat van: frank2 op oktober 29, 2013, 14:13:23
Raymond vergis je niet in een monitor. Ze zijn best goed maar qua geluidsafstraling grootsheid van het geluid zal een vloerstaande speaker altijd winnen. Dat los je niet met een sub op. Maar ga gewoon luisteren naar diverse speakers.

Als je hier bent zal ik je het verschil in geluidsbeleving laten horen tussen een monitor (X 709) en de vloerstaander (BE10). En dan heb ik het niet over meer bas. Maar o.a. over plaatsing van het geluid, diepte, attack e.d.
Ik heb volgens mij nog niet eerder naar monitoren geluisterd.

Citaat van: Ralph71 op oktober 29, 2013, 15:12:34
Dat is in dit geval appels met peren vergelijken, je zal dan uit een gelijke serie de monitor en vloerstaander moeten vergelijken.  ;)
KLopt, maar om een indicatie te krijgen ka ndeze vergelijking geen kwaad.

Citaat van: bmateijsen op oktober 29, 2013, 15:17:45
Grappig.. wij krijgen best wat koppels in de zaak en meestal vind de partner van de man vaak de Square heel fraai ;)

Ik denk dat ik je misschien daarmee wel kan helpen.

Groet,

Bjorn 
De square fraai?? Die hebben jullie toch staan? Kan me herinneren dat ik niet niks vind, maar kan zijn, omdat ik ervoor de act 60 heb gezien  O0

Hebben jullie de ARC staan om te beluisteren?

Raymond187

@Wicked,
Bedoel je deze b&w serie?


What the flik....wat zit er op ze knar? Een mega clit  :blush: vind je dit mooi qua looks?