Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Sirius666

En dat dove onder z'n avatar is dus ook helemaal geen grap O0

chansig

Citaat van: addesmo op november 15, 2016, 19:54:47
Verbaast dus niet dat je geen verschil in kabeltjes hoort  ;D

:D

Klopt heeft niets met elkaar te maken... :D

Martijn en Koen waren ook wel onder de indruk dat ik het voor elkaar heb gekregen. De buren heb ik niet gehoord...maar dat zegt ws ook niets. :D

Maar goed het was dus schandalig hard...wel enorm blij dat Dutch & Dutch het oppakt zoals ze doen. Speakers brengen, drie dagen later weer ophalen en ws zaterdag weer bij me thuis. Dus 3 x hulde.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

addesmo

Citaat van: chansig op november 15, 2016, 20:17:16
:D

Klopt heeft niets met elkaar te maken... :D


Gr. Hans

Nou dat weet ik zonet nog niet.  ;)

chansig

 :D

Je schrijft niet en geen..en dat klopt. ;)

En als je serieus denkt dat het wel iets met elkaar te maken...soi.

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

addesmo


chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


chansig

Martijn gaf nog iets aan over het nummer zelf dat ie ook nog een 12dB extra ......en toen wist ik niet meer welke term hij gebruikte.

Nou de woofers zijn ws verkocht dus een dedicated streamer komt binnen handbereik. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Weet je...

Ik zou gewoon gaan voor dat Pro systeem van de gebroeders Dutch, gaat het in ieder geval nooit meer niet hard genoeg.

;D

garmtz

Citaat van: chansig op november 15, 2016, 21:13:23
Martijn gaf nog iets aan over het nummer zelf dat ie ook nog een 12dB extra ......en toen wist ik niet meer welke term hij gebruikte.

Headroom? :)   Mooie speakers Hans! Je bent een man met smaak... ;)   In het nieuwe jaar houden we (Beter Beeld & Geluid) een show met de 8C. Wij zijn sinds enige tijd de eerste dealer van Dutch & Dutch. Nog niet enorm aan de grote klok gehangen, maar gaan we nu wel langzaamaan mee beginnen... Vervelend van het tweeter-akkefietje (of is het akkefikje? :D )...

chansig

Citaat van: Baardmannetje op november 15, 2016, 21:35:21
Weet je...

Ik zou gewoon gaan voor dat Pro systeem van de gebroeders Dutch, gaat het in ieder geval nooit meer niet hard genoeg.

;D

Gelijk een nieuwe tafel voor voor.  :D

Citaat van: garmtz op november 15, 2016, 21:58:18
Headroom? :)   Mooie speakers Hans! Je bent een man met smaak... ;)   In het nieuwe jaar houden we (Beter Beeld & Geluid) een show met de 8C. Wij zijn sinds enige tijd de eerste dealer van Dutch & Dutch. Nog niet enorm aan de grote klok gehangen, maar gaan we nu wel langzaamaan mee beginnen... Vervelend van het tweeter-akkefietje (of is het akkefikje? :D )...

Zeker mooi speakers. De 8C gaat zeker nog een stapje verder. Martijn vertelde over de show..dus ws kom ik wel langs. Jullie hebben dus ook smaak.. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Thanatos

#3887
Citaat van: chansig op november 15, 2016, 19:23:05
Tja...gewoon te hard. De kans is groot dat het boven de 115 dB heeft gezeten.


115dB  :crazy: das hard  :D

110   Extreem luid   Heimachine, rockconcert (110-130 dB), schreeuwen in iemands oor, gillend huilende baby, speelgoed piepbeestje dicht tegen het oor, motorzaag, bladblazer, disco, drukke videospelhal, symfonieorkest gemiddeld niveau, onveilige walkman op zijn hardst (112 dB), op een sneeuwmobiel rijden, zandstralen, hard spelende radio of hifi, F16A straaljager op 90 m hoogte
115      Krijsende metrowielen
120      Luidste menselijke stem, autoclaxon op 1 m, startend vliegtuig op 70 m

DofN

#3888
Hoe weet je eigenlijk hoe hard het stond? Meet je real time?

@Garmtz: dat jullie de D&D gaan verkopen valt me alleszins mee,  gefeliciteerd met het dealerschap. De 8C is een van de beste LS voor normale woonkamers die ik hoorde.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Hoe weet je dat ? Gevoel.... :D  Maar laten we het erop houden dat het extreem hard stond. Volgens mij kunnen de speakers 115 dB aan...het zou dus kunnen dat dit aangetikt is...

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Do not try this @ home ? :lookaround:  :D

@ Garmtz : mooie aanwinst in jullie gamma. Ik ben iig zeer overtuigd van dit soort producten.
Altijd leven in de brouwerij. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

MAW

Citaat van: chansig op november 16, 2016, 07:27:53
Hoe weet je dat ? Gevoel.... :D  Maar laten we het erop houden dat het extreem hard stond. Volgens mij kunnen de speakers 115 dB aan...het zou dus kunnen dat dit aangetikt is...

Gr. Hans

115dB is wel extreem hard geluid hoor. Het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat je zo ver zou gaan.
Gr. Martijn

i2Paq

Citaat van: chansig op november 15, 2016, 19:23:05
Moraal van het verhaal ? Alles kan kapot zeker als Chansig eraan zit.

Gr. Hans

Maar zo sta jij toch bekend, dat je dingen sloopt tot het uiterste tergt  :D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Citaat van: garmtz op november 15, 2016, 21:58:18
In het nieuwe jaar houden we (Beter Beeld & Geluid) een show met de 8C. Wij zijn sinds enige tijd de eerste dealer van Dutch & Dutch. Nog niet enorm aan de grote klok gehangen, maar gaan we nu wel langzaamaan mee beginnen...

Graag kom ik ook luisteren!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

garmtz

Zet alvast maar in de agenda: zaterdag 7 januari van 13:00 - 17:00 uur... Uiteraard met gezellige borrel achteraf!

i2Paq

Citaat van: garmtz op november 16, 2016, 09:39:53
Zet alvast maar in de agenda: zaterdag 7 januari van 13:00 - 17:00 uur... Uiteraard met gezellige borrel achteraf!

Done!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

phy


Kwabbernoot


frank2

Waarom zo hard? Zeer slecht voor je gehoor, en meestal gaat dan de akoestiek ook flink meespelen.... Klinkt op 80 db de muziek niet?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Alex Groningen

Toch ook wel handig dit soort topics, zeker als je aan het rondkijken bent in de marktsectie.
Zo weet je gelijk wie er een beetje fatsoenlijk met zijn spullen omgaat......en wie niet! :D