Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Staaled

Diffusie.... O0
Werk ik ook variabel mee. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

#3851
Cavias kunnen 8 jaar worden...deze zijn nog geen 2. De jongste dochter wordt bijna 10 dus nog een paar jaar en dan is alleen haar eigen kamer een zooi. Dan.mijn vrouw nog heropvoeden  :D

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De netsnoeren zitten inmiddels door de poten heen. Spulletjes om de boel straks digitaal aan te gaan sluiten zijn besteld en een Crown is verkocht.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sailor Jan

Citaat van: Sirius666 op november 11, 2016, 15:28:11
Als je Dead Bodies Everywhere even aanzet dan weet je direct of je laag mist ja/nee  ;)


Citaat van: chansig op november 11, 2016, 16:02:04


Ken ik niet...dus heeft dan ook weinig nut om het te gaan draaien. Maar ik zal het eens gaan opzoeken op Deezer.

Gr. Hans

Zo ook een stevig laag in 'Freak on a Leash' van de cd Follow the Leader.
Wees lief voor jezelf

Sirius666

Als Hans die niet kent dan heeft het geen nut :D Wat mij gelijk af doet vragen hoe je dan aan nieuwe muziek komt :D

chansig

 :D

Ik bedoelde dat de subs al afgekoppeld zijn en een vergelijk met zonder niet meer lukt.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op november 11, 2016, 16:02:04
Deze staan er tijdelijk totdat mijn eigen speakers klaar zijn. Ws ergens in december. Maar ws vonden ze dat ik te lang moest wachten. Op deze manier kunnen de stands alvast inspelen.

Hebben een tijdje op hun kop gestaan...dus het is even zoeken voor de trillingen welke kant ze nu op moeten.

[...]

Gr. Hans
Heb je er wel op gelet ze eerst even goed op te warmen en te bevochtigen voordat je gaat spelen. Bij mij thuis heb ik er een bakje water bij staan en heb ik kruikjes aan de stands verbonden. Natuurlijk wel met kurk er tussen, anders komen de trillingen weer in de kruik terug en klinkt het weer te vloeiend.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Interessante theorie. Ik zal eens zien of 6moons hier iets heeft over geschreven.

Stands lijken de trillingen op dit moment goed te reguleren. Maar ik begrijp dat dit een proces is wat een paar maanden kan duren. Dus nog even wachten met te vroeg juichen. Het is pas kwart voor elf.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

IK ben nu een nummertje van Jim Keltner aan het afspelen. De man schijnt een goede drummer te zijn. Maar waarom ik hem op ging zetten wat omdat ik "het plaatje" altijd erg breed vond. In verhouding leek het niet te kloppen. De hi-hats die gevoelsmatig 2 meter van de drummer klonken. En niemand heeft zulke lange armen...tenminste als je niet de langste man van de wereld bent

Nu met de Dutch & Dutch is de dynamiek hetzelfde en mogelijk zelfs nog met meer impact. Met daarbij een plaatje wat meer lijkt te kloppen. Het klopt nu dat de drummer bij de hi-hat kan.

Het klinkt dus waanzinnig goed. :clapping: :clapping: :clapping:

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Of de vorige speakers waren brak :D

Welk nummer? Ben nu wel benieuwd geworden hoe lang zijn armen bij mij thuis zjjn ;)

chansig

Jim Ketner - improvisation

Staat op een Usher cd.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Janozj

Mooi staat het zo. En lekker eenvoudig, 1 paar speakers en 1 bron.  O0

Zitten ze vast aan de stands of hoe heb je ze hond-omloop-proof gemaakt?

chansig

De honden rennen niet in huis. Hebben ze aan het begin gedaan...toen flikkerde er een speaker om en het was direct de laatste keer dat ze gerend hebben in huis. Nu gaan hun pootjes eraf als ze binnenkomen... :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Janozj

Mooi zo en nog gefeliciteerd. Is er nog een waarneembaar verschil met de 8C behalve het laag? Ik weet niet of je ze in dezelfde ruimte hebt gehoord.

chansig

Ze klinken voornamelijk rustiger dan mijn vorige speakers.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Maar die waren dan ook best fel in het hoog.

Daar hebben de D&D's geen last van...

;D

chansig

Ze klinken erg rustig...

Bij mijn ZMF koptelefoon waren rubbertjes meegezonden. Een soort van buttplugs maar dan voor de koptelefoon. Helaas heb ik die niet gezien en zijn ze ws met het grofvuil afgevoerd. Dus naar wat foam gepakt en daarmee de gaatjes in de koptelefoon afgesloten. Zo dat scheelt een slok op een borrel. Beter dan zonder dat de gatjes dicht zitten...leuke upgrade.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Tof.

Heb je alle drie de gaatjes gelijk dicht geprakt of het één voor één gedaan?

chansig

Gisteren al een soort van blokfuit gespeeld en toen bleek dat 3 gatjes dicht voor mij het prettigste kinkt/klonk.

Dus alle drie dicht.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Citaat van: chansig op november 13, 2016, 16:16:16
Ze klinken voornamelijk rustiger dan mijn vorige speakers.

Gr. Hans
Dat is enkel positief. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

#3870
En weer speakerloos. Helaas mijn eigenste domme schuld. Afgelopen zondag was iedereen het huis uit...dus ik dacht ik ga het er eens flink van nemen. Drumsolo van Jim Ketner op en standje onbeschoft  extreem burenruzie hard. ZOWWWW....dat gaat lekker zeg en wat blijft het keurig klinken.

Toen de overstap naar Slipknot....ook een drumsolo 9.0 live. Nog even iets harder. WHAUUUWWWW....impressive. Na een minuut (plus minus) pats weg mid/hoog. Een suis in mijn oren. Geluid zacht, naar de speaker gelopen. Mmmmm...dat riekt nie goei. Tweeter overleden. Damn. Martijn direct geappt. Tja...gewoon te hard. De kans is groot dat het boven de 115 dB heeft gezeten.

Martijn heeft de speakers zojuist opgehaald. Moraal van het verhaal ? Alles kan kapot zeker als Chansig eraan zit.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Iets met karma zullen de buren wellicht hebben gedacht  :D

Klote man. Maarre...100dB is toch al hard? Wtf

dre73

Ik weet zeker dat ie enorm teleurgesteld was! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

addesmo

Verbaast dus niet dat je geen verschil in kabeltjes hoort  ;D