Streaming, het optimaliseren van de geluidskwaliteit.

Gestart door hifiman, augustus 18, 2009, 14:17:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hifiman

Alhoewel het goed is om te zien dat het topic niet meer op slot staat ben ik het niet eens met het moven van dit topic. De opzet van dit topic was helemaal niet in de eerste plaats om een technische en wetenschappelijke discussie aan te gaan.

Dat zou dus betekenen dat elk topic met welke intentie dan ook, gemoved kan worden afhankelijk van of anderen in dat topic een bepaalde discussie starten of niet?

Ronald.

hifiman

Topic gaat op slot omdat het gemoved is en daarmee de intentie van het topic een wending aan wordt gegeven die heel anders is dan wat mijn intentie met dit topic was. Als het mijn bedoeling was een topic met als hoofddoel een wetenschappelijke discussie te beginnen dan had ik dat gelijk wel in dit gedeelte gedaan  :-X

J.A.F._Doorhof

Daar ging het topic wel heen en dan word het dus verplaatst niet meer dan normaal om alles vindbaar te houden zit verder geen bijbedoeling  bij.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hifiman

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 20, 2009, 15:11:48
Daar ging het topic wel heen en dan word het dus verplaatst niet meer dan normaal om alles vindbaar te houden zit verder geen bijbedoeling  bij.
Dat bedoelde ik er ook niet mee te zeggen  ;) Feit is wel dat ik dit niet de juiste aanpak vind. Afijn jij en perfectionist hebben mij er beiden al een mail over gestuurd en de beste stuurlui staan natuurlijk aan wal  :D  ;)

Groetjes,

Ronald