aluminium audio rack foto

Gestart door henkhifi, januari 31, 2014, 19:11:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkhifi



ja mogelijkheden genoeg

hier zijn de vlekken die ik bedoel deze zul je er denk ik met poetsen niet uitkrijgen
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

ruud2

nu moet je wel een onderscheidt maken tussen vlekken en krassen, of een gedeelte vlakgeslepen aan de oppervlakte.
vlekken kan je wegpoetsen ( belgom bevat veel kalk)
krassen gaan gedeeltelijk weg mits ze niet te diep zijn ( gaan minder opvallen)
maar ik meen op de voorste poot en vlak stuk te zien ( slijpen) als dat is blijf je dit altijd zien,
als dat het geval is , plamuur en spuiten.
met borstelen maskeer je veel krassen.
Met licht stralen ben je van alle krassen af , heb je alleen nog platte kanten op het ronde , maar wordt het wel mat.
wist je dat aluminium oxideert binnen 0.001 sec?


wordt er niet makkelijker op , he.

maar vraag je eerst af, welke eisen stel je aan het eindprodukt.

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

koen1985

Als je het rack schuurt met korrel 600 tot 1000 en daarna met een polijstborstel met pasta op de boormachine behandeld . Herken je hem niet terug.
Als je op een forum voor oldtimer bromfietsen kijkt zul je zien dat dit goed te doen is .En je een topresultaat krijgt.
Wat betreft dat zingen zou ik eerst eens afwachten hoe dit is met de apparatuur erop.
Ik ga er niet vanuit dat je de hele dag als een dolle op dat rek aan het slaan bent terwijl je muziek luistert  .   ;D .
Zo wel had je beter een triangel kunnen kopen.   ;)
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

henkhifi

Citaat van: koen1985 op februari  3, 2014, 10:40:54
Als je het rack schuurt met korrel 600 tot 1000 en daarna met een polijstborstel met pasta op de boormachine behandeld . Herken je hem niet terug.
Als je op een forum voor oldtimer bromfietsen kijkt zul je zien dat dit goed te doen is .En je een topresultaat krijgt.
Wat betreft dat zingen zou ik eerst eens afwachten hoe dit is met de apparatuur erop.
Ik ga er niet vanuit dat je de hele dag als een dolle op dat rek aan het slaan bent terwijl je muziek luistert  .   ;D .
Zo wel had je beter een triangel kunnen kopen.   ;)

is het proberen waard

en inderdaad ik ga hem niet als trommel gebruiken :)

ik heb er wat opgezet en dan is dat nazingen al een hel stuk minder het zal wel meevallen als hij vol staat
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

henkhifi



toch maar gepoedercoat

een paar goudkleurige of zilverkleurige spikes of voetjes zou wel mooi zijn maar waar te verkrijgen
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

NielsLu

Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

erik s.

Citaat van: henkhifi op februari 14, 2014, 12:38:37


toch maar gepoedercoat

een paar goudkleurige of zilverkleurige spikes of voetjes zou wel mooi zijn maar waar te verkrijgen
http://www.jouwhifi.com/a-15663466/spikes/viablue-hs-spikes/
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B


erik s.

#33
Citaat van: lynch1979 op februari 14, 2014, 13:50:29
QTC heeft mijn voorkeur  ;)
die hebben niet zo veel goud.  O0
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

lynch1979

Citaat van: erik s. op februari 14, 2014, 14:01:20
die hebben niet zo veel goud.  O0

Zilver zou mijn voorkeur zijn bij een zwart frame, goud is te  O0

Ruud-

Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

henkhifi

#36
ik moet wel spikes of voetjes hebben die een beet volume hebben van die kleine spikes vind ik niet zo passen

die qtc zwart met goud lijken me wel leuk hebben deze een beetje volume
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

erik s.

de QTC zijn geen kleine spikes. maximale doorsnede is 3cm.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

ruud2

fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat Henk !

grtn., Ruud
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

henkhifi

bedankt jongens voor de mooie reacties :worship:
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

knubbe

Mooi rack geworden! Helemaal met zulk mooi spul erop ;)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks