Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

W.Otter

nieuwe werkblad ligt er eindelijk op en we kunnen de vaatwasser weer gebruiken  :D kleine aanpassing maar al een wereld van verschil, het is nog steeds niet super maar het kan er mee door op deze manier.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

lynch1979


quattronl

Kijk, dat ziet er heel wat beter uit!
Feli!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

W.Otter

kan er wel weer even mee door zo! even andere handgreepjes en een plint/kastje of nog beter een inbouw vaatwasser en dan mag de woningbouw vereniging weer blij zijn met zo'n goede huurder :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

nieuwe tv besteld! eindelijk na 5 jaar werd het wel weer eens tijd voor een nieuwe tv..
aangezien het model al wat verouderd is was het vrij lastig om deze te vinden, in de Saturn Groningen stond een showmodel en deze wou ik eventueel wel halen als de prijs er naar was.
Eenmaal in de Saturn ging ik met de ongeïnteresseerde verkoper aan de praat die mij al gelijk het bloed onder de nagels vandaan haalde. Hij had nog net geen patience op de computer open staan maar dat scheelde niet veel, een showmodel uit 2012 van de saturn heeft zo 3000 a 4000 branduren op de klok. De verkoper had dit argument natuurlijk al duizenden keren gehoord en vond dit irrelevant, hij wou de tv gewoon voor de volle mep verkopen met een stukje extra garantie, op al mijn argumenten vond meneer het nodig om aan te geven dat hij ze niet voor niks weg kon doen en wekte totaal niet de indruk om een product te verkopen. opmerkingen als het hoeft niet en dan doe je het toch niet ( nog steeds klikkend op zijn computer) werkte op mijn zenuwen en ik stond met de bek vol tanden hoe een verkoper met zijn klanten kan omgaan. Hij heeft ook geen enkele moeite gedaan om achter me aan te lopen om er een goed einde aan te breien, zeer onprofessioneel en zeer verbaasd heb ik (na de klantenservice in te lichten) het pand verlaten.

inmiddels op internet nog een exemplaar weten op te sporen en een acceptabele prijs kunnen afspreken. Hopelijk morgen staat hier dus een nieuwe tv  :pompom: nu nog 7 weken wachten op het meubel waar deze beter tot zijn recht zal komen :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Ach, waarom zou een verkoper moeite doen om spullen te verkopen? Het gaat toch goed in die business? Totaal geen last van tegenvallende verkopen of van concurentie van internet. Klanten staan rijendik voor de kassa. Verkoopt ie het niet aan jou dan wel aan diegene achter je.

O nee, dit is 2013, het jaar van de recessie, geen 2008. Sorry.
:D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

W.Otter

dat is precies de houding die meneer had, ik ben echt met shakende handen en vol ongeloof richting de servicebalie gegaan om mijn klacht daar neer te leggen. die vent kreeg het voor elkaar om mij binnen een minuut zo woedend te krijgen het is ongelooflijk hoe een verkoper een klant zo snel op de kast krijgt
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

een maat van me die mee was zei ook; dit heb ik nog nooit meegemaakt. wat voor bedrijf je ook bent zo ga je niet met klanten om. Wat een ***
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Take it easy  ;D  :devil: ik zou ook zwaar pissed zijn! Geniet straks maar van de mooie nieuwe spullen!

Enne, ziet er goed uit zo dat blad! Die keuken lijkt echt veel op de mijne zeg!

W.Otter

had m bijna één verkocht ;)

ja ziet er al een stuk anders uit he?! wat n lelijk ding zat er eigenlijk op..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

#1110
Dat ziet het zeker! Zo was ik zelf verbaasd wat een stel andere grepen kunnen doen! Dus je gaat zog wat zien hoor! Helemaal als die vaatwasser ook mooi weggewerkt is. Ga je die achter zo een zelfde deur stoppen als de rest?

:sly: ik heb dat soms ook wel es, wordt in zulke winkels sowieso al wat 'nerveus' om het netjes te zeggen. Ik weet t, het is niet goed voor je rust om je zo druk te maken, maar bijvoorbeeld vorige week had ik me toch een week. Ik was vooral pissed op society zeg maar, alles kwam me de keel uit. Dus afgelopen weekend maar eens goed huisgehouden met bier en slap ouwehoeren, knap je van op  ;D

W.Otter

ja dat is nog wel de bedoeling! zal het ook een stuk anders ogen. Wij moeten nog opzoek naar een inbouw vaatwasser en dan inderdaad de kastjes gewoon doortrekken en wegwerken. maar dat is voor latere zorg  :D

morgen hopelijk wat fotos van de tv :) steekt wel wat uit op mijn huidige meubel maar dat moet maar even tot het nieuwe meubel er is  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Citaat van: W.Otter op juli 11, 2013, 14:59:10
dat is precies de houding die meneer had, ik ben echt met shakende handen en vol ongeloof richting de servicebalie gegaan om mijn klacht daar neer te leggen. die vent kreeg het voor elkaar om mij binnen een minuut zo woedend te krijgen het is ongelooflijk hoe een verkoper een klant zo snel op de kast krijgt
Wat zeiden ze bij de servicebalie dan? Werd je daar ook afgewimpeld?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

alexander2

Citaat van: W.Otter op juli 11, 2013, 15:00:44
een maat van me die mee was zei ook; dit heb ik nog nooit meegemaakt. wat voor bedrijf je ook bent zo ga je niet met klanten om. Wat een ***

Schande!
De volgende keer naar zijn naam vragen en daarna zijn meerdere met de boodschap.....wil je die even halen dan kan ik hem meteen vertellen wat voor een wormvormig aanhangsel je bent. :D

W.Otter

bij de servicebalie waren ze zeer begripvol en wouden me ook gelijk een compensatie geven op de tv. helaas ben ik te trots om daar dan nog op in te gaan. Zulke service had vanaf het begin gemoeten en niet wanneer er een conflict ontstaat.

de naam van de betreffende medewerker had ik en heb ik ook doorgegeven bij de balie, daarnaast nog een officiële schriftelijke klacht ingediend bij het hoofdkantoor. niet mijn manier van afhandelen maar wel de enige, kost even wat moeite maar hopelijk heeft die vent er nog veel meer moeite van :D heel bijzonder hoe iemand zo ongeinteresseerd en niet-klantgericht iemand met je om kan gaan en op alles wat je zegt, zonder oogcontact je afpoeieren met: dan doe je het toch niet?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

S@m

Je hebt wel telkens mot met iedereen hè! Wel eens afgevraagd aan wie dat zou kunnen liggen..?

quattronl

Citaat van: S@m op juli 12, 2013, 10:56:50
Je hebt wel telkens mot met iedereen hè! Wel eens afgevraagd aan wie dat zou kunnen liggen..?
Jij krijgt wel telkens bepaalde 'reacties' op je postings. Wel eens afgevraagd aan wie dat zou kunnen liggen..?

Sorry hoor maar ik vind dit nogal botte opmerkingen zonder dat je de persoon in kwestie kent, en dan bedoel ik dus in levende lijve ontmoet te hebben.
Lekker makkelijk op een forum he, lekker anoniem zo'n reactie geven.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

S@m

Citaat van: quattronl op juli 12, 2013, 11:14:04
Jij krijgt wel telkens bepaalde 'reacties' op je postings. Wel eens afgevraagd aan wie dat zou kunnen liggen..?


Haha, ik weet donders goed aan wie dat ligt en ik klaag daar (in de regel) dan ook niet over en beroep me al helemaal niet op m'n 'trots' of 'principes'... ;)

W.Otter

ga dit gesprek even lekker in de klaagplek verder voeren en niet in mijn topic aub. heeft weinig zin om op zulke posts te gaan reageren, toch bedankt quattro   :coffee:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

S@m

Als jij je klaagpost daar plaatst zullen we het er daar verder over hebben. Zoniet ook goed, maar als je zaken in het openbaar gooit kan je reacties verwachten Otter...


MVG

Citaat van: S@m op juli 12, 2013, 10:56:50
Je hebt wel telkens mot met iedereen hè! Wel eens afgevraagd aan wie dat zou kunnen liggen..?

Zolang ik al contact heb met W.Otter en hem dus een beetje meen te kennen, denk ik dat hij gewoon een nette jongeman zoals velen van ons. Hij weet alleen wat hij wel en niet wil en heeft bepaalde principes (en misschien een beetje eigenwijs en koppig  ::), welke overigens in bepaalde situaties niet altijd in je voordeel hoeven uit te werken. In dit geval maakt dat echter niet uit.

Ik geloof er niet in dat W het opzoekt, ik kan me vaak vinden in zijn manier van denken en ook ik zoek het niet op, het lijkt er alleen soms op dat zulk soort zaken ons wel eens opzoekt omdat we er gevoeliger voor zijn en blijkbaar dus veel waarde hechten aan bepaalde algemene fatsoensregels.

Ik vind het dus goed dat hij zich niet laat kennen in zo een situatie want naar mijn mening wordt het hoog tijd dat zulk soort werkvolk eens even wakker gemaakt wordt! Ik heb het idee dat een hoop welwillende mensen thuis werkloos zitten terwijl de winkels (vooral het soort winkels als in voorbeeld) volstaan met ongeschikte figuren. Persoonlijk kom ik daarom al niet meer bij zulke winkels, ik weet 7 vd 10 keer toch meer van het product dan de verkoper en het gedrag van sommigen kan ook ik me nogal storen. Natuurlijk kun je dit beter niet doen, en heb je alleen jezelf hier maar mee, maar ook ik weiger om dit steeds vaker voorkomende gedrag in de maatschappij te accepteren.

S@m

Citaat van: MVG op juli 12, 2013, 11:30:06
Ik vind het dus goed dat hij zich niet laat kennen in zo een situatie want naar mijn mening wordt het hoog tijd dat zulk soort werkvolk eens even wakker gemaakt wordt!

Zoveel mensen, zoveel wensen... ;)


W.Otter

#1122
wat zal jij een bitter leven hebben als je zo met mensen omgaat..

ik had je allang een draai om de oren gegeven
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

#1123
Citaat van: S@m op juli 12, 2013, 11:31:58
Zoveel mensen, zoveel wensen... ;)



Dat is ook zo, en ik begrijp jouw insteek vaak ook wel. Why worry en begin bij jezelf?

Het is alleen zo dat juist het voorbeeld wat W aandraagt ik ook vaker zie, en dat kan ik wel eens vervelend vinden aangezien ik dan weet dat er voor degene in kwestie zo 10 anderen zijn welke wel graag hun best willen doen voor de job  ;)

Juist in deze tijd dat het overal zo 'goed' gaat overal is het toch zaak om dit soort dingen te vermijden? Maar goed, laten we daar hier maar niet over discussiëren  :coffee: Ieder z'n mening zoals jij al zei

W.Otter

S@m in 1 ding heb je misschien wel gelijk, als het niet klikt tussen mij en een ander persoon dan is dat ook gelijk in extreme mate. Bij deze verkoper begon dit echter niet vanuit mij, ik kwam er om te kopen en een goede verkoper hoort zichzelf dan pro-actief op te stellen.
Een goede vriend van me die de rust zelf is die was zelf ook vol ongeloof.
Als een verkoper mij binnen een minuut al het bloed onder de nagels vandaan kan halen en dit niet opmerkt en corrigeert dan ben je gewoon geen goede verkoper. Dit heeft niets met mij te maken want hoe boos een klant ook is, als verkoper probeer je altijd je product én je zaak te verkopen. dat was gewoon niet het geval.

dat je mij als persoon veroordeeld als heethoofd o.i.d. dat is je eigen nadeel, daar zul je waarschijnlijk zelf genoeg van ondervinden.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF