Lg oled met denon receiver arc werkt niet

Gestart door dvd-fan, oktober 11, 2022, 01:30:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dvd-fan

Al op internet verschillende oplossingen geprobeerd, maar niks werkt. Heeft iemand dit werkend?
Heb nu tijdelijk maar optische kabel gebruikt, maar heb liever arc werkend.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

_ MarcelloW _

Wat zijn de typenummers van de apparaten?

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

dvd-fan

Denon X2600H, LG OLED55A19LA OLED TV
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

toetertje

Ik hoop dat er hier iemand een antwoord voor je heeft, want een vriend van mij
heeft hetzelfde probleem. Met een x3600 en philips oled. Ook alles al geprobeerd.

_ MarcelloW _

Ikzelf heb het gewoon aangesloten zoals de bedoeling is, en het werkt ook gewoon.

HDMI Kabel in beide ARC poorten, bij de instellingen geluid op ARC zetten en gaan. (evt de juiste bron selecteren in de DENON)

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

dvd-fan

#5
Daar gaat het al fout bij mij.
Ook de setup assistent in denon heeft geen zin. Kan daar alleen kiezen tussen optisch en analoog.
Ik zie ook bij ingangen toewijzen dat bij tv out een kruisje staat. Als ik heos app gebruik kan ik assistent niet vinden zoals op Denon site staat. Wel frappant dat er een speciale link is voor mensen met een Lg tv of Philips tv. Zijn blijkbaar veel mensen met problemen.
Mijn ziggo kastje gaat naar Denon en van daaruit naar tv. Denon staat zo ingeregeld dat hdmi doorgaat ook al staat denon uit.

Als ik Denon op arc zet, krijg ik geen geluid en beeld. Zet ik arc uit wel beeld en geluid met Denon.
Zet ik Denon op tv out  ook geen beeld en geluid. Krijg ik alleen logo van Denon te zien.
Hoe staat bij jou hdmi signaal op lg tv? Bitstream of PCM?

Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

dvd-fan

Het is gelukt. Gisteren eerst tv en receiver ingesteld op ARC. Toen stekkers eruit gehaald en minuut gewacht. En eerst receiver aangezet en daarna tv. Had meteen verbinding.
gekke is dat ik dit al eens geprobeert had en toen werkte het niet.
Nu maar hopen dat het vanavond nog werkt.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

gerard1

Goed dat je de oplossing nog even neerpent  ;D