Netflix op de goeie oude barco

Gestart door barcokoen, mei 5, 2023, 16:36:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barcokoen

Mag ik eens een vraag stellen?  Ik kijk nog steeds met de 1209S, maar heb onder druk van de jeugd nu toch ook een netflix abonnement.  Ik heb een Xarius Pure 2 bakje aangeschaft.  Daar kan ik idd netflix mee kijken, maar dan houdt het ook op.  Om de haverklap moet ik de video uitgang terug instellen, want na elke update is het ding alles vergeten, en de gebruikersinterface is gewoon bedroevend onhandig.  Via de playstation beneden werkt dat zelfs lekkerder.  Ook krijg ik met geen mogelijkheid surround uit dat ding. 
Dus mijn vraag: wat is een goede oplossing voor mij om Netflix te kijken op mijn ouderwetse ding?  Heb een 7.1 surround dus dat zou ook wel leuk zijn, want dat mis ik toch wel bij een film nu.  4K is dus voorlopig nog niet aan de orde...

Met dank voor jullie tips!

Koen

Rowdy


barcokoen

Chromecast werkt enkel via WIFI?  Op zch geen probleem hoor, maar is er iets deftig met een ethernetaansluiting?  Ouderwets, ik weet het....

Rowdy

Met behulp van een ethernet adapter voor Chromecast kun je het ook bedraad aansluiten.

jantje112

Allereerst was dat 15 jaar geleden al een reden om een goede scaler te hebben ;)

Apple TV? Met uiteraard een hdfury of iets dergelijks. Zal je wel hebben toch?

Robbo

Ik heb hier nog een Barco DVI (BG-DVI) module liggen. Schroef je op de VGA en RS232 (voeding). Als je interesse hebt hoor ik wel via PM.