Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Madhouse op maart  7, 2011, 12:47:12
Ik heb net gebeld met Stassen en ze hebben ze op voorraad zeggen ze.

Stassen open vandaag. Verbaasd me omdat eigenlijk alles hier dicht is i.v.m. Carnaval.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: denoontje op maart  7, 2011, 13:05:38
Och de footprint van zuilen is net zo groot als monitoren en vaak is het rustiger qua uitstraling...
beter minder dingen maar grote rustige dingen in een kamer, dan veel kleine onrustige dingen.

En minder kans dat ze omvallen....monitoren blijven vaak toch wel topzwaar ondanks dat je de stands kan vullen met zand.

Probleem is met zuilen dat ik ook niet boven de bank uit kan komen en met de stands van monitoren nog wat kan spelen, daarom mijn keuze.

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 13:22:39
Stassen open vandaag. Verbaasd me omdat eigenlijk alles hier dicht is i.v.m. Carnaval.

Telefonisch bereikbaar.

Ik moet morgen ook voor mijn werk naar Veghel dus zal wel lekker stil zijn  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Citaat van: denoontje op maart  7, 2011, 13:05:38


En minder kans dat ze omvallen....monitoren blijven vaak toch wel topzwaar ondanks dat je de stands kan vullen met zand.


Daarom is het ook altijd een goede zaak om goede luidspreker stands erbij te nemen want dan heb je er geen last van.;) Heeft niet alleen met vullen te maken maar ook hoe de topplate eruit ziet en hoe de stand over het algemeen gebouwd is.

Mijn monitors ben ik niet bang voor dat ze omvallen en met stand al helemaal niet. Je duwt niet zomaar tussen de 35-40 kilo om ;). Een monitor luidspreker met een goede stand weegt soms zwaarder dan een vloerstaander.Ik kan je toch zeggen dat mijn Monitor luidsprekers plus stand echt stabiel en stevig staat.
Wanneer iemand geen goede kwalitatieve stand heeft dan is de kans inderdaad aanzienlijk dat ze sneller omvallen. Ik had mijn monitor LS ook even op een Atacama nexus 6 stand staan tot dat mijn Dynaudio stands binnen waren maar dat doe ik ook geen tweede keer meer  :o. Dat stond inderdaad erg gammel terwijl ze wel gevuld waren. Ik was nog bang toen ik muziek luisterde dat de Atacama nexus omvielen  ;), zelfs met mijn HT Luidsprekers voorheen de Kef Q1 stond de Atacama nexus 6 te gammele.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 13:35:40
Daarom is het ook altijd een goede zaak om goede luidspreker stands erbij te nemen want dan heb je er geen last van.;) Heeft niet alleen met vullen te maken maar ook hoe de topplate eruit ziet en hoe de stand over het algemeen gebouwd is.

Mijn monitors ben ik niet bang voor dat ze omvallen en met stand al helemaal niet. Je duwt niet zomaar tussen de 35-40 kilo om ;). Een monitor luidspreker met een goede stand weegt soms zwaarder dan een vloerstaander.Ik kan je toch zeggen dat mijn Monitor luidsprekers plus stand echt stabiel en stevig staat.
Wanneer iemand geen goede kwalitatieve stand heeft dan is de kans inderdaad aanzienlijk dat ze sneller omvallen. Ik had mijn monitor LS ook even op een Atacama nexus 6 stand staan tot dat mijn Dynaudio stands binnen waren maar dat doe ik ook geen tweede keer meer  :o. Dat stond inderdaad erg gammel terwijl ze wel gevuld waren. Ik was nog bang toen ik muziek luisterde dat de Atacama nexus omvielen  ;), zelfs met mijn HT Luidsprekers voorheen de Kef Q1 stond de Atacama nexus 6 te gammele.

In principe wil ik voor Spectral Stands gaan (die op de vorige pagina staan) en ze staan vrij dicht langs de muur dus dat moet wel goed gaan.

Tot nu toe is Stassen de enige winkel die ze heeft voor een acceptabele prijs. Dan toch maar bij Stassen bestellen denk ik.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Citaat van: Madhouse op maart  7, 2011, 13:46:09
In principe wil ik voor Spectral Stands gaan (die op de vorige pagina staan) en ze staan vrij dicht langs de muur dus dat moet wel goed gaan.

Tot nu toe is Stassen de enige winkel die ze heeft voor een acceptabele prijs. Dan toch maar bij Stassen bestellen denk ik.

Mijn stukje wat ik schreef over een stand was niet specifiek gericht op jou maar meer over het algemeen en de reactie van Denootje die ik ook quote.


APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

blue-eyes

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 13:22:39
Stassen open vandaag. Verbaasd me omdat eigenlijk alles hier dicht is i.v.m. Carnaval.

Ik heb ook nog een paar honderd man werken......... (ok, niet voor mij, maar ik bemoei me met hun :P )


Loopt wel lost met carnaval blijkbaar :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maximus_Aurelius

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2011, 14:06:48
Ik heb ook nog een paar honderd man werken......... (ok, niet voor mij, maar ik bemoei me met hun :P )


Loopt wel lost met carnaval blijkbaar :D :D

Waarom dat ik dit zeg is dat ik maar 5-8 minuten van Stassen Hi-fi woon en hij echt dicht is, maar telefonisch contact kan ik niet beoordelen.;)

Je verbaasd je dat hier in gemeente Venlo in ieder geval alle winkels dicht zijn en morgen ook nog, firma's werken hier op halve kracht of dat andere mensen die wel werken dubbele inzet moeten leveren ;).Enige die wel open zijn zijn de café's  :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

blue-eyes

Nee hoor. Verbaasd me niets.
Ik weet alleen dat bij ons nog zeker 350 man op dit moment op de desk aan het werk zijn (servicedesk voor diverse klanten, dicht bij Maastricht).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Ik loop nog tegen 1 ding aan: Is Stassen nog een beetje betrouwbaar? Zo ja, dan ga ik ze daar bestellen...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Citaat van: Madhouse op maart  7, 2011, 14:21:47
Ik loop nog tegen 1 ding aan: Is Stassen nog een beetje betrouwbaar? Zo ja, dan ga ik ze daar bestellen...

Je kunt ook naar Stassen toe gaan en ze ophalen, zo weet je zeker dat je niet aan het lijntje gehouden wordt. Zo bouw je jezelf een zekerheid in.

Er gaan verschillende geruchten en er zullen geruchten van waar zijn maar als je alles moet geloven dan vind ik het merkwaardig dat hij nog steeds bestaat.
Hij bestaat al heel lang, zo lang dat sommige nog niet geboren waren ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 14:25:33
Je kunt ook naar Stassen toe gaan en ze ophalen, zo weet je zeker dat je niet aan het lijntje gehouden wordt. Zo bouw je jezelf een zekerheid in.

Er gaan verschillende geruchten en er zullen geruchten van waar zijn maar als je alles moet geloven dan vind ik het merkwaardig dat hij nog steeds bestaat.
Hij bestaat al heel lang, zo lang dat sommige nog niet geboren waren ;)

Die geruchten ken ik ja. Maar het is voor mij best een eindje rijden dus ophalen schiet niet op eigenlijk.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Citaat van: Madhouse op maart  7, 2011, 14:26:42
Die geruchten ken ik ja. Maar het is voor mij best een eindje rijden dus ophalen schiet niet op eigenlijk.

Dat is inderdaad een eindje rijden maar van de andere kant is het wel zo wanneer je echt twijfelt en je een beetje laat lijden door geruchten(waar ik goed kan inkomen) plus je wilt deze luidsprekers heel graag dan is zelf ophalen toch een serieuze optie. Zo sluit je alles uit en je hebt dan ook je favoriete luidspreker waar je op zoek naar was.;) Openbaar vervoer is ook een optie (Lentetour kaartje) Je gaat met zijn tweeën en ieder 1 luidspreker dragen ;)  ;D

P.S. Ik heb ze net ergens gezien voor 127 euro p/st. exclusief verzendkosten.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 14:34:13
Dat is inderdaad een eindje rijden maar van de andere kant is het wel zo wanneer je echt twijfelt en je een beetje laat lijden door geruchten(waar ik goed kan inkomen) plus je wilt deze luidsprekers heel graag dan is zelf ophalen toch een serieuze optie. Zo sluit je alles uit en je hebt dan ook je favoriete luidspreker waar je op zoek naar was.;)

Heb je ook wel gelijk in. Moet maar ff kijken of dat lukt anders..

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 14:34:13
P.S. Ik heb ze net ergens gezien voor 127 euro p/st. exclusief verzendkosten.

PM me ff  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

blue-eyes

Als je ze echt hebben wil, dan ga je toch?
Laat eerst wel bevestigen dat ze er daadwerkelijk zijn!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2011, 15:33:23
Als je ze echt hebben wil, dan ga je toch?
Laat eerst wel bevestigen dat ze er daadwerkelijk zijn!

Ja is ook zo. Ze zeiden vanmorgen aan de telefoon dat ze ze hadden dus ff bellen zo en misschien morgen ff langs rijden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

blue-eyes

Zeker, je eigen woorden, ze nu moeilijk te krijgen zijn.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Citaat van: Blue-Eyes op maart  7, 2011, 15:35:57
Zeker, je eigen woorden, ze nu moeilijk te krijgen zijn.

Net Stassen gebeld en ze staan klaar voor mij. Ik kan ze woensdag afhalen of laten verzenden (is gratis). Even kijken of ophalen lukt i.v.m. werk anders laat ik ze opsturen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

laat maar opsturen.
het verhaal dat ze klaar staan heb ik al vaker voorbij zien komen. er heen en dan bleken ze er niet te zijn.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: erik s. op maart  7, 2011, 15:53:18
laat maar opsturen.
het verhaal dat ze klaar staan heb ik al vaker voorbij zien komen. er heen en dan bleken ze er niet te zijn.

Zullen ze met opsturen dan wel aankomen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: erik s. op maart  7, 2011, 16:01:31
dan rij je iig niet voor nop.

Das waar. Ik moest morgen uitsluitsel geven dus dat komt wel goed.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Citaat van: erik s. op maart  7, 2011, 15:53:18
laat maar opsturen.
het verhaal dat ze klaar staan heb ik al vaker voorbij zien komen. er heen en dan bleken ze er niet te zijn.
Citaat van: erik s. op maart  7, 2011, 16:01:31
dan rij je iig niet voor nop.

Maar wanneer ze niet klaar staan hebben ze hem ook niet op voorraad ;) .Als ze niet klaar staan kunnen ze hem wel altijd gaan halen uit hun magazijn ;). Wanneer ze niet in hun magazijn hebben staan is hij ook niet op voorraad en dan weet je genoeg ;)
Als je ze laat opsturen en ze zijn niet op voorraad dan kan het erg lang duren voordat je ze hebt en als je ze dan krijgt. Dit laatste is gevaarlijk wanneer je het geld vooruit moet betalen, wanneer het onder rembours gebeurd loop je geen risico of minder risico. Want als Stassen ze toch niet heeft dan worden ze ook niet verstuurd en je bent geen geld kwijt.;).

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 16:27:07
Want als Stassen ze toch niet heeft dan worden ze ook niet verstuurd en je bent geen geld kwijt.;).

Geld kwijt maak ik me niet zo druk om, dat kan ik altijd nog ophalen... ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

stevefilmfreak54

Heb mijn Kef IQ3`s op Atacama 7`s gevuld met atabites en ik moet zeggen ze zijn net zo stevig als de rots van Gibraltar
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

HTip

Ik dacht eerst, da's balen voor je, maar je hebt al een andere oplossing gevonden. Nu alleen nog stands en je bent klaar voor de echte surroundbeleving.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive