Waar heb jij ECHT spijt van ?

Gestart door J.A.F._Doorhof, juni 5, 2002, 16:38:09

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Daklem

De verkoop van mijn Arcam FMJ CD23. Dus verleden maand maar een exemplaar terug gekocht. :)

S@m

Citaat van: Daklem op februari 25, 2009, 10:09:15
De verkoop van mijn Arcam FMJ CD23. Dus verleden maand maar een exemplaar terug gekocht. :)

Dat kan ik me levendig indenken...

Ik heb er recent één aangeschaft. Een zeer muzikale speler met een fantastische afwerking...zelfs een geluidloze lade. Iets wat ik in mijn andere (duurdere) spelers mis.

Daklem

Citaat van: S@m op februari 25, 2009, 13:47:32
Dat kan ik me levendig indenken...

Ik heb er recent één aangeschaft. Een zeer muzikale speler met een fantastische afwerking...zelfs een geluidloze lade. Iets wat ik in mijn andere (duurdere) spelers mis.

100% mee eens. Had verwacht dat ik meer zou gaan doen met Digitale Audio, maar dit blijkt niet zo te zijn. Vind het hannesen met cd's toch wel wat hebben. :)

EdoE

Ik heb van een hoop "investeringen" een klein beetje spijt, maar onvoldoende om daar in dit topic over te janken.

Wel heb ik ECHT spijt van HTPC's. Neem dat meervoud letterlijk.

Guester

Citaat van: Daklem op februari 25, 2009, 14:46:11
100% mee eens. Had verwacht dat ik meer zou gaan doen met Digitale Audio, maar dit blijkt niet zo te zijn. Vind het hannesen met cd's toch wel wat hebben. :)

Herken ik volledig.

Sonos - Spotify

Guester

Van een mooie stereo set naar een Bose 321 en nu weer terug.

Sonos - Spotify

joostpolletje

Dat ik toen ik alles had uitgezocht niet naar Australie ben gegaan om lekker een jaartje te werken..
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Starred

Citaat van: jowi op februari 25, 2009, 16:51:57
Heb tot nu toe echt spijt van de 1000 euro aan ING aandelen die ik vanochtend kocht, en die nu na een klein zetje omhoog, alsnog 7% gezakt zijn :wacko:

... en ze zakken vrolijk verder :'(

En nu zeker spijt dat je voor slechts 1000 euro hebt gekocht  ;)

MovieMax

M'n Philips breeedbeeeld CRT TV, gekocht in 2000 voor 3000 gulden. Mijn vorige TV was 15 jaar oud, ik was toe aan een nieuwe. Indertijd werkte ik in de beeldbuizen bizniz, dus ik moest mijn eigen product promoten. Anders ga je ook af in je kennissenkring.

Niet gedacht dat het zo snel ging met die LCD's. Voor 1500 euro heb je nu een gigantische full HD LCD tv. De CRT geeft nog steeds mooi beeld en voor TV kijken is het ding nog te goed om het weg te doen. Ik heb mijn popcornhour met een HD film eraan gehangen en het was niet om aan te zien. Vroeg of laat moet ik nog eens upgraden vrees ik. Maar niet nog eens een keer dezelfde fout. Tegen het eind van het jaar is er weer uitverkoop en dan is de bak 10 jaar oud en kan ik met een schoon geweten upgraden.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

ajbeefde

Citaat van: jowi op februari 25, 2009, 16:51:57
Heb tot nu toe echt spijt van de 1000 euro aan ING aandelen die ik vanochtend kocht, en die nu na een klein zetje omhoog, alsnog 7% gezakt zijn :wacko:

... en ze zakken vrolijk verder :'(

Ach, dat merk je pas met investeringen van €100.000,00  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Starred

Citaat van: ajbalmere op februari 26, 2009, 16:13:37
Ach, dat merk je pas met investeringen van €100.000,00  ;)

Ik merk het anders ook met investeringen van slechts 10% van dit bedrag :sarcasm:

ajbeefde

Citaat van: Starred op februari 26, 2009, 18:43:15
Ik merk het anders ook met investeringen van slechts 10% van dit bedrag :sarcasm:

Jij? kan me er weinig bij voorstellen....  :sarcasm:
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Starred


ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Starred


wil

Over hoeveel je stocks zijn gezakt sinds 2007 kunnen we een apart opschep-topic over openen. Wij zeggen altijd: "pissen in de gracht kan iedereen, maar probeer de overkant maar eens te halen...".

Nee, spijt in het audio/ht-wereldje heb ik helemaal niet, maar ik heb ook geen domme dingen gedaan  ^-^ Hoewel ik echt wel mijn fantasieën heb.
Spijt heb ik hooguit van mijn beroepskeuze. Op het moment van kiezen ben ik voor het hoogst haalbare gegaan dat tevens niet de moeilijkste weg bewandelen was. Maar ik ben niet mijn hart achterna gegaan, daar heb ik wel eens spijt van...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

El Penumbra

Citaat van: wil op maart  4, 2009, 19:44:05
Over hoeveel je stocks zijn gezakt sinds 2007 kunnen we een apart opschep-topic over openen. Wij zeggen altijd: "pissen in de gracht kan iedereen, maar probeer de overkant maar eens te halen...".

Nee, spijt in het audio/ht-wereldje heb ik helemaal niet, maar ik heb ook geen domme dingen gedaan  ^-^ Hoewel ik echt wel mijn fantasieën heb.
Spijt heb ik hooguit van mijn beroepskeuze. Op het moment van kiezen ben ik voor het hoogst haalbare gegaan dat tevens niet de moeilijkste weg bewandelen was. Maar ik ben niet mijn hart achterna gegaan, daar heb ik wel eens spijt van...

wil

Dat roept dan toch de vragen op wat je nu doet en wat je had willen doen....

wil

Citaat van: El Penumbra op maart  4, 2009, 20:15:37
Dat roept dan toch de vragen op wat je nu doet en wat je had willen doen....
Ik ben nu microbioloog, maar ik had arts willen worden.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Lars_Portman

#118
Citaat van: Daklem op februari 25, 2009, 10:09:15
De verkoop van mijn Arcam FMJ CD23. Dus verleden maand maar een exemplaar terug gekocht. :)

En nu staat die weer in de verkoop.. Geen spijt krijgen hé   ;)
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

roland p

Spijt:
- HTPC. PC's zijn en blijven veredelde typemachines.
- TEAC WAP-4500 streaming media player. Bugware. Nooit geweten, maar niets is zo vervelend als je radio continue crashed.
- Harmony 1000. Ik ga toch maar naar een URC MX-350, gewoon plain old macros + knoppies.
- Achteraf had ik misschien toch wel voor een Marantz/Denon blu-ray speler willen gaan met fatsoenlijk bass-management op de analoge uitgangen.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

genesis

Citaat van: wil op maart  5, 2009, 08:04:27
Ik ben nu microbioloog, maar ik had arts willen worden.

wil

Ik wilde James Bond worden, maar die vacature was al vergeven, loop nu aan te prutsen in de Olie.......... :dry:

Genesis
Carpe Diem

Hans47

Nergens van, spijt is zonder van de tijd :-)

JCL

Echt spijt heb ik nergens van, denk altijd veel te lang na over dingen :P Heb wel eens een Creative geluidskaart gekocht wat echt een rot ding bleek te zijn! Verder weinig eigelijk! Liep in het begin wel eens op mijn popcorn te zeiken maar dat valt nu ook wel mee. Wel eens wat CD's gekocht die beroerd bleken te klinken! Is ook een nadeel van upgraden, ze worden steeds slechter :P

Roger Black

Ik heb eigenlijk ook niet snel ergens spijt van, wellicht wel in het verleden maar dat ben ik dan gelukkig alweer vergeten.

Als ik een domme zet maak dan leer ik daar weer van. Zoals nieuwe speakers kopen, vanaf nu 2e hands  :)

blue-eyes

#124
Citaat van: genesis op januari 30, 2011, 22:24:25
Ik wilde James Bond worden, maar die vacature was al vergeven, loop nu aan te prutsen in de Olie.......... :dry:

Genesis

De smoking paste niet? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey