Grijs beeld Gamecube icm Philips 32PW9509

Gestart door A3-D, januari 22, 2005, 23:04:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A3-D

Ik bezit een Gamecube welke in staat is om ntsc games te spelen, de televisie zou dit volgens Philips ook moeten ondersteunen (60HZ). Het rare is dat ik alleen maar een grijs beeld te zien krijg en dat onze oude Philips Matchline er prima mee overweg kan....

50HZ gaat goed, maar waarom werkt 60HZ niet?

Ik gebruik de analoge aansluiting.

Mar811031

Hoi,

Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem. (en heb exact dezelfde tv)
Met Paper Mario kan ik kiezen om 50 of 60hz te spelen en bij 60hz krijg ik grijs beeld met zwarte balk onderin, terwijl ik dat op mijn oude tv niet had.

Cube is trouwens ook bij mij analoog aan gesloten, ik vraag me af of het aan de kabels ligt.

Misschien Philips meeltje sturen? Alhoewel ik nu al denk toch afgepoeierd te worden...  :(

heb jij trouwens op je tv een calibratie uit laten voeren? Zo ja, verschil gemerkt?

A3-D

Mijn televisie wordt op 25 februari gecalibreerd en kan dan pas melden of er merkbare verschillen op te merken zijn. Overigens is het probleem met het weergeven van 60HZ (ntsc) opgelost middels een RGB kabel. Ik heb deze los moeten kopen omdat die niet bij de GC geleverd wordt, als je deze echter op de scart 1 of scart 3 aansluit aan de achterzijde van je tv (deze ondersteunen beiden RGB) dan werkt het zonder problemen.