component cable Nintende Gamecube

Gestart door SulTan, augustus 9, 2004, 09:26:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SulTan

Hoi,

Heeft iemand een adres waar ik goedkoop aan een componenten kabeltje kan komen voor de gamecube?  Heb lik-sang.com al geprobeerd, maar zij verkopen alleen de originele nintendo kabel voor 28 euro. PS2 en Xbox hebben ook third party kabels voor component en die kosten hoogstens maar 10 euro.

IK hoor het wel.

Mvg,
Khalid

Erik

#1
Je kan mediamarkt arena eens bellen die hadden toen relatief veel , maar ik garandeer niks.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

harrytasker

Ik heb zowel GOEDKOPE third party component kabels gekocht voor mijn XBOX en mijn PS2, maar deze kunnen in mijn ogen wat beeld en degelijkheid absoluut niet tippen aan de originele kabels.
De originele mogen dan wel een stuk goedkoper zijn, maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen de kwaliteit. Just my thoughts...... good luck  :P
5150 time!

zuidwester

Het probleem is dat in de orginele component kabel een dac chip zit .Hierdoor is het moeilijk/duur voor fabrikanten zo'n kabel na te maken. Nitendo is trouwens zowiezo gestopt met de levering van deze kabels (en bij nieuwere gamecubes zit zo'n digitale port erook niet meer op :() In spellen word progressive scan via de digitale uitgang  nog wel ondersteund...
Ik zou zeggen koop zo eentje bij lik-sang nu het nog kan (ik wil er misschien ook wel eentje)
Peter
ontferm U over ons