reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

molle

Citaat van: mikeske op maart 28, 2007, 21:36:16
goed idee, kan ik terwijl nog eens naar jouw set(s) luisteren  ;)

Goed. Maar ik kruip niet achterop je bike hoor :P;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Citaat van: molle op maart 28, 2007, 22:37:48
Goed. Maar ik kruip niet achterop je bike hoor :P;D

dan kruip ik wel in de audi  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

#1204
Vandaag met mn nieuwe stekkerblok aan de slag. Van Rittal, en ik had nooit gedacht dit te zeggen, omdat ik behoorlijk sceptisch was :-X
Maar ik hoor volgens mij ::) wel degelijk verschil.
Maar dit wordt vervolgd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op april 26, 2007, 17:30:02
Vandaag met mn nieuwe stekkerblok aan de slag. Van Rittal, en ik had nooit gedacht dit te zeggen, omdat ik behoorlij sceptisch was :-X
Maar ik hoor volgens mij ::) wel degelijk verschil.
Maar dit wordt vervolgd.

Oké!! Goed om te horen. En de Rittal is dan nog behoorlijk betaalbaar ook!!
Vertel meer wanneer je meer weet!  :)

Ik heb ook een "speciaal" blok in bestelling staan. Hopelijk komt ie snel!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Hoi,

ja dit blok heb ik over genomen van Sultankat voor een mooi prijsje :D
En ik dacht net met eric clapton iets te horen wat ik nog nooit had gehoord ???

Of ik ben gek ;) Of de reciever heeft nu iets meer power dat hij bepaalde dingetjes wel kan laten horen, wat hij voorheen dus niet kon
(Te weinig stroom)

Maar zoals ik al zei. Wordt vervolgd. Als het wat minder warm weer is en geen 40gr kan ik een tijdje luisteren,en dus hopelijk tot de conclusie komen dat ik Toch niet gek ben ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Citaat van: reza op april 26, 2007, 17:49:03
Hoi,

ja dit blok heb ik over genomen van Sultankat voor een mooi prijsje :D
En ik dacht net met eric clapton iets te horen wat ik nog nooit had gehoord ???

Of ik ben gek ;) Of de reciever heeft nu iets meer power dat hij bepaalde dingetjes wel kan laten horen, wat hij voorheen dus niet kon
(Te weinig stroom)

Maar zoals ik al zei. Wordt vervolgd. Als het wat minder warm weer is en geen 40gr kan ik een tijdje luisteren,en dus hopelijk tot de conclusie komen dat ik Toch niet gek ben ;D

Je bent niet gek, alleen een beetje tandpijn >:D ;D

Heb ook boven een Rittal blok en is echt value for money ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

sultankat

Citaat van: reza op april 26, 2007, 17:30:02
Vandaag met mn nieuwe stekkerblok aan de slag. Van Rittal, en ik had nooit gedacht dit te zeggen, omdat ik behoorlijk sceptisch was :-X
Maar ik hoor volgens mij ::) wel degelijk verschil.
Maar dit wordt vervolgd.

Het is vast niet alleen de Rittal, maar ook de zware afgeschermde Belden kabel die het positieve effect geeft (en mijn eigen montage natuurlijk ;D)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

reza

Citaat van: sultankat op april 26, 2007, 20:34:32
Het is vast niet alleen de Rittal, maar ook de zware afgeschermde Belden kabel die het positieve effect geeft (en mijn eigen montage natuurlijk ;D)



Dat kan het ook zijn indd :D

Zag vandaag hetzelfde blok maar dan van Van den Hull voor 349 euro :-X Zat alleen een dikkere kabel aan.
Ik zei tegen de verkoper ik heb hetzelfde blok van Rittal? Hij vertelde mij dat de binnenkant anders was ::) Ik zeg tegen hem, dat weet ik niet ik heb ze allebei nog niet opengemaakt ;) Hij stond een beetje vreemd te kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Volgens mij is de binnenkant ook anders ja. Mijn gevoel is dat het een zwaar overpriced blok is. Ik heb rittal met audio-life kabels. Very nice!! Alhoewel een mooi isotek blok ook op het lijstje staat. Imho nog mooier.

Citaat van: reza op april 26, 2007, 22:26:13
Dat kan het ook zijn indd :D

Zag vandaag hetzelfde blok maar dan van Van den Hull voor 349 euro :-X Zat alleen een dikkere kabel aan.
Ik zei tegen de verkoper ik heb hetzelfde blok van Rittal? Hij vertelde mij dat de binnenkant anders was ::) Ik zeg tegen hem, dat weet ik niet ik heb ze allebei nog niet opengemaakt ;) Hij stond een beetje vreemd te kijken.

reza

heb ik vandaag ook naar zitten kijken. Is indd ook wel heel erg mooi, maar daar hing ook een mooi prijsje aan.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Poll aangepast ( eindelijk )
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TheSpeedSkater

Hier ook positief verschil hoor met een blok. Ook afgeschermde kabels geven meer rust in het geluidsbeeld.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

....hier en daar je kabels "laten strippen" heeft ook invloed op de prestaties van je apparatuur....


"WHOOOOZZZZZZAAAAAHHHHH!!!!!!"

;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2007, 22:38:25
"WHOOOOZZZZZZAAAAAHHHHH!!!!!!"
Waar heb ik dat eerder gelezen? ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op april 26, 2007, 22:40:38
Waar heb ik dat eerder gelezen? ;D

Het HTforum konijnentopic geloof ik.....  :-\
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Mijn JA stem heb je.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

Ik ben benieuwd wie er echt pertinent NEE hebben gestemd?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Ik heb "weet ut niet zeker".....

Kan het ook niet beweren want ik heb er geen ervaring mee. Maar die gaat er dus wel komen.  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2007, 12:37:55
Ik heb "weet ut niet zeker".....

Kan het ook niet beweren want ik heb er geen ervaring mee. Maar die gaat er dus wel komen.  8)
En dan zul je hoogstwaarschijnlijk je keuze moeten aanpassen ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

net nog even wezen luisteren, en het lijkt indd anders te klinken ::) :o :D

Maar van de week ga ik er even echt voor zitten samen met Pepsel en dan komt er wel een verslagje van.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

#1224
Citaat van: TheSpeedSkater op april 27, 2007, 13:01:47
En dan zul je hoogstwaarschijnlijk je keuze moeten aanpassen ;)

Ik hoop het serieus... anders vind ik het zonde van de poen!!  :-[

( en niet de surinaamse betekenis van het woord...  ;) )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"