reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

molle

Mooi Reza 8) En het rack is ook zeer mooi geworden :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

LexiconLogan

Zeer goed ziet het er uit!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

mikeske

Ziet er prima uit reza   ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

Je rack ziet er inderdaad ook wel OK uit.

Eenvoudig , maar handig.

Geert

LittleNinja

Citaat van: reza op januari 27, 2007, 12:13:36
Nog even de Kappa,s ;D




Het blijven heftige speakers!!!  8)

Komt er nog een foto met beeld?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

bedankt allemaal 8)

Citaat van: LittleNinja op januari 27, 2007, 16:42:59
Het blijven heftige speakers!!!  8)

Komt er nog een foto met beeld?




Speakers zijn indd heftig, klinken ook waanzinnig!!

Foto met beeld, vind ik atijd lastig om te schieten. Je moet gewoon maar langskomen, dan kan je het zelf zien ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op januari 27, 2007, 23:35:33
bedankt allemaal 8)
Speakers zijn indd heftig, klinken ook waanzinnig!!

Foto met beeld, vind ik atijd lastig om te schieten. Je moet gewoon maar langskomen, dan kan je het zelf zien ;D

Soon my friend.. soon.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

christian19

Mooi, mooi, mooi!

gr,

Christian.

reza

Citaat van: LittleNinja op januari 28, 2007, 10:14:13
Soon my friend.. soon.  ;)





All good things comes for those who whait ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vieze freddie

zal mezelf ook eens moeten uitnodigen :D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

reza

Citaat van: vieze freddie op januari 30, 2007, 18:25:54
zal mezelf ook eens moeten uitnodigen :D




Je bent van harte welkom ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

dirkden2e

#1061
hey maatje
als eerste wil ik je toch even complimenteren over je beamer.
je lag al wat te mokke dus had er niet veel van verwacht maar gvd ben zwaar onder de indruk.
en ben blij dat ik weer even achter een scherm heb kunnen zitten mis het nu wel zeg..
mag alleen van mn muziek in de auto genieten haha dat klinkt dan wel weer wat anders maar goed.....
nog even geduld en dan kan ik ook weer lekker zitten.. vandaag in ieder geval al wat muren plat gegooid en zaterdag kom paco kijken voor de vloer in de kelder...
maar goed ik zeg tegen u tot zinas

reza

Bedankt Pat ;)
Soms moet je van iemand anders horen hoe mooi het is. Omdat je zelf alweer een beetje verwent bent ::)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Hallo allemaal,

hier ben ik weer ;D Met ''weer'' een up-grade??

Ik ben bij verschillende mensen wezen luisteren, maar wat ik bij molle heb gehoord, was gewoon echt bijzonder.
Daardoor ben ik ook weer gaan denken hoe ik het bij mij thuis ook weer wat beter kan/kon krijgen.
Ik heb al contact opgenomen voor het plaatsen van de aurulex platen, dus dat staat ook nog op de planning, maar ik dacht zelf: misschien is het wel tijd voor een nieuwe Dolby versterker ;D

Dus na goeie berichten te hebben gehoord/gelezen heb ik gisteren de Denon A10 AVC se overgekocht van Guido ;)
Die ben ik samen met Pepsel wezen halen, hij was mn verhuizer, omdat ik met mn rug zit, en de versterker een slordige 21,5 kilo weegt. En das toch een hoop als je met je rug zit.

Maar goed gisteren dus binnen gehaald, en s,avonds gelijk aangesloten. Dat was even pielen omdat ik nu een groot rack heb staan, en je dus moeilijk bij de achterkant kan komen. Maar wederom heeft mn maat me geholpen ( bedankt Pat ;) )
Maar na een half uur zaten alle stekkers/snoeren/kabels erin.

Nou daar gaat hij dan : Ik zet de versterker aan...Er gebeurt helemaal niets ::)...
We proberen van alles, maar er gebeurt helemaal niets!! Ik pak dus het boekje er bij, en lees dat je heel veel dingen in moet schakelen via het online screen :-X
Shit dat gaat bij mij niet ( denk ik bij mezelf ) Want je moet een gele tulp kabel hebben van de beamer naar de versterker, dan kan je precies zien wat je allemaal aan het doen bent. Maaaar die heb ik wel ;D Sterker nog die ligt er gewoon, die gebruikte ik in de tijd van de NEC VT 46.

Nou we stellen alles even snel in, de speaker afstand, de grote van de speaker, en noem maar op. Er zitten veel meer mogelijkheden op dan mn oude phillips reciever.
We doen gelijk alles callibreren, en zijn er helemaal klaar voor!!

het is al laat, en kunnen dus niet hard draaien. Er gaat even op stereo gebied een cd-tje in van Nora jones. Ik moet de volume knop ver draaien voordat ik wat te horen krijg? Maar als het speelt dan klinkt het goed.
Dat was het voor gisteravond.

Vandaag ben ik de gehele dag boven geweest, om van alles te doen en proberen!
Er zitten eindeloos veel mogenlijkheden op, de nieuwste decodes mis ik, maar daar ben ik niet verdrietig om. Nu is het al zoeken naar een speld in een hooiberg. Het is wel leuk hoor zoveel mogelijkheden, maar je zit constant tijdens het kijken te drukken op allerlei knopjes, omdat je misschien wel iets beters hoort ::)

Ik heb dus verschillende dingen beluisterd en ben tot een conclusie gekomen.

Het is een groot lomp ding, die er wel heel stoer uitziet. De nieuw prijs was ruim 4000 gld, en het was in die tijd echt het neusje van de zalm. Ook nu nog is het een top reciever!! En geeft hij menig nieuwere versterker het nakijken.

Maar ik ben blij dat ik hem nu heb gekocht en niet voor 4300 gld. Want mn eigen reciever waar ik zelf 1800 gld voor heb betaald, en door vele mensen heel erg onderschat wordt, doet gewoon lekker mee met de Denon ;)
Ik vind het verschil minimaal!! Ik wist altijd al dat de Phillips een goed ding was, maar nu hij tegen (op papier) een meerdere versterker speelt, en hij doet het nog zo goed. Heb ik in die tijd een goeie reciever gekocht.

De Denon heeft op papier de betere/meerdere specs. En is zelfs hoger als 125w getest. Maar ik merk het er niet aan terug!
Wat me wel opvalt is dat hij de Bass beter regelt, dit klinkt wel een stukje beter. En is niet meer zo op de voorgrond aanwezig. Qua stereo vind ik ze allebei even goed. Qua surround, is de Denon misschien iets beter omdat er gewoon meer mogelijkheden zijn.

mijn tip: Ga altijd eerst even zelf luisteren voordat je een heel duur apparaat koopt. in mijn geval is de schade beperkt, en heb ik absoluut geen spijt dat ik de Denon heb gehaald. Maar als ik het over zou doen, zou ik 2 x nadenken ;)
En zou ik misschien mn geld ergens anders in hebben gestoken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Ik had vroeger ook een Denon AVC A1D. Was ik ook tevreden van en heeft toch wel een 5 jaar meegegaan eer ik iets anders kocht. De volgende stap zal worden voor jou een pre-pro en aan aparte eindtrap. Dan ga je nog meer grote verschillen horen 8) Maar ondertussen laidback en beleef er maar veel plezier aan Reza ;) Feli hoor.

PS: Er staat een paar mooie SVSsjes op het forum te koop >:D Denk er maar eens over na ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

LittleNinja

Daar staat hij dan! Gefeliciteerd Reza!

Aan de ene kant is het jammer om te horen dat je niet meteen een wereld van verschil ervaart. Ik verwacht zelf overigens dat je na een tijdje proberen en luisteren van verschillende muziek en films toch nog wel meer verschillen tegen komt.

Het zijn populaire en degelijke versterkers. Je kunt hem waarschijnlijk weer relatief makkelijk doorsluisen als hij uiteindelijk niet biedt wat jij wilt hebben/horen.

Maar voor die tijd....  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Fransvis

Citaat van: molle op februari 20, 2007, 19:02:18
De volgende stap zal worden voor jou een pre-pro en aan aparte eindtrap. Dan ga je nog meer grote verschillen horen


Heb nog een leuke combi voor je te koop staan....reza..... ;D

reza

Citaat van: Fransvis op februari 21, 2007, 16:05:29
Heb nog een leuke combi voor je te koop staan....reza..... ;D



;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

@ Molle ik draai express zonder sub. Omdat ik met een houten vloer zit, wat zo ongelooflijk gehorig is. Als ik daar ook nog zo,n bakbeest op moet gaan zetten wordt Ruth helemaal gek. En ik denk mn buren ook ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

daxie

Dan een kleintje, probeer het eens... Zet hem op een mooi tegeltje en dempers eronder en het zal wel meevallen...

en wie weet...

Verder mooi wat je met de ruimte doet, is een ruimte die je wel meer ziet qua vorm.

LittleNinja

Citaat van: reza op februari 21, 2007, 16:32:22
@ Molle ik draai express zonder sub. Omdat ik met een houten vloer zit, wat zo ongelooflijk gehorig is. Als ik daar ook nog zo,n bakbeest op moet gaan zetten wordt Ruth helemaal gek. En ik denk mn buren ook ;D

Zal ik tzt mijn REL meenemen zodat je kunt proberen?  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Bedankt Daxie ;)

Little ninja, lijkt me wel een goed plan ja ;D Kunnen we indd even kijken hoe het klinkt??
eerlijk is eerlijk, het geeft wel net iets meer die diepte in de film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Citaat van: reza op februari 21, 2007, 16:32:22
@ Molle ik draai express zonder sub. Omdat ik met een houten vloer zit, wat zo ongelooflijk gehorig is. Als ik daar ook nog zo,n bakbeest op moet gaan zetten wordt Ruth helemaal gek. En ik denk mn buren ook ;D

Hehe ;D Ontkoppelen dan he ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

LittleNinja

precies.....
ophangen aan elastiek..  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"