reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LittleNinja

Nog een vraagje......

Wat hangt er komende donderdag?? 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

MLCinema

Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

reza

Citaat van: FredBeamer op maart 23, 2009, 10:22:37
:wacko:
Vraagje is jou 6000HC ingeruild in Alblasserdam. Ik overweeg mijn HC4900 te vervangen voor een HC6000 of 5500. De laatste (HC5500) heeft weinig plaatsingsmogelijkheden zoals het ontbreken van horizontale lensshift. De HC6000 zou weer betere zwartwaarde hebben.





Ja.


Citaat van: LittleNinja op maart 23, 2009, 10:54:04
Nog een vraagje......

Wat hangt er komende donderdag?? 8)




Barco 808 :tongue2:
das een verassing Dennis. :dontgetit: :dontgetit:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Hahaha!!!!!

Da's goed dan. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

MLCinema

Citaat van: reza op maart 23, 2009, 13:09:58
Ja.

Barco 808 :tongue2:
das een verassing Dennis. :dontgetit: :dontgetit:

Dan donderdag maar even dit topic checken, toch erg nieuwschierig!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

reza

Citaat van: Kamidioblitz op maart 23, 2009, 13:37:54
Dan donderdag maar even dit topic checken, toch erg nieuwschierig!




;) ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Wellicht mag ik niets loslaten donderdag...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Nou als iedereen het zo graag wil weten.
Ik heb de JVC 350 staan :baaa: :tongue2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MLCinema

Citaat van: LittleNinja op maart  4, 2009, 11:51:16
Ik gok van niet...


Toch goed gegokt wat betreft de JVC O0. Feli! Je begint kermit de 2e te worden op deze manier van switchen ;D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

hifiman

Citaat van: reza op maart 24, 2009, 12:49:40
Nou als iedereen het zo graag wil weten.
Ik heb de JVC 350 staan :baaa: :tongue2:
Hee, gaaf man!  :biggrin:

reza

Ooh jongens was het maar waar :crazy: ;D
Nee joh, voordat dit een eiegen leven gaat leiden.
Ik heb gewoon de 5500 staan, daar ben ik meer dan tevreden mee.
De JVC gaat er zeker nog wel komen maar dat duurt nog wel een tijd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MLCinema

Heh verdamd noch mahl. Dacht ik dat ik een keer gelijk had, weer niet :tounge2:
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

kermit

#1988
Citaat van: Kamidioblitz op maart 24, 2009, 17:13:34
Toch goed gegokt wat betreft de JVC O0. Feli! Je begint kermit de 2e te worden op deze manier van switchen ;D

Nee hoor kermit switched niet meer. ;D O0 O0 
Ik ben nu zeer tevreden met de JVC 750

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MLCinema

reza, heb je een pm gestuurd met wat vragen :)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

reza

pm terug gestuurd met wat antwoorden ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Citaat van: LittleNinja op maart 23, 2009, 10:54:04
Nog een vraagje......

Wat hangt er komende donderdag?? 8)


Hij stond meer toch?  ;D Beetje kunnen genieten bij mij thuis?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Nee... Want het was erg telleurstellend toen ik thuis de boel weer opstartte.. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

hahha,

Dat zal wel mee vallen, je hebt een harstikke mooie set-up.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Reza om zijn thuisbioscoop eens nader te inspecteren  ;)

Goh wat is dat toch lekker zo'n eigen bioscoopzoldertje  :inlove: Ok, wat beperkt in ruimte maar dat doet niks af aan het kijkplezier  :)
Het 240cm brede cinemascope scherm is 10 cm kleiner dan ik zelf heb hangen, maar door er een meter dichter bij te zitten (dan thuis) geeft het toch een grootsere film beleving   :colgate: Dat bloemetjes behang is ook heel erg eehhh "apart"  ;) , maar als dat is what it takes om de goedkeuring van de vrouw deze huizes te krijgen dan zij het zo  :P

Tussendoor wordt ik vetgemest met gebak en gevulde koeken  :wow: Kon ik nou maar eens nee zeggen  :blush:

Zelf heb ik een JVC HD350 maar het plaatje was de mitsubishi neerzet is ook helemaal niet verkeerd! Wel vind ik het beeld wat korrelig (vergeleken met bij mij thuis) en ik ben ervan overtuigd dat dat het gevolg is van het gebruiken van de zoom methode  :tongue2: ipv een setup met een (goede) anamorphic lens. Neemt niet weg dat ik ten alle tijde voor een 1:2.35 setup zou kiezen, wat blijft dat toch gaaf  :thumbs-up:

Met het geluid is ook niks mis, Reza demonstreert even hoe hard het kan, en dat is heel erg hard!  :wacko:

Al met al vond ik het een gezellige middag en heb ik genoten van beeld, geluid en de versnaperingen  ;D

Reza, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid!  :xmas:

reza

Hoi,


Ja jij ook bedankt natuurlijk voor je tijd en investering in de PCH ;)

Ook ik vond het gezellig. Ik ben net op de weegschaal gaan staan en ik ben er een kilo bij gekomen.
Dat is natuurlijk niet alleen van Zaterdag maar dat komt omdat Ruth 3 weken weg was :hehe:
We spreken binnenkort zeker weer wat af maar dan kom ik jouw nieuwe aanwinsten eens beluisteren
en bekijken.



Reza
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op april 27, 2009, 09:31:15
Ja jij ook bedankt natuurlijk voor je tijd en investering in de PCH ;)
Graag gedaan!

Citaat van: reza op april 27, 2009, 09:31:15
Ook ik vond het gezellig. Ik ben net op de weegschaal gaan staan en ik ben er een kilo bij gekomen.
Haha  ;D

Citaat van: reza op april 27, 2009, 09:31:15
Dat is natuurlijk niet alleen van Zaterdag maar dat komt omdat Ruth 3 weken weg was :hehe:
We spreken binnenkort zeker weer wat af maar dan kom ik jouw nieuwe aanwinsten eens beluisteren
en bekijken.
Doen we!  :)

LittleNinja

Hey Ronald.

Je bent bij mijn grote vriend geweest?! Coole zolder he? 8)

Maareh Reza, wat is dat? Ik heb nog nooit gebak gezien tijdens één van mijn bezoeken. ::)

Als je Ronald gaat bezoeken kun je er een mooi 1 - 2 tje van maken aangezien hij in dezelfde wijk woont. Hij heeft het wel iets beter voor elkaar dan ik ( Zeker tegenwoordig Ronald!! Erg mooi wat er allemaal is gebeurd! ), maar dat mag de pret niet drukken.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

#1999
Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 15:18:02
Je bent bij mijn grote vriend geweest?! Coole zolder he? 8)
Zeker, ben er best een beetje jaloers op  :)

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 15:18:02
Maareh Reza, wat is dat? Ik heb nog nooit gebak gezien tijdens één van mijn bezoeken. ::)
Ik moet er nog van groeien he  ;D

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 15:18:02
Als je Ronald gaat bezoeken kun je er een mooi 1 - 2 tje van maken aangezien hij in dezelfde wijk woont.
Yep, daar zit wat in ja  :)

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 15:18:02
Hij heeft het wel iets beter voor elkaar dan ik ( Zeker tegenwoordig Ronald!! Erg mooi wat er allemaal is gebeurd! ), maar dat mag de pret niet drukken.
Ach de speakers blijven maar shrinken bij mij thuis  ;D