HTMIMIC - het kriebelt

Gestart door mimic, november 6, 2006, 21:23:05

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: mimic op mei 20, 2008, 22:21:20
Bah bah bah, schuren en plamuren!!!! Aangezien ik de afgelopen dagen niet veel anders gedaan heb ( weekend en savonds ), vond ik dat ik nu tussendoor wel even wat anders mocht gaan doen. Plafond afwerk profielen plakken, makkie...... NEE fout. Die " rondingen" van mij zijn leuk alleen willen de afwerklatjes niet zover buigen. Na uren gepruts en gelijm kwam ik met het geweldige idee om de stukjes met een grote radius te voorzien van inkepingen, dat was het! Alsnog een uurtje met je arm omhoog kracht uitoefenen, maar ze zitten! Morgen even met een natte vinger plamuren en dan zien we er niets meer van.

Mooie oplossing voor het wegwerken van de overgang :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: denoontje op mei 20, 2008, 23:04:16
Ik denk dat ik ook mee ga doen aan de wedstrijd ...
Heb vandaag plafond en achterwand geschilderd......

We hadden toch gezegd dat we geen wedstrijd aan 't doen waren ::) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

#77
Citaat van: sj0er-D op mei 20, 2008, 22:45:07
wow! mooie afwerking hoor!! ziet er super uit. ik denk dat deze HT wel in de top 10 van HTforum HT's komt :D

Dank je, maar in de top 10 kan ik mij niet voorstellen, er zijn hier HT`s waar zoveel in is gestoken ( geld tijd liefde ), ik ben slechts een amateur :)

Citaat van: denoontje op mei 20, 2008, 23:04:16
zo deze gaat ookal als een speer.

Ziet er goed uit joh...

Ik denk dat ik ook mee ga doen aan de wedstrijd ...
Heb vandaag plafond en achterwand geschilderd......

Tx, jij schilderd al... dan loop je toch echt voor hoor :). Het lijkt mel HTbouwtijd hier!  
Citaat van: HTip op mei 21, 2008, 07:50:25
We hadden toch gezegd dat we geen wedstrijd aan 't doen waren ::) ;D

Inderdaad!, haastige spoed....
KEF LS50W - Velodyne DD12

gvy



Hoy,

Je maakt er inderdaad werk van ,moet ik zeggen. Geen eenvoudige constructie ook.
Ik denk ook dat dit een mooie gaat worden.  :)
Ik ben wel benieuwd naar de kleursetting straks .


Citaat van: sj0er-D op mei 20, 2008, 22:45:07
wow! mooie afwerking hoor!! ziet er super uit. ik denk dat deze HT wel in de top 10 van HTforum HT's komt :D

Bestaat die dan  ???

Geert

mimic

Citaat van: gvy op mei 21, 2008, 20:37:30


Ik ben wel benieuwd naar de kleursetting straks .

Geert

Anders ik wel! Heb gisteravond nog even een lading kleurkaartjes meegenomen van de praxis. Genoeg keuze maar toch... erg lastig. Klassiek rood word het iig niet, ik denk eerder aan bruin/ grijs tinten. Een beetje natuurlijk, modern, maar toch warm. Als iemand nog leuke ideeen heeft ( foto`s ) dan zie ik ze graag!
KEF LS50W - Velodyne DD12

JeKa

Citaat van: mimic op mei 22, 2008, 07:57:34
Anders ik wel! Heb gisteravond nog even een lading kleurkaartjes meegenomen van de praxis. Genoeg keuze maar toch... erg lastig. Klassiek rood word het iig niet, ik denk eerder aan bruin/ grijs tinten. Een beetje natuurlijk, modern, maar toch warm. Als iemand nog leuke ideeen heeft ( foto`s ) dan zie ik ze graag!

Even een moodboardje gemaakt om te kijken wat voor sfeer je bedoelt.

mimic

#81
kijk dit is handig! Ik heb bij geen van allen direct een goed gevoel. Nummer 1 ( van links boven naar rechtsonder ) Vind ik te klassiek qua sfeer / kleur. nummer 4 doet me niets. 2 en 3 zijn al wat beter:)

Maak er gerust nog meer als je zin hebt.

Mick
KEF LS50W - Velodyne DD12

JeKa

Citaat van: mimic op mei 22, 2008, 09:39:11
kijk dit is handig! Ik heb bij geen van allen direct een goed gevoel. Nummer 1 ( van links boven naar rechtsonder ) Vind ik te klassiek qua sfeer / kleur. nummer 4 doet me niets. 2 en 3 zijn al wat beter:)

Maak er gerust nog meer als je zin hebt.

Mick

Dan denk ik dat ik wel weet wat je ongeveer bedoelt. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan vinden

mimic

Tof, ik zal vanavond ( pas tegen 22.00 klaar met werken. ) ook wat voorbeeldjes zoeken.
KEF LS50W - Velodyne DD12

mimic

#84
Nou geen voorbeeldjes gevonden. Wel even wezen shoppen!
KEF LS50W - Velodyne DD12

mimic

Ik vind dat led licht niet echt geweldig bij nader inzien. Vloekt een beetje met het halogeen! Er zitten van de gu10 1,5w leds in, kan ik daar zonder problemen een halogeenlampje in draaien? ( is beide 230v )
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Geen idee of het kan, maar de foto's met alleen het LED-licht zijn wel O0

Misschien dat je zo schakelt dat je kan kiezen. Of LED of halogeen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

Citaat van: HTip op mei 23, 2008, 22:15:13


Misschien dat je zo schakelt dat je kan kiezen. Of LED of halogeen ;)

Er zitten niet voor niets 2 schakelaars:)
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Citaat van: mimic op mei 24, 2008, 08:36:19
Er zitten niet voor niets 2 schakelaars:)

Dan zou ik het zo laten... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

Oke :) omdat jij het zegt:) Net ff de computerkant verder afgemaakt. FF foto`s nemen
KEF LS50W - Velodyne DD12

mimic

Nu officeel geen daglicht meer:) In de nis zat een raam....
KEF LS50W - Velodyne DD12

Bakkums

Zo begint een donders mooie ruimte te worden zeg. Maar op die bank zou ik niet gaan zitten, kan wel een onstoffing gebruiken ;)

Ben benieuwd na het eindresultaat, enig idee wanneer dit alles af komt ?

mimic

#92
Thanx!

Nou ik princiepe heb ik het "bouwen" nu gehad. Nu alles nog afwerken qua plamuren en schuren en dan met een beetje geluk volgend weekend schilderen. Vloer leggen is in een ochtendje gebeurt en dan.... tja stopcontactje hier en daar, indelen, GENIETEN.

2 a 3 weekendjes denk ik.

Die bank gaat er uit als ik een beetje klaar ben qua kleurindeling e.d :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Met 3 weekendjes heb je de "wedstrijd" gewonnen ;D Dat ga ik niet halen ::)

Je hebt dus een keus gemaakt voor de vloer en dus ook je kleurenschema?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Is dit ongeveer de sfeer/kleurstelling die je voor ogen hebt?

mimic

#95
Dat ziet er mooi uit idd, toevallig heb ik vrijwel exact de zelfde kleur vloer:)

Vandaag toch een beetje last van een katertje dus heb ik niet heel veel gedaan. Wel even bezig geweest met het strak trekken van de rondingen. Wat is een plamuurmes toch veelzijdig:)
KEF LS50W - Velodyne DD12

stoffels

man, dat begint er mooi uit te zien

HTip

Citaat van: mimic op mei 25, 2008, 19:33:22
Dat ziet er mooi uit idd, toevallig heb ik vrijwel exact de zelfde kleur vloer:)

Vandaag toch een beetje last van een katertje dus heb ik niet heel veel gedaan. Wel even bezig geweest met het strak trekken van de rondingen. Wat is een plamuurmes toch veelzijdig:)

Dat wordt een mooie kleurstelling. Je kunt dus zelfs met kater mooi afwerken ;D
Nu dus bijna tijd voor het schilderwerk. Je gaat lekker :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mimic

En toch ga ik volgende zaterdag minder drinken! Het is zo zonde van de volgende dag. Daarbij komt dat ik 2 juni begin met mijn nieuwe baan, ik wil uiteraard optimaal binnenkomen daar:)

Overgens mijn nieuwe baan sluit best een beetje aan bij de audio hobby`s, ik word audicien! ( leerling audicien de eerste 3 jaar ).


Spannend.
KEF LS50W - Velodyne DD12

HTip

Gefeliciteerd met je nieuwe baan 8) Altijd spannend de eerste dag...

Goed dat je een hobby hebt waar je je helemaal in kan uitleven en de spanning van de dag kan wegstoppen. Doe ik ook ;)

Wat doet een audicien precies?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive