Dolby Vision Dynamische Tonemapping afspelen op HDR beamer

Gestart door williams, maart 5, 2020, 21:08:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

Citaat van: clicquot op december 14, 2020, 18:51:14
dien 820 doet dat ook niet ofzo?

Ik had over de Panasonic heen gelezen.
Die doet het zeker wel.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

clicquot


clicquot

Citaat van: reza op december 14, 2020, 20:11:12
Ik had over de Panasonic heen gelezen.
Die doet het zeker wel.

Ik heb hier nog een i7 pc liggen waar ik een nieuwe gpu wil instoppen, misschien ter vervanging van de shield pro - moet wel low profile kaartje zijn, dus dacht aan deze GTX 1650 om van alle mogelijke features mbt decoding te gaan gebruiken?

angelo41

nog wa aant het klooien geweest hier met de integral 2 wegens nieuwe tv. maar nu he, op de pj merk ik dat de integral alleen een sdr signaal uitstuurd. ook bij een 4k hdr film zie ik bij signaalstatus sdr alsook bij info bt2020 sdr. [emoji848][emoji848][emoji848]

dan als test de integral er van tussen haalt en enkel de shield op de avr (pj) en nu bij signaalstatus staat er hdr 10 en info bt2020 hdr10.

hoe zou dit kunnen?

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

op de tv werkt dit naar behoren.ms ook omdat de tv al dv ondersteund. maar het prikt me dat de pj als signaal sdr uitstuurt alsook bij info bt2020 sdr toont.
pj staat nochtans op een hdr profiel. integral dervantss en pj stuurt netjes hdr10.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

tegen mijn principe in net een apple tv besteld om te spelen.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


williams

Citaat.       nog wa aant het klooien geweest hier met de integral 2 wegens nieuwe tv. maar nu he, op de pj merk ik dat de integral alleen een sdr signaal uitstuurd. ook bij een 4k hdr film zie ik bij signaalstatus sdr alsook bij info bt2020 sdr.

dan als test de integral er van tussen haalt en enkel de shield op de avr (pj) en nu bij signaalstatus staat er hdr 10 en info bt2020 hdr10.

hoe zou dit kunnen?

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk   


Misschien je HDMI kabel die de beperkende factor is of er is iets mis met de EDID tussen de Intergral en je beamer .
De Apple TV ga je trouwens veel plezier aan hebben .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

angelo41

Citaat van: williams op december 25, 2020, 14:32:11

Misschien je HDMI kabel die de beperkende factor is of er is iets mis met de EDID tussen de Intergral en je beamer .
De Apple TV ga je trouwens veel plezier aan hebben .
zonder de integral stuurt de shield pro 2019 wel netjes als signaal hdr10 naar de pj. dus kabel lijkt me uitgesloten. zit op edit 5 van de integral. de sony lldv

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

net weer even die van mark op edit 10 gezet. dan eens testen terug op pj.

of zou er een bepaalde volgorde moeten zijn om mijn toestellen aan te zetten? bv eerst pj dan avr?

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

nog wa aant testen beetje. op de 1 of andere manier blijft die integrzl sdr doorsturen. zelfs nu bij gemini man toont ie sdr??? bt2020.

haal ik hem ervantss toont ie netjes hdr10.

ook met de nieuwe xbox toont ie netjes hdr10 als signaal naar de pj.


[emoji848][emoji848][emoji848][emoji848]de info van de integral bij gemini man wtf

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

zonder integral ertss nu weer.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


williams

Krijg toch het gevoel dat er met de EDID iets mis gaat .
Probeer is een andere volgorde van opstarten of je versterker / receiver ertussen uit halen om de keten wat korter te houden .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Traxmore

 LLDV en DV daar ligt denk ik het probleem
Winter soldier is LLDV  Gemini man is DV
Waarschijnlijk ondersteunt de Fury enkel  LLDV en als de shield

angelo41

begrijp er niks van. als je kijkt met de integral screenshot toont ie 12bit 4.2.2. dan zonder integral toont ie 10 bit 4.2.0

en die edid heb ik opnieuw ingeladen van mark op 10.
als dit het prb zou zijn wat kan ik daar aan doen?
klopt allezins niet dat ie sdr uitstuurt.


of de edid in de pj ms? deze staat op expanded dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

angelo41

lldv?
zie net dit op avs.

zondag komt mijn atv 4k binnen. dan eens aan de slag daarmee.
Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

angelo41

inkorten van de keten lukt moeilijk. nieuw tv meubel alles past er net in en ramp om uit te halen. gisteren nog overal cat 8.1 kabels gelegd en de hdmi van de xbox was er al uit zonder dzk het wist. vandaag dit gemerkt toen ik wilde spelen. terug gans gedoe om die avr uit meubel te schuiven met al die kabels.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

staat bij jullie de edid op automix of custom?
of eens resetten de integral?
sorry voor zoveel vragen se.
Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

williams

Citaat.  staat bij jullie de edid op automix of custom?
of eens resetten de integral?
sorry voor zoveel vragen se.
Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk     


Kan op dit moment niet kijken voor je ,ben mijn bioscoopje aan het aanpassen/ verbouwen / restylen ,dus alles ligt uit elkaar .
Maar zo uit mijn hoofd stond dit op automix .
Ik ga er even van uit dat het met de Apple TV wel gaat lukken bij je .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

angelo41

Citaat van: williams op december 25, 2020, 22:21:18

Kan op dit moment niet kijken voor je ,ben mijn bioscoopje aan het aanpassen/ verbouwen / restylen ,dus alles ligt uit elkaar .
Maar zo uit mijn hoofd stond dit op automix .
Ik ga er even van uit dat het met de Apple TV wel gaat lukken bij je .
zal hem even op automix zetten ook en zien wat dit geeft.
ben ook benieuwd naar de atv.
thxs alvast.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

Citaat van: williams op december 25, 2020, 22:21:18

Kan op dit moment niet kijken voor je ,ben mijn bioscoopje aan het aanpassen/ verbouwen / restylen ,dus alles ligt uit elkaar .
Maar zo uit mijn hoofd stond dit op automix .
Ik ga er even van uit dat het met de Apple TV wel gaat lukken bij je .
bij edid staat not available[emoji848][emoji848][emoji848]nochtans net even gereset de edid's

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


angelo41

verschillende edid's aant proberen en ie geeft een fout bij wisselen. zal dus een edid probleem zijn.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

angelo41

ik geef het op tot morgen met die atv. de projector blijft een sdr signaal tonen bij dolby vision content. dit zou toch echt hdr10 moeten zijn?of niet? pf genoeg ervan voor vandaag.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

angelo41

Citaat van: maximus79 op december 26, 2020, 13:40:41
Hoe verhoud zich dit met de JVC DTM bijvoorbeeld?
de upscaling dervan kan daar niet aan tippen se denk ik.


Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


maximus79

Citaat van: angelo41 op december 26, 2020, 14:17:51
de upscaling dervan kan daar niet aan tippen se denk ik.


Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

Geen idee wat je bedoeld te zeggen.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2