In 2024 ook solo tours

Gestart door J.A.F._Doorhof, april 24, 2024, 13:21:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

We proberen altijd onze service uit te breiden.
In 2024 hoef je niet meer te wachten op meerdere deelnemers voor een tour, dit zorgde voor sommige regio's voor wat langere wachttijden en dat willen we natuurlijk niet.

Vandaar dat je vanaf 2024 gewoon direct de calibratie aan huis kan plannen, we doen deze op door de weekse dagen in de ochtenden, welke redelijk flexibel te plannen zijn.

De prijs is gelijk aan de voorgaande situatie : 245,00 in de tours - 145,00 in Emmeloord
Beide inclusief BTW.

Je mag me altijd mailen voor een afspraak op [email protected]
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richard70…

#1
Geld dit door heel Nederland Frank ?
En ook voor projectoren?
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

J.A.F._Doorhof

Projectoren alleen als ze in een volledig verduisterde ruimte hangen. En dan bedoel ik echt letterlijk dat als de projector uit is je geen hand voor ogen ziet.

Anders is Emmeloord een veel betere en goedkopere oplossing.

Maar in feite heel Nederland waarbij ik plus minus onder de grens van Eindhoven wel minimaal 2 man moet hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snel beantwoorden

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken