Mediaspeler

Gestart door Hootie, januari 7, 2012, 14:17:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hootie

Wie kan me een goede tip geven voor de volgende wens?

Ik zoek een mediaspeler met harde schijf.
Wat wil ik ermee?
Alleen maar gewonloade films opslaan en in allemaal verschillende formaten afspelen.
Voor de rest wil ik er dus niks mee.

Bij voorbaat dank. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

katwax

Denk dat de keuze groot is.
2 merken kan ik met zekerheid aanraden dat is popcorn of dune.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Ik heb er verschillende gehad en ben zeer blij met de DuneD1.
Speelt bijna alles af behalve idx/sub dat is erg jammer maar daar heb ik een andere mediaspeler voor.

Xstream

Ervaring met AC Ryan, Lacie en LG. Allemaal prut.
Er is een groot aanbod, maar er is misschien maar 5% wat daadwerkelijk echt goed z'n werk doet.
Merken die 't goed doen:
- Dune
- Mede8er

Echter, die laatste gebruikt een andere (duidelijk mindere, zelfde als AC Ryan) chipset. Dat verschil merk je goed.
De Popcorn ken ik niet, maar is zeker bovengemiddeld, al lees je wel veel verhalen over dingen die niet werken, maar wellicht was dat nog van een paar jaar terug. Je krijgt wel veel voor de prijs.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Popcorn ging bij mij niet echt prettig lipync dus.

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Hootie

Dank voor de reacties.
Aangezien ik al de toeters en bellen niet ga gebruiken heb ik mijn oog laten vallen op een Mede8er med500x met 2 TB hardeschijf.
Reden:
1. Prijs (onder de 200 euro)
2. Speelt bijna alle formaten films af
3. 2 TB interne hardeschijf

Klopt mijn logica dat ik voor mijn doeleinden hiermee aardig vooruit kan?

Groet, Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Xstream

#7
Citaat van: Hootie op januari  7, 2012, 18:48:35
Dank voor de reacties.
Aangezien ik al de toeters en bellen niet ga gebruiken heb ik mijn oog laten vallen op een Mede8er med500x met 2 TB hardeschijf.
Reden:
1. Prijs (onder de 200 euro)
2. Speelt bijna alle formaten films af
3. 2 TB interne hardeschijf

Klopt mijn logica dat ik voor mijn doeleinden hiermee aardig vooruit kan?

Groet, Hootie
Enige is dat de Dune beter beeld/geluid zal brengen. Maar dus wel tegen een meerprijs. Maar verder logisch geredeneerd. Naar mijn weten is Mede8er erg stabiel met afspelen van alle gebruikelijk formaten.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

KillerbeeNL

Mijn motivatie om er een te nemen met externe 2.5 inch schijf is:

geen voeding nodig tijdens kopiëren van films (aangesloten op de laptop).

Alle aansluitingen naar de tv/versterker kan je laten zitten.Dus alleen HD ontkoppelen en aansluiten op
je laptop/pc.

Je kan natuurlijk via netwerk kopiëren omdat beiden zijn aangesloten/draadloos verbonden maar dat gaat minder snel ondanks mijn Gigabyte router poorten en draadloos N

succes met jouw keuze
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)