Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Sorry Erik, dat is niets, het uiterlijk speelt helaas ook een grote rol.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Helaas, poging gewaagd, niet gelukt om over te stappen naar Stereo daar er weinig tot geen belangstelling was voor mijn KEF speakers (de rest wel). De set blijft hier dus gewoon lekker staan...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fct1983

Citaat van: Madhouse op april 26, 2012, 10:49:44
Helaas, poging gewaagd, niet gelukt om over te stappen naar Stereo daar er weinig tot geen belangstelling was voor mijn KEF speakers (de rest wel). De set blijft hier dus gewoon lekker staan...

Moet toch iemand voor te vinden zijn?
Nog niet opgeven!

Pinohelmond

Citaat van: fct1983 op april 26, 2012, 11:36:09
Moet toch iemand voor te vinden zijn?
Nog niet opgeven!

Eens! Verkopen wat je kunt verkopen nu. Verkoop van de luidsprekers komt vanzelf wel. Gaat het geld als ze verkocht zijn alsnog naar de spaarrekening.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Madhouse

Die mogelijkheid heb ik niet, alles moet eerst weg voordat er wat nieuws kan komen. Ik wil ook niet te lang zonder muziek zitten, vandaar.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tommie1

Maar als je de versterker en subwoofer al kan verkopen kun je kijken voor een leuke stereo versterker en dan even alleen de kef iq 50 aansluiten tot dat je de hele kef serie verkocht heb en dan kijken voor nieuwe boxen.

Madhouse

Zou idd kunnen, zo had ik er nog niet over na gedacht.....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Zo heb ik het ook gedaan. Gun jezelf de tijd. Zou zonde zijn als je je speakers overhaast verkoopt voor een te lage prijs. Ik heb ze zelf ingeruild bij w&w misschien is dat ook een optie voor je?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Ik denk niet dat ik bij W&W nieuwe speakers ga halen tenzij ze een paartje SF Concerto hebben staan. Maar jullie hebben gelijk, eerst de rest maar verkopen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: tommie1 op april 26, 2012, 12:39:19
Maar als je de versterker en subwoofer al kan verkopen kun je kijken voor een leuke stereo versterker en dan even alleen de kef iq 50 aansluiten tot dat je de hele kef serie verkocht heb en dan kijken voor nieuwe boxen.

+1
Ik sluit me erbij aan.
De kef's zijn mooie speakers en klinken ook nog eens goed.
En wie weet wat een mooie stereo versterker met ze doet.

Maar ja je zit dan alleen nog wel met de bookshelfs en de center of niet?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

De sub is zo goed als verkocht en de versterker heb ik overnieuw geplaatst hier op het forum (doe ik ook nog op MP). De speakers ga ik zo allemaal los te koop zetten en zie wel hoe het loopt.

Een nieuwe versterker gaat hoogst waarschijnlijk een Marantz PM8003 2e hands worden (kan ik voor tussen de 300 en 350 euro kopen)....

Kortom, alles komt goed en zodra de speakers allemaal verkocht zijn dan ga ik op zoek naar nieuwe :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Automaat

Ik heb toch een vraag. Ik heb eerder gelezen dat je terug wilt naar stereo in verband met ruimtegebrek.
Op een foto zie ik dat je sub onder de trap staat; de surrounds naast je bank. Als deze 3 items weg zijn, wat win je dan aan ruimte? Ik denk minder dan 1 m2.
Reading the HTForum is learning every day!!

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fastlex

Zonde dat je je sub wegdoet, die kan nog best een hele mooie aanvulling zijn in stereo!
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Madhouse

Dat heb ik vaker gehoord maar Stereonis voor mij echt 2 speakers en met het geld wat er vrij komt van de sub kan ik meer spenderen aan 2 speakers.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fastlex

PM8003, KEF IQ50, BK XXLS-400 is wel een fijne combi denk ik!
Kan je later alsnog andere speakers kopen, PROAC's ofzo.
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Madhouse

Tja, en toch gaat de sub niet blijven, zoals gezegd Stereo is voor mij 2 speakers en ik heb zat combi's gehoord waar geen sub bij zat en het erg mooi klonk. Ik ga echt voor een muzicale set met 2 speakers dus  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Perfectionist

Is de Arcam van Ruben niks voor jou?  Echt mooi i.c.m. SF.
Een beter forum begint bij jezelf.

Madhouse

Zeker wel maar helaas boven het budget op dit moment. De SF's staan hoog op het verlanglijstje maar wellicht dat ik voor nu moet in gaan leveren qua versterking (of niet), en dat kan een latere upgrade zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Citaat van: fastlex op april 26, 2012, 20:06:28
PM8003, KEF IQ50, BK XXLS-400 is wel een fijne combi denk ik!
Kan je later alsnog andere speakers kopen, PROAC's ofzo.
Citaat van: fastlex op april 26, 2012, 19:39:50
Zonde dat je je sub wegdoet, die kan nog best een hele mooie aanvulling zijn in stereo!

Willen jullie Roy even niet meer van zijn stuk brengen, de sub gaat eruit  :P  :D

skank1

Citaat van: StefaanD op april 26, 2012, 20:38:39
Willen jullie Roy even niet meer van zijn stuk brengen, de sub gaat eruit  :P  :D

niet weg aan mij, is ook niet weg aan jou :p  :tongue2:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Idd Zefanja, en we zijn op de goede weg met de verkoop dus met een beetje geluk gaat mijn droom set er toch komen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub