Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: celerontje op mei  6, 2010, 21:56:17
Is dat niks voor jou, Philip, een draaitafel? ;)
Citaat van: Madhouse op mei  6, 2010, 21:56:49
Vind Vinyl echt zijn charme's hebben. Mooie puur opgenomen tracks, heerlijk!

Maar helaas geen ruimte voor en denk dat ik ook niet meer aan die hobby ga beginnen, gaat me klauwen vol geld kosten  :crazy:
Precies mijn idee. Ik weet exact hoe dat gaat en zie het upgradepad al weer helemaal voor me... :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op mei  6, 2010, 21:54:26
Prachtig die draaitafels :clapping:

En die van Rock Solid kan die ook nog koffie maken of zoiets. OMG wat een apparaat :o :o :o
:D :D

Citaat van: WickedGame op mei  6, 2010, 08:22:06
Heb wel een mooie pro-ject 6.9 draaitafel staan, die te koop is! Check bronnen sectie :)

Ik kan er zelfs een starterspakket van maken.

;D
zal eens even koekeloeren.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

heb al wel mijn eerste plaat besteld! :D ben benieuwd!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: WickedGame op mei  6, 2010, 08:22:06
Heb wel een mooie pro-ject 6.9 draaitafel staan, die te koop is! Check bronnen sectie :)

Ik kan er zelfs een starterspakket van maken.

;D
kan aan mij liggen maar ik kan hem niet vinden ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

mijn vader heeft net even een 2ehands platenspeler van Dual op mijn kamer neer gezet. sluit ik hem aan.. geen geluid.. nah ja heel zachtjes. kan de aarde ook niet aansluiten op de CA. beneden even geprobeerd op een oude technics surround versterker, en werkt perfect ??? iemand enig idee wat ik fout doe? ligt dat nou echt aan de aarde? en hoe kan ik dat oplossen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op mei 10, 2010, 19:29:25
Wel op PHONO aangesloten? :D :tongue2:
ja dat zit er dus niet op. wordt dus eerst weer een phono amp aanschaffen :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op mei 10, 2010, 19:52:04
ja dat zit er dus niet op. wordt dus eerst weer een phono amp aanschaffen :(

Je vorige platenspeler deed 't wel. Is het een mogelijkheid om de phono-trap van de oude speler te gebruiken voor de Dual, of zie je dat niet zitten?

Robbert54

Citaat van: B. op mei 10, 2010, 19:53:53
Je vorige platenspeler deed 't wel. Is het een mogelijkheid om de phono-trap van de oude speler te gebruiken voor de Dual, of zie je dat niet zitten?
nee toen had ik de versterker van mijn vader er even bijgepakt. en die wil hij natuurlijk wel zelf houden :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op mei 10, 2010, 19:56:15
nee toen had ik de versterker van mijn vader er even bijgepakt. en die wil hij natuurlijk wel zelf houden :(

Oké, in dat geval staat jou een leuk DIY project te wachten :D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: B. op mei 11, 2010, 01:25:02
Oké, in dat geval staat jou een leuk DIY project te wachten :D
je kunt toch gewoon een externe phonoamp halen?? of heb ik dat nou mis?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 01:27:38
je kunt toch gewoon een externe phonoamp halen?? of heb ik dat nou mis?

Natuurlijk kan dat. Maar het is toch veel leuker, voordeliger en leerzamer om dat zelf te doen? Een phono-pre is een goed begin om ervaring op te doen :)

Ronin79

Gelukkig dat Karel voor jou een nieuwe CA besteld, aan deze kun je niet zoveel meer kapot maken  :P :clapping:

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op mei 11, 2010, 01:52:00
Gelukkig dat Karel voor jou een nieuwe CA besteld, aan deze kun je niet zoveel meer kapot maken  :P :clapping:
:D kwam er vandaag achter dat er al wel een goede beveiliging op de CA zit. stroomkabel zat niet helemaal goed. CA schoot gelijk in de beveiliging ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Zo mag ik het horen. Gelukkig zit er in iedergeval een goede beveiliging op. Maar die zal wel niet aanspringen als je
erin gaat solderen.  ;D

ps.

Ik denk dat ik nu maar eens ga slapen.

Robbert, ik wens je een goede nacht ..... slaap lekker  ;)

B.

Voor het zelfbouwen van een phono voorversterker hoef je niet in de CA te zijn hoor ;)
Deze sluit je gewoon aan tussen je platenspeler en de CA.

Robbert54

Citaat van: B. op mei 11, 2010, 02:03:00
Voor het zelfbouwen van een phono voorversterker hoef je niet in de CA te zijn hoor ;)
Deze sluit je gewoon aan tussen je platenspeler en de CA.
ja dat snap ik, maar mocht ik gaan lopen klooien dat moe tik hem uiteindelijk toch een keer aansluiten op de CA :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Je kan 'm toch eerst testen op een gare ouwe versterker? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nog even een foto van het oude beestje :bored:



en de opstelling. (let niet op de zichtbare kabels. wordt aan gewerkt :smile:



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik zie een TV met Avatar erop! (ja, hoe ziet celerontje dat toch? ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: The Vampire op mei 10, 2010, 19:52:04
ja dat zit er dus niet op. wordt dus eerst weer een phono amp aanschaffen :(
Phonotrappetjes zijn hoeven niet heel duur te zijn hoor. Ik heb er ook nog eentje liggen van NAD die ik niet gebruik. ;)

Even PM-en. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame

Ohw je bent al voorzien... hmm raar dat je mijn topic niet kon vinden. Maar met Dual heb je een leuke instapper om eens kennis te maken met Vinyl.