Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Moet ik even goed denken; had Masterview niet een zelfde soort probleem .... met de OSD ?

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op april 27, 2010, 23:06:47
Moet ik even goed denken; had Masterview niet een zelfde soort probleem .... met de OSD ?
ja maar hij had alleen OSD dacht ik. bij mij gebeurt er echt helemaal niks meer over hdmi... zal het hem eens even vragen via pm
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ben benieuwd.

Als we allemaal tegen deze problemen aan kunnen lopen .... dan is Karel nog
wel even bezig met deze powerbuy  :unhappy:

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op april 27, 2010, 23:16:05
Ben benieuwd.

Als we allemaal tegen deze problemen aan kunnen lopen .... dan is Karel nog
wel even bezig met deze powerbuy  :unhappy:
Masterview had alleen problemen met de osd. hoop dat het allemaal nog simpel is op te lossen. op internet lees ik er nog helemaal niks over dus hoop dat het gewoon incidenteel is.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Balen man! Ook al 'harde reset' geprobeerd?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 27, 2010, 23:22:25
Balen man! Ook al 'harde reset' geprobeerd?
helemaal terug naar fabrieksinstellingen, maar doet niks.. >:(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

B.

Geeft de receiver met HDMI op de TV ook geen main-menu screen?
Dus zonder bron selectie.

Robbert54

Citaat van: B. op april 27, 2010, 23:32:13
Geeft de receiver met HDMI op de TV ook geen main-menu screen?
Dus zonder bron selectie.
helemaal niks meer.. normaal knippert er ook "hdmi" in het beeld van de receiver, wanneer je naar hdmi schakel. en zodra die gelocked is stop ie met knipperen, maar nu helemaal niks.. :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

pff balen man!  :( Succes en hopelijk valt het mee...
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Alex Groningen

Hopen voor je dat je hem vandaag weer aan de praat krijgt. Zal toch goed balen zijn als die nu al terug moet vanwege een reparatie, je hebt hem nog maar zo kort.

Robbert54

vandaag even gebeld met karel. En moet zeggen dat ik nu wel begrijp wat frank bedoelt. De zwarte was nog steeds niet leverbaar, maar zodra ze binnenkwamen werd de mijne gewoon omgeruild! Niks, lang weg voor reparatie dus! Tot die tijd zit ik even zonder hdformaten, maar dat is het einde van de wereld ook niet.

Valt me trouwens op dat de ca een goede scaler aan boord heeft het beeld is met laptop naar receiver naar tv namelijk mooier dan rechtstreeks naar tv..

Oh en dit is de 100ste pagina alweer trouwens! Joepie :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Kortom, gaat dus allemaal weer goed komen. ;D  Keurig dat die van jou dan omgeruild kan worden.

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

idd erg netjes geregeld zo. Super service. Nou maar hopen dat die verrekte dingen een keer leverbaar worden. Er zijn er volgens mij nog 2 meer die wachten op een zwarte, dus kan nog wel even duren.

Of ik moet voor zilver gaan... Die is ook wel erg mooi... Hmmm....
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Karel schatte verleden week op een week of 3. Hopelijk mag ik dan mijn versie ook ontvangen.

De zilveren zijn op dit moment (als ik het goed heb) beter leverbaar of waren beter leverbaar dan de zwarte.
Althans zo is dat bij mij over gekomen.

HTip

Balen voor je Robbert. Maar wel goed dat het zo wordt opgelost.

P.S. Feli met je 100e pagina. Je gaat als een speer :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

haha! ja al 100 pagina's pure onzin :D

waar ik vooral van baal is dat ik een reset heb gedaan en nu alle instellingen kwijt ben. nu klinkt het voor geen meter meer! en zonder OSD kan ik niks instellen. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

update:

mijn vader was net even de rommelmarkt over geweest en wat nam hij mee: een Kenwood platenspeler Z.G.A.N :clapping:

dus maar even aangesloten, Buddy Holly's all time Greastest Hits erop. met spanning wachten (heb nog nooit eerder een platenspeler gebruikt)

en...

oh my God... wat een geluid! wat een HEER-LIJK geluid! kan me voetjes nauwelijks op de vloer houden. dit geluid/deze muziek gaat echt rechtstreeks naar de ziel! heel erg apart en vooral heel anders dan CD. lijkt wel of hier veel meer leven in zit. het is allemaal niet perfect, niet superstrak, niet perfect afgemixed, gewoon puur. wat heerlijk dit!

ik zit de laatste tijd al erg te twijfelen om over te stappen op stereo, maar dit maakt de keuze er al helemaal niet makkelijker op. ben een gigantische film gek, maar dit klinkt echt waanzinnig!

nou zal het ook wel meespelen dat het Buddy Holly is, maar ik ben echt verliefd geworden op dit geluid!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Een goede combi van Stereo en Surround is toch mogelijk.

Tja en weet waar je aan begint met Vinyl, dit schijnt echt een behoorlijke verslaving te zijn. Ik ben er zelf ook fan van maar heb er de ruimte niet voor.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april 30, 2010, 11:28:36
Een goede combi van Stereo en Surround is toch mogelijk.

Tja en weet waar je aan begint met Vinyl, dit schijnt echt een behoorlijke verslaving te zijn. Ik ben er zelf ook fan van maar heb er de ruimte niet voor.
tja, ben er nog niet uit. zit je ook weer met het financiële plaatje. kan ook alles verkopen en een goede stereoset weer halen. of ik moet voor een redelijk bedrag een stereoversterker met passthrough functie op de kop kunnen tikken. :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Je hoeft toch niet te kiezen.

Je kan toch surround hebben en ook een platenspeler ??? Die natuurlijk stereo. :P

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op april 30, 2010, 11:39:25
Je hoeft toch niet te kiezen.

Je kan toch surround hebben en ook een platenspeler ??? Die natuurlijk stereo. :P


ja maar het is niet alleen dat, moet de laatste tijd echt moeite doen om een filmpje op te zetten, heb er gewoon geen zin in en dat is echt nieuw voor mij. ik heb nog een hele zooi films liggen die nog steeds in de verpakking zitten, omdat ik gewoon geen zin heb om te kijken :nopompom:

daarentegen luister ik wel steeds meer muziek en merk toch dat ik goede stereo wel belangrijk begin te vinden. nou ben ik wel erg tevreden over het geluid van mijn CA, maar ben wel benieuwd wat een dedicated stereo nog kan toevoegen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op april 30, 2010, 11:42:31
ja maar het is niet alleen dat, moet de laatste tijd echt moeite doen om een filmpje op te zetten, heb er gewoon geen zin in en dat is echt nieuw voor mij. ik heb nog een hele zooi films liggen die nog steeds in de verpakking zitten, omdat ik gewoon geen zin heb om te kijken :nopompom:

daarentegen luister ik wel steeds meer muziek en merk toch dat ik goede stereo wel belangrijk begin te vinden. nou ben ik wel erg tevreden over het geluid van mijn CA, maar ben wel benieuwd wat een dedicated stereo nog kan toevoegen.
Ik denk dat je dan zeker weer een hoop moet uitgeven aan een stereoversterker om jou receiver echt te overtreffen. Om dan niet net een beetje meer te hebben maar echt een verbetering dus. Je kan ook een goede 2e hands stereo eindversterker erbij kopen. Dat scheelt wel al een stuk en kost het minst in vergelijking.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Ik heb Robbert zowat voor gek uitgemaakt toen hij dat gisteren zei op MSN! :o

Wat ik zou doen:
Spaar voor de CM7's, koop ze, en zodra je in je eigen huisje zit en je de poen ervoor hebt, neem een passende subwoofer erbij.

Die tip van tiptop ;D is opzich wel goed, maar je surround gaat er wel minder homogeen door klinken.

Er is geen enkele reden om je surround de deur uit te doen, want geloof je nou echt dat deze dip jaren zo zal blijven? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!