Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sol

Citaat van: Snutchz op april 27, 2010, 19:10:24
deze was toendertijd ook behóórlijk prijzig >



:D

Ze waren hun tijd wel ver voor, met gescheiden audio en video circuits... :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 27, 2010, 19:14:12
Ze waren hun tijd wel ver voor, met gescheiden audio en video circuits... :D
dit is gewoon een CD speler/brander he
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 19:20:14
dit is gewoon een CD speler/brander he

Weet ik. ;)
Waar heb je hem eigenlijk voor gehaald, of gewoon voor de heb?
Mijn vorige opmerking was meer bedoeld op de post van de immer positieve Snutchz. :sleep:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 27, 2010, 19:23:03
Weet ik. ;)
Waar heb je hem eigenlijk voor gehaald, of gewoon voor de heb?
Mijn vorige opmerking was meer bedoeld op de post van de immer positieve Snutchz. :sleep:
ow, haha! ik had zijn hele post gemist.. najah gemist... niet gezien :D ;)

ik heb hem gekregen. maar het is een verrassend goede CD speler eigenlijk. speelt alleen geen gebrande cd's :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 19:26:39
ow, haha! ik had zijn hele post gemist.. najah gemist... niet gezien :D ;)

ik heb hem gekregen. maar het is een verrassend goede CD speler eigenlijk. speelt alleen geen gebrande cd's :nopompom:

??? Speelt geen gebrande CD's?  ???
Het IS gvd een CD-BRANDER!!!
Nou breekt m'n klomp! :-X
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 27, 2010, 19:30:26
??? Speelt geen gebrande CD's?  ???
Het IS gvd een CD-BRANDER!!!
Nou breekt m'n klomp! :-X
ja idd.. beetje vaag, maar volgens mij stamt deze nog uit de tijd van de - en plus + cd's en pakt hij alleen gebrande cd's die toen nog zo'n 20 gulden kosten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 19:38:37
ja idd.. beetje vaag, maar volgens mij stamt deze nog uit de tijd van de - en plus + cd's en pakt hij alleen gebrande cd's die toen nog zo'n 20 gulden kosten.

Het zijn + en - DVD's, CD's niet  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april 27, 2010, 19:39:45
Het zijn + en - DVD's, CD's niet  ;)
oh... shit, daar gaat mijn theorie :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 19:42:14
oh... shit, daar gaat mijn theorie :nopompom:

Je had vroeger wel 650MB CD's en nu 700MB, daar zou het wel aan kunnen liggen..  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april 27, 2010, 19:43:39
Je had vroeger wel 650MB CD's en nu 700MB, daar zou het wel aan kunnen liggen..  ;)
zou dat wat uitmaken??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 19:44:22
zou dat wat uitmaken??

Zou kunnen, de opbouw van de CD is anders omdat ze op het zelfde schijfje 50MB (waar hebben we het tegenwoordig over) meer kwijt konden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

ah ik snap het al. het is een sony schijfje. die hebben natuurlijk ruzie  :P :sneaky2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Mijn oude Sony HT setje had ook altijd ruzie met mijn Philips CRT.
Raar, maar waar!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

g*dsverrek.. zal ook eens een keer niet. CA doet niks meer over HDMI :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Hoe dat zo ..... heb je geen beeld meer over je HDMI aansluitingen ?

HTip

leuk die retro CD-speler/brander. Gebrande CD's die niet goed zijn afgesloten (m.a.w. er kan nog informatie bijgezet worden) kunnen vaak niet goed worden gelezen. Op een PC heb je daar een driver voor. Stop de bewuste CD in je PC en kijk of de CD gesloten is, zo niet alsnog doen.

Wat de CA betreft, ik heb gemerkt dat HDMI van mijn Marantz wordt afgesloten als deze in Pure Direct mode staat. Misschien ook bij de CA?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op april 27, 2010, 21:36:50
leuk die retro CD-speler/brander. Gebrande CD's die niet goed zijn afgesloten (m.a.w. er kan nog informatie bijgezet worden) kunnen vaak niet goed worden gelezen. Op een PC heb je daar een driver voor. Stop de bewuste CD in je PC en kijk of de CD gesloten is, zo niet alsnog doen.

Wat de CA betreft, ik heb gemerkt dat HDMI van mijn Marantz wordt afgesloten als deze in Pure Direct mode staat. Misschien ook bij de CA?
misschien stomme vraag, maar hoe sluit je een cd?

Citaat van: SillentWolf op april 27, 2010, 21:30:05
Hoe dat zo ..... heb je geen beeld meer over je HDMI aansluitingen ?
geen idee. zo ineens. zet de ps3 aan en niks.. geen beeld, geen geluid niks. analoog niks aan de hand, maar over hdmi nada. andere kabels geprobeerd. geen effect. laptop aangesloten. geen effect...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 21:41:08
misschien stomme vraag, maar hoe sluit je een cd?
Ik gebruik Nero hiervoor. Zit ergens een optie voor. Weet niet precies welke ;)

Citaat van: The Vampire op april 27, 2010, 21:41:08
geen idee. zo ineens. zet de ps3 aan en niks.. geen beeld, geen geluid niks. analoog niks aan de hand, maar over hdmi nada. andere kabels geprobeerd. geen effect. laptop aangesloten. geen effect...
Da's vreemd en balen. Hoop voor je dat het niet een defect is...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Dat hoop ik ook niet voor je Robbert. Dan zou jij de 2e van dit forum wezen; die iets met zijn CA heeft.
Ik blijf dit wel even volgen.

celerontje

Heb je toevallig de HDMI kabel van je laptop eruit getrokken terwijl alles nog aanstond?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

zucht.

alle hdmi kabels gechecked, geen beeld, geen geluid

component geprobeerd, geen beeld..

andere hdmi ingang, geen beeld, geen geluid.

lijkt erop dat het videogedeelte kaduuk is

morgen maar even contact opnemen met Karel.




Citaat van: HTip op april 27, 2010, 21:44:15
Ik gebruik Nero hiervoor. Zit ergens een optie voor. Weet niet precies welke ;)
Da's vreemd en balen. Hoop voor je dat het niet een defect is...
ik heb ook nero, maar heb nog nooit van die optie gehoord. zal eens even zoeken.


Citaat van: celerontje op april 27, 2010, 22:01:55
Heb je toevallig de HDMI kabel van je laptop eruit getrokken terwijl alles nog aanstond?
nope. die heb ik daarna pas geprobeerd. niks...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Dat is inderdaad niet geweldig.  :unhappy:

Dat is al de 2e die karel dan moet gaan vervangen. Is er wat met die Batch aan de hand, of kan het ergens anders aan liggen ?

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op april 27, 2010, 22:06:56
Dat is inderdaad niet geweldig.  :unhappy:

Dat is al de 2e die karel dan moet gaan vervangen. Is er wat met die Batch aan de hand, of kan het ergens anders aan liggen ?
tijd lang geen enkel probleem gehad. volgens mij is het videoboard gewoon niet stabiel.  Reset maakt ook niks uit. osd komt ook niet meer in beeld.  :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nog maar even niks in het CA topic gepost. eerst maar eens zien hoe dit wordt opgelost :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo