Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbert54

Daar gaan we wel van uit! Wacht nog wel even met aansluiten tot ik de laptop binnen heb. Duurt alleen nog bijna 2 weken..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Mausman

Die Netgear WNDR3700 heb ik ook! Top apparaatje moet ik zeggen  ;D


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: HTip op maart  4, 2010, 11:53:39
:blush: Graag gedaan.
Ik hoop dat ie voor jou net zo goed gaat werken als bij mij. Ik vind het echt een topapparaat :thumbs-up:

Mooie review trouwens...
ben je het nog eens met de review trouwens? ik las namelijk ergen dat hij geen 5 GHz ondersteunde, terwijl de review zegt van wel.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart  4, 2010, 19:31:37
ben je het nog eens met de review trouwens? ik las namelijk ergen dat hij geen 5 GHz ondersteunde, terwijl de review zegt van wel.

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar de WNDR3700 is een dual band router. Dit betekent dat je of één (2.4 òf 5GHz) of beide frequenties (2.4 èn 5GHz) tegelijk kan gebruiken. Wat je dan kan doen is:
- aparte instellingen (beveiliging:WEP/WPA/WPA2, snelheden (54/108/300Mbps), kanalen)
- gastnetwerk

Waar dit allemaal goed voor is weet ik sinds kort. Mijn bridges werken alleen op 2.4 GHz en WEP, terwijl mijn USB adapter op 5 GHz en WPA2 (betere beveiliging) werkt. Ga ik morgen allemaal instellen, eventueel met hulp van Netgear Tech Support.

Voor alle specs zie de volgende link:
http://www.netgear.com/Products/RoutersandGateways/WirelessNRoutersandGateways/WNDR3700.aspx

Nog iets leuks gevonden:
http://content.webcollage.net/netgear/product-content-page?wcpid=netgear-wndr3700
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

had wat vergelijkings reviews gezien met andere routers. vond het ook al zo vreemd, omdat het idd een dual band is.

bedankt voor de opheldering, zoals het in de review staat lijkt het me idd erg handig, dit zou ook betekenen dat mijn vader op een 2.4 GHz zit en ik op een 5 GHz zit, die ook nog eens veel stabieler schijnt te zijn als ik het zo goed heb gelezen.

bedankt voor de links. zal ze eens even doorlezen :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: HTip op maart  4, 2010, 19:57:18

Nog iets leuks gevonden:
http://content.webcollage.net/netgear/product-content-page?wcpid=netgear-wndr3700
:clapping: grafiekjes zijn wel lekker Amerikaans. kan me niet voorstellen dat de Netgear nou zó veel beter is dan vergelijkbare routers..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

#2032
even een kleine update:

morgen komt mijn laptop binnen als het goed is. dan kan ik ook mooi de netgear aansluiten en me even wat verder verdiepen in het mediaplayer spul,

en een persoonlijke update:

volgende week vrijdag ga ik hopelijk naar een Opendag in Deventer voor een opleiding, ik ga dus misschien weer terug naar school :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: The Vampire op maart  8, 2010, 13:29:39
volgende week vrijdag ga ik hopelijk naar een Opendag in Deventer voor een opleiding, ik ga dus misschien weer terug naar school :pompom: :pompom:

DOEN (niks misschien... :tongue2:)!

Robbert54

Citaat van: JeKa op maart  8, 2010, 13:37:32
DOEN (niks misschien... :tongue2:)!
zoals het er nu naar uit ziet ga ik het ook doen! moet ik mijn hobby dus maar even aan de kant zetten, pilletje nemen tegen het virus en sparen :crazy: voor september  :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Je kan het ook combineren.

Audio/visuele technieken of zoiets 8)

Of wil je HBO Friturilogie ga doen. ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op maart  8, 2010, 13:54:56
Je kan het ook combineren.

Audio/visuele technieken of zoiets 8)

Of wil je HBO Friturilogie ga doen. ;D ;)
:D haha grapjas! nee meer in de creatieve richting! ik vind het juist leuk om mijn hobby ook gewoon als hobby te houden.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op maart  8, 2010, 13:58:03
:D haha grapjas! nee meer in de creatieve richting! ik vind het juist leuk om mijn hobby ook gewoon als hobby te houden.
Dat is ook wel zo een beetje. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

JeKa

Citaat van: The Vampire op maart  8, 2010, 13:40:09
zoals het er nu naar uit ziet ga ik het ook doen! moet ik mijn hobby dus maar even aan de kant zetten, pilletje nemen tegen het virus en sparen :crazy: voor september  :pompom:

Het is één van de beste keuzes die ik ooit in mijn leven heb gemaakt, na 5 jaar stoppen met werken als kok en weer aan de studie gaan. Ben nu alweer bijna 7 jaar bezig (eerst MBO, toen HBO, had namelijk niet eens middelbare school.... :-X) en ben over een paar maandjes ingenieur!  O0 Je kan in mijn ogen zelfs beter een verkeerde opleiding kiezen dan geen opleiding kiezen.

JCL

Deventer, gezellig naar Saxion, ik kom er net vanaf (nouja net, juni...) Schijnt dat ze daar nu goed bezig zijn met hun opleiding, was vroeger niet allemaal even top...

Robbert54

Citaat van: JeKa op maart  8, 2010, 14:09:35
Het is één van de beste keuzes die ik ooit in mijn leven heb gemaakt, na 5 jaar stoppen met werken als kok en weer aan de studie gaan. Ben nu alweer bijna 7 jaar bezig (eerst MBO, toen HBO, had namelijk niet eens middelbare school.... :-X) en ben over een paar maandjes ingenieur!  O0 Je kan in mijn ogen zelfs beter een verkeerde opleiding kiezen dan geen opleiding kiezen.
dan ben jij echt wel goed bezig! :worship: ik werk inmiddels al weer 10 jaar in een snackbar, maar met een HAVO diploma en een redelijk IQ had ik toch het gevoel dat er meer in zat.  :D inmiddels ook een behoorlijk moeilijke tijd achter de rug (nog niet helemaal maar goed) daarom grijp ik dit ook aan om een mooie nieuwe start in het leven te maken. ben in ieder geval wel enthousiast geworden over de opleiding en denk dat het wel aardig in mijn straatje ligt. welke opleiding had jij ook al weer gedaan?

Citaat van: JCL op maart  8, 2010, 15:28:59
Deventer, gezellig naar Saxion, ik kom er net vanaf (nouja net, juni...) Schijnt dat ze daar nu goed bezig zijn met hun opleiding, was vroeger niet allemaal even top...
nee dat hoorde ik ook, mijn zus heeft daar ook gezeten, was persoonlijk liever naar Enschede gegaan (om de verbinding), maar daar hebben ze die opleiding niet. dus heb ik weinig keus.

aangezien ik ook nog naar een huisje aan het kijken ben in Rijssen, zal Deventer trouwens wel weer goed uitkomen, via Rijssen is er wel een rechtstreekse verbinding.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Iets in de televisie/mediawereld niks voor jou?
Journalistiek?

Da's ook creatief!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart  8, 2010, 16:11:40
Iets in de televisie/mediawereld niks voor jou?
Journalistiek?

Da's ook creatief!
nee dat lijkt me dan weer helemaal niks. denk dat deze opleiding wel goed bij mij past ::)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: The Vampire op maart  8, 2010, 15:55:53
dan ben jij echt wel goed bezig! :worship: ik werk inmiddels al weer 10 jaar in een snackbar, maar met een HAVO diploma en een redelijk IQ had ik toch het gevoel dat er meer in zat.  :D inmiddels ook een behoorlijk moeilijke tijd achter de rug (nog niet helemaal maar goed) daarom grijp ik dit ook aan om een mooie nieuwe start in het leven te maken. ben in ieder geval wel enthousiast geworden over de opleiding en denk dat het wel aardig in mijn straatje ligt. welke opleiding had jij ook al weer gedaan?

Ik studeer HT (Human Technology)!  :D Wat wil jij gaan doen?

Robbert54

Citaat van: JeKa op maart  8, 2010, 16:50:50
Ik studeer HT (Human Technology)!  :D Wat wil jij gaan doen?
oh ja! nou weet ik het ook wel weer! ik wil Stedelijk Ontwerpen gaan doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Dan hoop ik dat je het beter gaat doen dan je meeste voorgangers!

Als je ziet hoe de meeste steden de laatste jaren veranderd zijn :-X

uitzonderingen vind ik wel de Grachtengordel van Amsterdam die in ere hersteld wordt 9paaltjes weer weg en mooie lagestoepen overlopend in  de weg 9of andersom natuurlijk).
En Haarlem binnenstad rondom de Grote kerk of St.Bavo. Weer mooi ouderwets en overzichtelijk zonder miljoenen straatmeubilairobjecten of gebouwen die totaal niet bijelkaar passen naast elkaar.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

dat lijkt mij denk ook het mooiste, straatbeelden in ere herstellen. voordeel is wel dat het echt ontwerpen is. dus je maakt ontwerpen afhankelijk van de wensen van de klant. er is ook nog de opleiding ROP maar dan moet je vooral knopen doorhakken, en beslissen wat er met een gebied gaat gebeuren. geef mij dan toch maar de artistieke kant.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

#2049
mijn laptop is binnen! hij is mooier dan ik had verwacht! en die chainlink uiterlijk valt bijna niet op!










verder de Blu-rays van Toy Story 1 en 2 binnen gekregen uit engeland. is gewoon met Nederlands ondertiteling! doosje ziet er erg mooi uit! wederom in de stijl van Monsters Inc. verder Life ook nog binnen gekregen! ben hier ook erg benieuwd naar :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo