Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op juli 14, 2009, 15:23:03
Precies, want je vader mag dan wel heel handig zijn, maar weet hij ook van HT? ;)
eh.. nada! ;D

Citaat van: Blue-Eyes op juli 14, 2009, 15:46:40
Waar ken ik dit toch van :D :D


Mooi hoor!
geen idee :unsure: :angel: ;D

totale kostenplaatje zal je nog verbazen ;)

Citaat van: Raymen op juli 14, 2009, 18:01:07
Netjes robbert,

heb je mooi gedaan hoor.

Paste het allemaal een beetje mooi strak tegen elkaar aan.

Zo te zien wel, dus wordt een mooi rekkie.

Mvrg,
Raymen
ja was super! 2 poten waren niet helemaal haaks, maar dit trekt wel recht in het hout. dus super bedankt voor je vakmanschap!! :worship:

Citaat van: HTip op juli 14, 2009, 21:15:27
Erg mooi Robbert! :thumbs-up:
Zal mooi staan in je slaapkamer...
ja nog voller :wacko: is nu nog de vraag of ik mijn tv wel aan de muur kan hangen, aangezien de tussen muur van ontzettend slap materiaal is. anders maak ik misschien toch nog even een dubbele wand, dan kan ik het gewicht mooi verspreiden 8)

Citaat van: sr7000 op juli 14, 2009, 21:50:14
De poten ook door Raymen laten maken? Zien er mooi uit in elk geval  O0
yep! top werk!!

Citaat van: R op juli 14, 2009, 22:11:18
Mooi man!! herkenbaar :D
waarvan dan ???



;D ;)

Citaat van: solitaire op juli 14, 2009, 22:59:30
pracht resultaat !

hoe bevalt eea. ?




Wolf
nog geen idee, heb m nu even weer uit elkaar gehaald want ik weet nog niet of ik de receiver onderop, in het midden of boven wil hebben :blink:

Citaat van: Koen K op juli 15, 2009, 00:06:34
Geweldig Robbert. Ziet er erg strak uit zo 8)
ik dank u!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

Mooi rack Robbert. Ben benieuwd hoe het er dadelijk uitziet als de componenten erin staan 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sol

Nice!
Heb je afmetingen voor me? Dan kan ik hem meteen voor je in het 3D model zetten zodra ik er tijd voor heb! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

#503
Citaat van: Sol op juli 15, 2009, 20:29:42
Nice!
Heb je afmetingen voor me? Dan kan ik hem meteen voor je in het 3D model zetten zodra ik er tijd voor heb! ;)
je hebt pm!


speaker staat er tijdelijk even op. zit nog een update aan te komen ;)


de foto's doen het rack geen eer aan moet ik eerlijk zeggen :nopompom:

kleur ben ik voor 70 procent uit. denk toch een heel donkerbruine beits, zal denk ik mooi staan in contrast met het rvs


en blue-eyes zou jij de poll weg kunnen halen?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

marcobuurlage

Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Miracle.

#506
@Robbert: Ik heb gestemd: "nog anders namelijk:" gewoon het rek zo laten als het nu is, alleen dik in de blanke lak spuiten.

Ik vind het nu al een heel mooi rek, maar als je de planken nu nog heel mooi in de blanke (auto)lak (laat) spuit(en) word het alleen maar nog mooier. Mss nog even de frees langs de randen halen zodat die rond aflopen, word het nog mooier.

Mvg. Miracle.

celerontje

Dat hout is erg mooi, ik zou denken aan een hele donkere lak.
Beitsen is zonde, zeker bruine beits...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sol

Excuses voor de vertraging...weinig tijd. ;)
Heb je meubel nu getekend, maar waar heb je hem nu ergens staan?

Materialen en kleurtjes e.d. moet ik ook nog aanpassen, maar dat komt tzt wel. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op juli 25, 2009, 13:46:46
Excuses voor de vertraging...weinig tijd. ;)
Heb je meubel nu getekend, maar waar heb je hem nu ergens staan?

Materialen en kleurtjes e.d. moet ik ook nog aanpassen, maar dat komt tzt wel. :)
geeft niks kerel. heb het nu (tijdelijk) naast elkaar staan. heb het meubel wat meer naar de kant van de dvdkast geschoven en het audiorack er dus naast gezet.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Je rack is wel een stuk dieper dan je TV meubel he?
Heb je nou je TV meubel ook een stukje van de wand af staan, of je rack ingedraaid ofzo?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op juli 26, 2009, 11:12:07
Je rack is wel een stuk dieper dan je TV meubel he?
Heb je nou je TV meubel ook een stukje van de wand af staan, of je rack ingedraaid ofzo?
stuk dieper valt wel mee hoor. maar mijn meubel staat zo'n 5 a 6 cm van de muur. en mijn audio meubel zo'n 3cm
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

ah! eindelijk weer een klein beetje nieuws te melden!

gisteren contact gehad met forumsponser jouw hifi en heb een

3meter W&M HDMI kabel besteld



&

een 2meter W&M Audio Tornado high-end power cable voor de pio :pompom:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Je pa: Robbert, waarom zitten er stekkers aan die tuinslangen? ;)

Mooi hoor!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 14, 2009, 15:08:17
Je pa: Robbert, waarom zitten er stekkers aan die tuinslangen? ;)

Mooi hoor!
haha! ik heb hem besteld als DHZ pakket en word geleverd met sierkous 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Is dit de eerste keer dat je een elektrosnoer in elkaar gaat zetten?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

#517
Citaat van: celerontje op september 14, 2009, 15:13:09
Is dit de eerste keer dat je een elektrosnoer in elkaar gaat zetten?
nee maar wel de eerste keer dat ik zo een dure in elkaar ga zetten :-X

nog tips ??? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Mooie kabels. Ik heb ze zelf ook :thumbs-up:

Ik zou madison even vragen. Hij weet er veel van.

Ik heb 2 snoeren zelf in elkaar gezet, maar zonder krimpkous, ferrietfilter en sierkous. Wat ik in ieder geval weet is dat je aan de 220V stekker de metalen draad aan aarde moet verbinden. Aan de apparaatzijde moet je die afknippen.

Succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Als aanvulling:
Kabel zeer voorzichtig strippen, de aders mogen niet beschadigen.
En inderdaad de mantel aan de apparaatzijde geen contact laten maken, dus afknippen die hap.
Wel aan beide kanten de aardedraad aansluiten, waarbij je in de Schuko de mantel en aardedraad in elkaar draait.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


Robbert54

bedank voor de link en de info jongens. woensdag ga ik er mee aan het kloten, komt hopelijk goed ;D :nowink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Citaat van: Robbert54 op september 15, 2009, 00:33:44
bedank voor de link en de info jongens. woensdag ga ik er mee aan het kloten, komt hopelijk goed ;D :nowink:

Ik hoop juist niet dat je ermee aan het kloten komt..... ;)
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

vandaag binnen gekomen. de doos van de HDMI is al mooi :clapping: :clapping:

foto's zijn niet erg scherp (met E71 genomen) excus hiervoor...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: Robbert54 op september 16, 2009, 00:22:09
vandaag binnen gekomen. de doos van de HDMI is al mooi :clapping: :clapping:

foto's zijn niet erg scherp (met E71 genomen) excus hiervoor...

Ziet er goed uit! :P
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster