Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 01:10:08
As long you have enough place for nice Blu-ray discs, it won't will go wrong. ;D
Why I'm writing this in English? Simple, because a while ago I created an account on Blu-ray.com, so I'm a little practicing. :D
lees je zin dan nog eens goed, gaat het dan wel of niet fout?? :P
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ivo1986

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 01:15:23
What the hell do you now have to complain about? >:(

:D
Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 01:10:08
As long as you have enough place for nice Blu-ray discs, it won't will go wrong. ;D
Why I'm writing this in English? Simple, because a while ago I created an account on Blu-ray.com, so I'm a little practicing. :D

HTip

Citaat van: The Vampire op november 22, 2009, 19:14:14
kwam met de wizzard van HTip uit op een velodyne optimum, maar die worden niet verkocht door BB&G
Ik denk dat Bjorn wel kan aangeven welke de Europese equivalent is.

En is de SPL-800u de Ultra? De Ultra is een mooie sub. Ik heb de grote variant gehoord bij Sonic Circle en zijn sub klonk erg strak en was sneller dan mijn SVS. De 800 lijkt me een goede optie, zeker als ik naar de specs kijk. Je mag die volgens mij alleen niet dicht in de buurt van je TV plaatsen, omdat hij niet video-shielded is. Tenminste dat maak ik eruit op ;)

http://www.velodyne.com/products/specs/SPLUltraSpecs.html
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

I shouldn't try to write English at midnight.
Crap.... >:( :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 12:47:37
I don't must try to write English at midnight.
Crap.... >:( :D
Ook niet om 12:47:37, want dit gaat ook niet echt :P

"I shouldn't try" zou een betere zijn ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ksi

Denk dat die 800 niet aan je wensen zal voldoen. Neem aan tot 20 hz? De 1000 of 1200 al naar gelang budget is dan betere keus. Of uitwijkingen naar Bk SVS die voor mijn gevoel altijd nog een betere value for money hebben.

celerontje

Citaat van: HTip op november 23, 2009, 13:02:14
Ook niet om 12:47:37, want dit gaat ook niet echt :P

"I shouldn't try" zou een betere zijn ;)
Corrected. ;)
Can someone give me coffee? :baaa: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 01:15:23
What the hell do you now have to complain about? >:(

:D
behoorlijk wat in 1 zin. maar wel respect dat je het gewoon probeert ;)

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 01:10:08
As long as you have enough place for nice Blu-ray discs, it won't go wrong. ;D
Why I'm writing this in English? Simple, because a while ago I created an account on Blu-ray.com, so I practice a bit. :D

dit kan wel, is wel echt engels voor beginnelingen
zie dat je dit al verbeterd hebt, goed zo!
ook verbeterd zie ik, maar wel wederom wat stijf engels,

wil je goed en snel engels leren, kijk dan gewoon veel films met engels ondertiteling aan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Yeah, Americans with their muttering English, perhaps you should first teach them to say ''you'' instead of ''ya''? :baaa:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: HTip op november 23, 2009, 08:41:31
Ik denk dat Bjorn wel kan aangeven welke de Europese equivalent is.

En is de SPL-800u de Ultra? De Ultra is een mooie sub. Ik heb de grote variant gehoord bij Sonic Circle en zijn sub klonk erg strak en was sneller dan mijn SVS. De 800 lijkt me een goede optie, zeker als ik naar de specs kijk. Je mag die volgens mij alleen niet dicht in de buurt van je TV plaatsen, omdat hij niet video-shielded is. Tenminste dat maak ik eruit op ;)

http://www.velodyne.com/products/specs/SPLUltraSpecs.html
dicht bij de tv zou ook niet persé hoeven, maar de reden om dan voor de spl800U te gaan is dan puur om de prijs. dat ik zou nog een keer kwijt kunnen, maar daar boven wordt het al snel te duur.

Citaat van: ksi op november 23, 2009, 13:04:57
Denk dat die 800 niet aan je wensen zal voldoen. Neem aan tot 20 hz? De 1000 of 1200 al naar gelang budget is dan betere keus. Of uitwijkingen naar Bk SVS die voor mijn gevoel altijd nog een betere value for money hebben.
ik heb al wel even bij BK gekeken, die komen uit de dezelfde stal als REL toch? de xxls400 zou nog wel mooi zijn, maar ben bang dat die niet mee kunnen komen met stereo of zie ik dit verkeerd.

mooie van de velodyne's vind ik wel weer (ja gadget freak) dat je er een afstandbediening bij krijgt en je vanaf je luisterpositie de sub in kunt stellen.

maar goed als ik naar de prijzen kijk dan lijkt de xxls400 mij bijna een no-brainer.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 23, 2009, 13:45:56
Yeah, Americans with their muttering English, perhaps you should first teach them to say ''you'' instead of ''ya''? :baaa:
zo das dan weer een goede zin, maar wij Amerikanen maken het onszelf gewoon een stuk makkelijker, ik vind Amerikaans altijd veel losser overkomen dan Engels. beetje zoals stijf abn en gewoon plat praten. ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

A little help on the WWW helps a lot. ;D

Whether or not I write English bad, don't give me the wind from the front, because from the wind we cannot live! :D
For the ones who don't get it, watch this:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

zou een dacmagic nog een vooruitgang voor mij zijn? of met de komst van een nieuwe receiver niet meer?? :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

bmateijsen

Optimum noemen we inderdaad in Europa SPL-ultra.

Citaat van: HTip op november 23, 2009, 08:41:31
Ik denk dat Bjorn wel kan aangeven welke de Europese equivalent is.

En is de SPL-800u de Ultra? De Ultra is een mooie sub. Ik heb de grote variant gehoord bij Sonic Circle en zijn sub klonk erg strak en was sneller dan mijn SVS. De 800 lijkt me een goede optie, zeker als ik naar de specs kijk. Je mag die volgens mij alleen niet dicht in de buurt van je TV plaatsen, omdat hij niet video-shielded is. Tenminste dat maak ik eruit op ;)

http://www.velodyne.com/products/specs/SPLUltraSpecs.html

Robbert54

#1091
Citaat van: bmateijsen op november 23, 2009, 20:15:17
Optimum noemen we inderdaad in Europa SPL-ultra.

ah kijk, maar zou een 800 inderdaad niet aan mijn eisen voldoen?? bij bevestiging: geen demomodel van de 1000 staan?? ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

bmateijsen

Citaat van: The Vampire op november 23, 2009, 20:16:47
ah kijk, maar zou een 800 inderdaad niet aan mijn eisen voldoen?? bij bevestiging: geen demomodel van de 1000 staan?? ;D

Die voldoet zeker aan je wensen! En we hebben wel een demo-model van de 1000, en die wordt ook exact daarvoor gebruikt ;D

Robbert54

Citaat van: bmateijsen op november 23, 2009, 20:18:14
Die voldoet zeker aan je wensen! En we hebben wel een demo-model van de 1000, en die wordt ook exact daarvoor gebruikt ;D
;D ;D

maar die 800 heeft met films dus wel net die punch en met stereo lekker ingetogen? de ultra serie was uitgebreider instelbaar toch? en met AB?

sorry voor alle vragen weer :unhappy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

bmateijsen

Citaat van: The Vampire op november 23, 2009, 20:20:48
;D ;D

maar die 800 heeft met films dus wel net die punch en met stereo lekker ingetogen? de ultra serie was uitgebreider instelbaar toch? en met AB?

Er is een SPL-800i, die heeft geen EQ, geen AB en minder fase instelling.
Daarnaast de SPL-800 ultra, die heeft wel EQ en een AB en meer fase instelling.

Citaatsorry voor alle vragen weer :unhappy:

De 800 ultra is goed toepasbaar in ruimtes tot 16/ 18 m2 met film. Daarboven zou ik naar een grotere woofer gaan.
Woofers kunnen nooit echt te groot zijn, wel te  klein ;)

Robbert54

Citaat van: bmateijsen op november 23, 2009, 20:52:53
Er is een SPL-800i, die heeft geen EQ, geen AB en minder fase instelling.
Daarnaast de SPL-800 ultra, die heeft wel EQ en een AB en meer fase instelling.

De 800 ultra is goed toepasbaar in ruimtes tot 16/ 18 m2 met film. Daarboven zou ik naar een grotere woofer gaan.
Woofers kunnen nooit echt te groot zijn, wel te  klein ;)
de 800 zal dan uiteindelijk toch te klein worden ben ik bang. neem dan liever de gok door een iets grotere.

je collega gaf mij de CHT ook nog aan, die is qua prijs veel interessanter, maar las in reviews, dat die qua muziek toch weer wat minder mee kan komen, maar voor zijn prijsklasse wel weer ontzettend goed is. wat zijn voor mij dan de belangrijkste verschillen tussen de bijvoorbeeld de SPL1000u en de CHT12 Q??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

nou moge het duidelijk zijn dat de CA dik heeft gewonnen in de poll 18 tegen 8

dus nu een nieuwe POLL namelijk de subwoofer poll ;D kies je voor optie 3 geef dan aub ook aan waarom  :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Ik ben voor optie 3 gegaan, om de rede die ik al een beetje hebt uitgelegd. Je krijgt meer bang for buck en de techniek gaat niet zo snel dat een sub van 5 of 10 jaar geleden niet meer van deze tijd is. Voor niet al teveel geld koop je een leuke sub die zo nog weer 5 jaar mee kan gaan. Heb zelf iig nog nooit spijt gehad van mijn aankoop, zeker voor het geld een no-brainer.

Robbert54

welke sub heb jij zelf dan? probleem vind ik dan hoe een sub met muziek is. gebruik jij jou sub ook voor muziek?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zeer belangrijk is dat de sub in fase met je fronts moet zijn, want anders klinkt zelfs de duurste sub als een slecht getimede baskast.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!