De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snowmaster

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 17, 2010, 15:51:06
Best knal . . .  Veel rook, stinkt nog steeds. De (scheerapparaat snoer) is bijna finaal door midden.......

2 Zekeringen besteld, direct maar 2. Heb ik iig een reserve. Direct ook maar de muziekale. Baad het niet, schaad het niet.
De oude in de TV groep, de twee nieuwe in de EV en digitale groep.
Dan blijft er een oude over, dat wordt de reserve.

Jij draaide toch met een hele groep AHP of Siemens?  Welke muziekale heb je erin gezet?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

blue-eyes

AHP

Ik heb er nog niets ingezet, heb nog niets geleverd gekregen.
Ik heb een mailtje gestuurd waar de zekeringen bleven, werd mij verteld dat ze niet op voorraad waren, dat ik derhalve langer moest wachten.
Ik heb toen aangegeven dat ik op zijn minst daar een update van zou hebben verwacht.
Daar geen reactie op gekregen.

Voila, de laatste maal dat ik daar heb besteld. Jammer voor de beste man, maar dat hoort er bij. Is een forumsponsor, namen ga ik niet noemen.


O ja, je vraag :D :D

AHP module.
Vraag me niet naar de verschillen, die discussie voer je maar met Martin en Frank, ik hou me daar buiten :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Snowmaster

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 24, 2010, 15:05:06
Vraag me niet naar de verschillen, die discussie voer je maar met Martin en Frank, ik hou me daar buiten :P

Heb hier nog e.e.a. liggen voor nette prijs is allemaal laatste versie. Nieuw en gebruikt

Welke discussie....?
Dat ik je set binnen een "handomdraai" veel beter laat klinken, daar durf ik jou en Raphie (kameraad van je?)  niet mee te confronteren.  Het zou te schokkend worden  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

blue-eyes

#5228
Ik kan het goed met Raphie vinden ja.
Ik geloof wel degelijk dat er meer is, ik geloof ook dat jullie het horen, waarom niet? Maar ik bemoei me daar niet mee. Leven en laten leven. Ik vind in de zoektocht van jullie totaal geen geluk / en noem maar op. jullie ziijn in mijn beleving net TE stellig, het is de waarheid. Ja dat vind ik ook, maar wel JULLIE waarheid. En ja, dat kan best de algehele waarheid zijn. Dat onderschrijf ik ook. Maar niet eerder dan bewezen of door iedereen zo verkondigd ;)
Het tweaken trekt me niet. Wellicht dat ik daardoor veel laat liggen. Ach, ik heb een leuke set, en een goed nivo. Wellicht had ik me beter een goedkopere set kunnen aanschaffen en met tweaken een identieke kwaliteit behaald dan als ik nu heb. Ach, dan wellicht heb ik dat tweaken dus afgekocht ;)



Toen jij met je melding kwam dacht ik al, voila :D :D :D
Daar komen de adviezen dat A beter is dan B, etc. Daar (met respect voor je mening!) zit ik niet op te wachten ;) . Ik had een AHP en heb weer een AHP gekocht, c'est toutes.

Maar een leuke aanbieding van AHP zekeringen is altijd goed natuurlijk :D :D



Kan je direct meenemen als je hier komt, dat staat nog steeds op de planning toch? We hebben dat afgesproken iig. Lijkt me wel even gezellig ;)
Zie ik Martin ook eens weer, wederzijds te druk denk ik ;).


p.s. Dus niets persoonlijks :D


edit:
Tekst aangepast
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Snowmaster

#5229
Ha, ha Eisse, ik zit hier met een grote grijns.
Ik neem dit soort dingen niet persoonlijk, ieder zijn hobby.
Was het maar zo dat je met tweaken het niveau van high end kon halen, dat zou fantastisch zijn.
Geen angst, ik dring je niets op en er komen ook geen adviezen, ik zou niet durven  ;).  
Als je al voorzien bent van nieuwe AHP zekeringen is het goed.  Ik had er toevallig nog twee liggen, één gloednieuwe en een gebruikte.   Af en toe maak ik dan iemand blij voor half geld.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

blue-eyes

Wat wil je voor die zekeringen hebben dan? AHP toch? Doe maar een PM met een aanbieding, en type.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 25, 2010, 20:40:19
Wat wil je voor die zekeringen hebben dan? AHP toch? Doe maar een PM met een aanbieding, en type.

Gingen die zekeringen niet naar ....... ?  Die zit te wachten op een telefoontje....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Namen aub :D


Citaat van: ajbeefde op oktober 26, 2010, 08:38:12
Gingen die zekeringen niet naar ....... ?  Die zit te wachten op een telefoontje....  ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Gisteravond twee oude werkvrienden (uit mijn eerste detacheringsklus) over de vloer gehad. 2 Echte liefhebbers, maar dan primair op stereo gebied.
De ene snuffelt aan surround, maar meer het download / mediaplayer / oude boxen op zolder rear speakers verhaal.



Op stereo gebied vonden ze het niets bijzonders, maar op HT gebied zijn ze weggeblazen, dat was toch wel wat anders dan ze gewend waren.
Op stereo was niets mis, maar ze vonden het te lief.
Laat dat nu het commentaar zijn van een ieder die langskomt, te lief, de set is een allemans vriend volgens veel bezoekers. Grappig, iig consistentie.
Past iig goed bij mijn muzieksmaak: folk achtig. Dat moet ook niet agressief de kamer inkomen (imo).\\

Maar bovenal, gewoon gezellig ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 26, 2010, 09:04:25
Gisteravond twee oude werkvrienden (uit mijn eerste detacheringsklus) over de vloer gehad. 2 Echte liefhebbers, maar dan primair op stereo gebied.
De ene snuffelt aan surround, maar meer het download / mediaplayer / oude boxen op zolder rear speakers verhaal.



Op stereo gebied vonden ze het niets bijzonders, maar op HT gebied zijn ze weggeblazen, dat was toch wel wat anders dan ze gewend waren.
Op stereo was niets mis, maar ze vonden het te lief.
Laat dat nu het commentaar zijn van een ieder die langskomt, te lief, de set is een allemans vriend volgens veel bezoekers. Grappig, iig consistentie.
Past iig goed bij mijn muzieksmaak: folk achtig. Dat moet ook niet agressief de kamer inkomen (imo).\\

Maar bovenal, gewoon gezellig ;)

Leuk !  Een ander heeft een huisdier als allemansvriend en jij de set.....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

JCL

Wel duur! Een hond uit het asiel is gratis en daar kan ook veel herrie uit komen :D

Snowmaster

Citaat van: ajbeefde op oktober 26, 2010, 08:38:12
Gingen die zekeringen niet naar ....... ?  Die zit te wachten op een telefoontje....  ;D

Je haalt iets door elkaar  ;).


Citaat van: ajbeefde op oktober 26, 2010, 09:36:55
Leuk !  Een ander heeft een huisdier als allemansvriend en jij de set.....  ;)

Lieve huisdieren krijg je zomaar iets agressiever, kan met een set ook.... :devil: ..... :D

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

blue-eyes

#5238
Ik woon nu in een dorp en kom van een boerderij. Ik weet hoe de honden op de boerderij hebben geleefd. Dat kan ik ze in een dorp nooit geven. 10 maal uitlaten per dag haalt daar niet bij.
Dus daarom voor mij geen hond maar een stereo :D :D


Citaat van: Snowmaster op oktober 26, 2010, 10:30:45

Lieve huisdieren krijg je zomaar iets agressiever, kan met een set ook.... :devil: ..... :D


Ik ben nog steeds dingen aan het overwegen. Maar ik verander niets meer (afgezien van upgrades aan bestaande apps zoals nieuwe interne boards, etc). Alleen de speakers wil ik eventueel iets aan veranderen (maar alleen bij een geldprijs in de loterij :D ). En daar kan je best veel agressiviteit mee krijgen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 26, 2010, 10:33:26
Ik woon nu in een dorp en kom van een boerderij. Ik weet hoe de honden op de boerderij hebben geleefd. Dat kan ik ze in een dorp nooit geven. 10 maal uitlaten per dag haalt daar niet bij.
Dus daarom voor mij geen hond maar een stereo :D :D



Ik ben nog steeds dingen aan het overwegen. Maar ik verander niets meer (afgezien van upgrades aan bestaande apps zoals nieuwe interne boards, etc). Alleen de speakers wil ik eventueel iets aan veranderen (maar alleen bij een geldprijs in de loterij :D ). En daar kan je best veel agressiviteit mee krijgen ;)


Zolang je de instrumenten kan herkennen kun je beter niets wijzigen in je set.

Je zou maar allerlei modificaties gedaan hebben en dan niet eens het verschil kunnen horen......  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Zoals eerder gezegd: het hoeft allemaal niet meer. Het is rustig hier, primair op HT (downgrades gedaan) en lekker genieten hiero ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

foto's zijn waardeloos, maar het resultaat is denk ik wel duidelijk. Vele malen dank Eisse :clapping: :worship:

klik
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

Gisteren twee nieuwe zekeringen ontvangen. Morgen maar even plaatsen.

Baad het niet, schaad het niet verhaal. Ik heb de duurste versie genomen, wetend dat ik het niet ga horen. Toch stiekum knaagt het wel ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

@Vampire: erg mooi. Maar ik kan ook moeilijk iets anders zeggen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

Die van jou in ongetwijfeld van een heel ander afwerkingsniveau. De mijne is de Chineze versie zeg maar :P
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

De arm hangt, helemaal waterpas. En vastgezet met een extra  M10 bout. Die komt niet meer van d'r plaats.

Nu alleen de gaten verder uitboren / uitvijlen. Dat komt later wel. Ik kan het niet controleren, heb geen draadeinden meer en de Gamma is vandaag natuurlijk dicht.
Alleen de eerste zondag van de maand, dat is volgende week.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Toch maar even de vijl gepakt en de gaten uitgevijld.
Ik heb even bouten erin gedaan van voldoende lengte, ik heb deze waterpas, het lijkt me dat de operatie dus gelukt is.


Morgen maar eens langs de Gamma rijden. Toch fijn zo'n thuiswerk dag, dat schept mogelijkheden :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#5247
Een snel plaatje. De kabels die je nog ziet hebben niets met de arm te maken, wat dat betreft een ongelukkige foto ;)
Alle kabels zijn weggewerkt in de buis, die nog net tussen de TV en PS2 te zien is.

Het rondje dat zichtbaar is moet nog weggewerkt worden (lege elektradoos, met loze leiding)


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raymen

yessssss!!!!!!

Alleen zie je niks van mijn laswerk ;D
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld