R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

R

Goed plan!!

@ de rest, thanks. Ben er zeer blij mee. Hij is ook erg stil, amper ventilatoren hoorbaar en brommen doet ie al helemaal niet.

Citaat van: FrankB op juni 13, 2009, 08:12:09
Te gekke tv R! Bij mij wordt het het thuisfront overhalen om ook naar Panasonic over te stappen  :clapping:

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

JeKa

Wauw man, heel gaaf!

Maximus_Aurelius

Mooie tv R.
Hoe hoog heb jij het scherm gehangen als ik mag vragen. Op de foto vind ik het scherm best laag hangen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Het scherm hangt op 50 cm, eigen voorkeur. Ik wil het midden van het scherm in het midden van de speakers.

R

#3280
Zondagmiddag op de bank, even leuk om terug te kijken hoe het ooit begonnen is. Ik besef dat ik er maar 1 component is wat mijn audio-pad heeft doorstaan, de A32.

Vergelijk in apparatuur:

2003:
Arcam FMJ A32
Arcam CD 73
B&W CDM 7 NT
Bekabeling oelhbach en v/d Hul

Tussendoor, uitstapjes naar sonus faber, living voice, kimber, nordost, 47 labs, marantz, xindak, audio life, panasonic, finite  elemente diverse TV's en meubels, etc...

Uitgekomen op:
Arcam FMJ A32 (inclusief 7.1 module)
Arcam FMJ CD 33T
Nordost Frey interlink
Sonus Faber cremona auditor M
47 labs 4708
Panasonic TX-50v10E
Panasonic DMP-BD 80
Velodyne CHT-8R
Supra hdmi
Audio-life netsnoeren
Zelfbouw meubel

En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn ;D

Over het geld zullen we het maar niet hebben...

Perfectionist

Maar wel als rode draad Arcam en SF toch..?
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Ja daar lijkt het wel. Minimaal 1 nordost kabel in de keten ook.

HTip

Mooie upgrade weer 8) Dat formaat staat erg goed bij de rest van je set :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Thanks, dat klopt inderdaad.

DV79

#3285
Heel erg mooie setup zo.

Gefeliciteerd.

Is het nu voorlopig af  8)
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Starred

Grappig, de A32 is de component die bij mij het kortst heeft gestaan  :turn:

reMC

#3287
Citaat van: Starred op juni 16, 2009, 15:28:20
Grappig, de A32 is de component die bij mij het kortst heeft gestaan  :turn:

In alle eerlijkheid denk ik ook al een tijdje: wanneer gaat die versterking nou eens naar een hoger niveau getild worden :) (maar de 7.1 is erg verslavend begrijp ik)

R

Ach, je moet keuzes maken toch. Hij zal voorlopig echt blijven staan..

Perfectionist

Citaat van: reMC op juni 16, 2009, 15:41:21
In alle eerlijkheid denk ik ook al een tijdje: wanneer gaat die versterking nou eens naar een hoger niveau getild worden :) (maar de 7.1 is erg verslavend begrijp ik)

Ja die 47 labs versterker is echt een upgrade  :-X  ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

reMC

#3290
Yep (ik zal er verder niet op in gaan >:D), maar ik dacht meer aan een Lavardin voor R. ;)

R

Ah, op die fiets, erg gaaf, dat zeker! Zeer ingrijpende verandering, ook qua budget..

Perfectionist

Dan zou ik ook zeker een Classé overwegen. Qua sound benaderd dit Arcam, alleen dan een klasse hoger. Overigens klonk ook een Krell icm met SF zeer goed m.n. de enorme controle en autoriteit doet een SF goed.

Bij mij zal er ook wel weer eens een upgrade komen, maar zit steeds meer te denken aan een stereo/HT set up dus een AVR600 plus Arcam BD speler (als die er is).
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Ik denk toch dat je dan in gaat leveren qua stereo.

Starred

Citaat van: R op juni 17, 2009, 22:30:03
Ik denk toch dat je dan in gaat leveren qua stereo.

De vraag is uiteraard of dat inz de A32 echt zo veel is tov de AVR600

R

Eens... wat is veel in deze hobby ;)

Starred

Citaat van: R op juni 17, 2009, 22:41:10
Eens... wat is veel in deze hobby ;)

Wel of geen kippevel

Perfectionist

Citaat van: R op juni 17, 2009, 22:30:03
Ik denk toch dat je dan in gaat leveren qua stereo.

Eerst maar eens luisteren....
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Interessante graadmeter, ik kan echter ook kippevel krijgen op een slechte set..

@perfectionist: echte plannen om te gaan luisteren, of nog in idee fase.

Ach, hier voorlopig geen upgrade plannen.

Citaat van: Starred op juni 18, 2009, 07:18:18
Wel of geen kippevel

R

Overigens gaan de andere B22 auralex pro panels (met witte cover) in de verkoop. Bij interesse, PM.