R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

R


Starred

Foto van je bank en poef is ook leuk (ter inspiratie)  :turn:

R

Sure why not, stoelen zijn net besteld.

Citaat van: Starred op december 22, 2008, 17:07:57
Foto van je bank en poef is ook leuk (ter inspiratie)  :turn:

R

Bjorn net de deur weer uit, en wat leuks achtergelaten. Dit om maar eens te testen. Voornaamste reden, de LV zijn te groot voor dit appartement. Zowel optisch, als qua klank. Zoek de verschillen ;)

Perfectionist

Citaat van: R op december 24, 2008, 13:27:16
Bjorn net de deur weer uit, en wat leuks achtergelaten. Dit om maar eens te testen. Voornaamste reden, de LV zijn te groot voor dit appartement. Zowel optisch, als qua klank. Zoek de verschillen ;)

Wow......optisch is het een nobrainer m.i........ ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Tinus_

Zier er netjes uit zo met je auralex panelen. Hoorde je ook gelijk het verschil?
Rebuilding my HT

R

Ik kon het verschil erg goed horen. Is duidelijker dan een kabel oid verwisselen.

Fatalfelix

Erug meuj  8). Vooral die donkere houtsoort staat de Auditor goed net zoals de Cremona.




Nog een mooie DD10 of 12 erbij als je muziekgenres daarom vragen en je kan er weer tegenaan.
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

R

Ze geven verrassend veel laag, heb je iets te dicht op de muur staan, klein boost merkte Bjorn op, maar het staat ze goed.

Maximus_Aurelius

Citaat van: R op december 24, 2008, 13:27:16
Bjorn net de deur weer uit, en wat leuks achtergelaten. Dit om maar eens te testen. Voornaamste reden, de LV zijn te groot voor dit appartement. Zowel optisch, als qua klank. Zoek de verschillen ;)

Zoek de verschillen:
Op de 2e foto is de tv uit  :tongue2: :laugh:



Toch maar terug naar een monitor luidspreker?

Zijn het de SF Cremona auditor M? Of de gewone cremona auditors?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R


TheSpeedSkater

Mooie opstelling hoewel mijn voorkeur natuurlijk uitgaat naar plaatje 1  ;D. Mooie foto's ook trouwens.

Paneeltjes zijn netjes, heb je die andere nog te koop staan?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


mikeske

Super man, optisch gezien zou ik voor de huidige situatie gaan.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

#2889
Euh nee ;)

Citaat van: TheSpeedSkater op december 24, 2008, 14:35:50
Paneeltjes zijn netjes, heb je die andere nog te koop staan?

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Jean Sibelius

Hey R,

Ziet er wat mij betreft allebei strak uit, maar ik kan vanaf hier helaas het verschil niet beluisteren :-\.

Zou toch wel jammer zijn als je alweer afscheid zou moeten nemen van de LV's.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Te vroeg om daar iets over te roepen.

Ik moet wel zeggen dat het erg volwassen monitoren zijn.

Citaat van: Jean Sibelius op december 24, 2008, 15:20:25
Hey R,

Ziet er wat mij betreft allebei strak uit, maar ik kan vanaf hier helaas het verschil niet beluisteren :-\.

Zou toch wel jammer zijn als je alweer afscheid zou moeten nemen van de LV's.


Groeten, Jan

VlisChris

#2893
Als ik zo vrij mag zijn: optisch vind ik je LV's echt heel veel mooier.
Maar dat is volkomen persoonsgebonden natuurlijk ;D
edit: wat ook speelt is dat ik je nieuwe speakers + stand absoluut onrustiger vind kijken dan de Living Voice. Die zijn gewoon pats boem solide en netjes. Daar heb je geen onderdelen die echt ieder voor zich om aandacht vragen in het design.
Vandaar mijn opmerking ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

B.J.

Citaat van: R op december 24, 2008, 13:27:16
......... Voornaamste reden, de LV zijn te groot voor dit appartement. .....

Hiervoor stonden ze toch op je slaapkamer? Was die groter dan je huidige woonkamer?

R

Die was en vrij ruim, maar vooral anders ingedeeld. Daar hadden de LV's veel meer ruimte.

Citaat van: Bas Janssen op december 24, 2008, 16:19:59
Hiervoor stonden ze toch op je slaapkamer? Was die groter dan je huidige woonkamer?

R

Dat mag ;)..

Ik snap je uitleg, ik kan me er ook wel in vinden, maar het oogt toch heel anders. Het feit dat je er langs kan kijken, toont ruimter.  Voor en tegens... die zullen blijven..

Citaat van: Chrisje op de Arreslee op december 24, 2008, 16:01:43
Als ik zo vrij mag zijn: optisch vind ik je LV's echt heel veel mooier.
Maar dat is volkomen persoonsgebonden natuurlijk ;D
edit: wat ook speelt is dat ik je nieuwe speakers + stand absoluut onrustiger vind kijken dan de Living Voice. Die zijn gewoon pats boem solide en netjes. Daar heb je geen onderdelen die echt ieder voor zich om aandacht vragen in het design.
Vandaar mijn opmerking ;)

VlisChris

En gelukkig kun jij dat zelf het beste bepalen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Starred

Yeah baby!
Echt ontzettend mooi die SF's  8)
Passen toch ook eigenlijk veel beter bij jou als design liefhebbenr  :sigh:

Starred

De bekleding van die panelen heb je trouwens ook mooi gedaan. Hoe heb je de kleur zo goed kunnen matchen met de muurkleur?