R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

R

Heb wel wat ideeën, komt wel goed denk ik zo.

DV79

Citaat van: R op oktober  6, 2008, 19:09:24
Hier nog een stukje van de vloer. Kersen parket, met volgens mij flinke onderlaag. Foto is een stukje van de woonkamer. Het blauwe kozijn ga ik wit schilderen.

Ziet er erg goed uit, mooie ruimte, al is het maar een klein stukje op de foto. Dit oogt al lekker ruim.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Magura

Gefeliciteerd met je nieuwe woning!  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

R

Woonkamer is niet gigantisch groot, maar wel een mooie ruimte.

Citaat van: DV79 op oktober  6, 2008, 19:16:17
Ziet er erg goed uit, mooie ruimte, al is het maar een klein stukje op de foto. Dit oogt al lekker ruim.


Starred

snel de galm eruit zien te krijgen  ^-^

R

Ha ha, niet of nauwelijks aanwezig.

R


Starred

Citaat van: R op oktober  6, 2008, 19:56:49
Ha ha, niet of nauwelijks aanwezig.

Serieus? Ziet er toch uit als een vrij harde ruimte

FrankB

Te gek man, van harte met je nieuwe woning!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Maximus_Aurelius

Vanuit Limburg ook gefelicteerd met je nieuwe woning. Dat ziet er niet verkeerd uit  O0
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R


-madison-

Ziet er mooi uit Ruben! Gefeliciteerd :)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

#2737
Vandaag alles getekend, dat wordt shoppen dit weekend. Iemand nog leuke tips voor wat mooie winkels, beetje design, maar niet de top qua prijs.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

R

Hmm, nee. Wel een weekendje weg volgende week, maar dat wordt brussel ;) NL dan maar voor de winkels.

Starred

Citaat van: R op oktober  9, 2008, 22:48:16
Vandaag alles getekend, dat wordt shoppen dit weekend. Iemand nog leuke tips voor wat mooie winkels, beetje design, maar niet de top qua prijs.

Ga een uurtje hier kijken:
http://www.toonkamer.nl/ of hier: http://www.cilo.nl/

garmtz

Feli Ruben! In DH: www.kikkespulle.nl. Kun je gelijk een keer bij mij langskomen... :)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Leuk, wie weet. Mocht ik in de buurt komen, bel ik even. Bedankt voor de tip..

Citaat van: garmtz op oktober 10, 2008, 09:47:42
Feli Ruben! In DH: www.kikkespulle.nl. Kun je gelijk een keer bij mij langskomen... :)

R


TheSpeedSkater

Je vroeg toch om design... :P
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Daar verstaan we in het zuiden iets anders onder ;)

Maar voor een opbergkast ergens is het prima.

Citaat van: TheSpeedSkater op oktober 10, 2008, 17:11:35
Je vroeg toch om design... :P

TheSpeedSkater

Aaaa... Shopse

Dit is trouwens wel een leuk zaakje. Weet niet wat je smaak is, maar hier hebben ze wel leuke dingen.

http://www.gooidesign.nl/
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

#2748
Inmiddels een dagje shoppen achter de rug, pfft valt nog niet mee, dat meubels kopen. Qua bank ben ik er denk ik wel uit.
De rest zal ik niet vermelden.

Bloq, in het antraciet:

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable