Data?

Gestart door searcher, augustus 29, 2002, 17:36:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

searcher

Een vraag die me al een tijdje bezig houdt is als ik een dvd via mijn toshiba+psm1 op mijn UGO DLP bekijk dan valt mij het volgende op.

Wanneer er zeer donkere scenes of zelfs even het beeld zwart is wat bij een film kan horen dan krijg ik op mijn scherm het data signaal te zien.
Dit verdwijnt na enige tijd het is echter nooit gebeurd.
Het lijkt of de projector even geen signaal maar na herhaalde malen testen kan ik met zekerheid zeggen dat dit bij donkere scenes gebeurt.
( overgang licht scenes naar donker).

Is er wat aan te doen de verbinding loopt via 5 *BNC naar de data minisubD input van de projector.

                                                                 m.v.g Searcher



J.A.F._Doorhof

Vreemde klacht.
Op zich mag dit niet voorkomen, er is namelijk een signaal of het nu zwart is of wit.

Bij geheel zwarte achtergronden zou je nog een reden kunnen bedenken. Als de PJ bv aanneemt dat een signaal altijd een bepaald aantal V's moet hebben om er te zijn, en een totaal zwarte achtergrond dit niet heeft dat hij dan gaat zoeken naar een input op DATA. Maar dat lijkt me ERG ver gezocht. Normaliter is het zo dat als er signaal is (ook al is het zwart) dan moet hij gewoon locken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob_Dingen

Hoi

De UGO denkt dan dat hij geen signaal geeft
Dus zet dat in het menu uit dat hij niet automatisch naar een andere input gaat zoeken

Rob

searcher

Frank en Rob bedankt.
Rob ik zal het menu eens bekijken en de door jouw aangegeven oplossing uitvoeren.
Ik kom er zeker nog op terug.

m.v.g Searcher