Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Kijk!

Jij hebt het linkje binnen handbereik.

;D

chansig

Yep....deze had ik al. Eigenlijk nooit verder gekeken naar de rest...totdat jij deze stuurde. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Ik zie dat veel vrienden het beste dempt. :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Ik haat vrienden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

 :thumbs-up:
Roept weer vragen op dit Hans. Wat in vredesnaam is bimsbeton?
Jaja google, ik weet ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

eddy135

Citaat van: chansig op januari  1, 2019, 17:30:16
Ik haat vrienden.

Gr. Hans
En daarom heb je ze niet!   :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Is een keuze...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Van je ex-vrienden? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Room sim is leuk. Zat net even naar de mogelijkheden te kijken als het wandje eruit gaat. Moet leuk kunnen worden. Eens zien of ik vanavond een eerste stapje richting een yes kan zetten.

Dak loopt schuin dus daar zou ik dan de panelen kunnen hangen die nu achter me staan. Achter de panelen kan dan zolderrommel liggen. Daar waar nu het wandje staat zou dan de luisterpositie kunnen komen. Ik zie het in ieder geval helemaal zitten.

Kan de gipsplaten ook nog gebruiken om deze te gebruiken als afscheiding. Ik heb alleen geen deur meer in de eventuele nieuwe situatie. Probleem ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: dre73 op januari  1, 2019, 19:54:49
Van je ex-vrienden? :D

Tuurlijk...ik heb mijn best gedaan dat ze dat zo ervaren.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik vind die like functie toch wel een echte toevoeging, vooral omdat je nu kan zien welke sneue figuren er een flauwe grap liken. Als ware Dre serieus...

;D

Al een weekend gepland?

chansig

#7436
Citaat van: Baardmannetje op januari  2, 2019, 16:00:47
Als ware Dre serieus...

;D


Als in: ware Dre serieus grappig ?

Citaat van: Baardmannetje op januari  2, 2019, 16:00:47

Al een weekend gepland?

Eerst een Ja van de misses en dan kunnen we los.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op januari  2, 2019, 16:03:52
Als in: ware Dre serieus grappig ?

;D

Dre wel okay, olé, olé...

:tongue2:

PuNkEnStEiN

Citaat van: chansig op januari  2, 2019, 15:49:11Kan de gipsplaten ook nog gebruiken om deze te gebruiken als afscheiding. Ik heb alleen geen deur meer in de eventuele nieuwe situatie. Probleem ?
Niet als je een klein doorgeefluikje hebt voor het eten en drinken (koelkast/vriezer/frituurpan misschien wel handig). Vrienden heb je niet, dus wie zou er in godsnaam binnen moeten komen?  :laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

chansig

#7439
 En de wand mag eruit. Dus daar ga ik vanmiddag/vanavond mee aan de slag.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HuubF

Wat ben ik blij dat ik voor de hobby alleen maar bronnetjes, kabeltjes, versterkertjes en boxjes hoef te wisselen!  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Gekke jongens inderdaad die DSP maniakken.

Groetjes Walter

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op januari  3, 2019, 20:31:57
Wat ben ik blij dat ik voor de hobby alleen maar bronnetjes, kabeltjes, versterkertjes en boxjes hoef te wisselen!  :worship:

Alleen blijf je daar mee bezig...

;D

Trouwens wanneer is de herkansing?

chansig

Lekker bezig geweest. De wand is weg. En vervolgens was het zoeken naar hoe alles te verplaatsen. Hiervoor heb ik wel even in de stoel gezeten en zitten kijken hoe dit aan te pakken.  :D

Aan de rechterkant zit nu oude achterkant. Achter het gordijn zit een paneel over een behoorlijke lengte. De speakers staan nu iets verder uit elkaar. De panelen achter de speaker zitten achter het gordijn welke voor het raam zitten. Over de linkerkant ben ik mwha....dus niet tevreden. Daar zou eigenlijk een zelfde gordijn moeten als aan de rechterkant. Alleen heb ik dat niet. Dus maar eens bedenken wat daar mee te gaan doen.

De luisterplek moet ik nog gaan bepalen. Achter mij komt 1 van de subs te staan. Daarachter komen dan weer panelen. Die kan ik vervolgens weghalen. Luisterstoel op een andere plek en dan kan er een opklapbed met matras. Dit voor als mijn broer wat vaker komt slapen.

Nog niets aangesloten. Moet even een langer snoer aan een stekkerblok frutselen. Dan moet er nog wat rommel naar beneden. Komt Ikea volgende week nog 2 kleden brengen en dan zou het klaar kunnen zijn.

Als het allemaal een beetje gedaan is dan zullen er mogelijk foto's volgen. Baard heeft de eerste al gehad... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

#7446
Citaat van: Baardmannetje op januari  2, 2019, 16:00:47
Ik vind die like functie toch wel een echte toevoeging, vooral omdat je nu kan zien welke sneue figuren er een flauwe grap liken. Als ware Dre serieus...

;D

Al een weekend gepland?



:popcorn:

En nu?  :D

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op januari  3, 2019, 21:29:14
Lekker bezig geweest. De wand is weg.

Top!

Kom ik van het weekend gewoon even een bakkie doen.

8)

Bas Akkerman

Toffe "verbouwing" Hans, mooi dat je zo kan experimenteren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Citaat van: Baardmannetje op januari  4, 2019, 06:39:41
Top!

Kom ik van het weekend gewoon even een bakkie doen.

8)

Nice...

Vanavond, morgen nog wat spullen naar beneden. Direct even wat snoer kopen voor de stekkers. Iemand nog tips ?  :D

En dan hoop ik vanavond, morgen voor het eerst geluid te hebben op de nieuwe plek.

Citaat van: Bas Akkerman op januari  4, 2019, 07:25:39
Toffe "verbouwing" Hans, mooi dat je zo kan experimenteren.

Het is meer ruimte, dus minder het gevoel opgesloten te zitten. Qua geluid hoefde het eigenlijk niet beter.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.