Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

chansig

Veel knopjes....metertjes...dus er kan ook weer veel kapot. Ik ben benieuwd of hij de Ifi eruit gaat spelen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Als je niks met die knopjes doet vermoed ik het ergste...

;D

Maar jij was toch niet van de crossfeed..?

chansig

Klopt...ik ga het gewoon ervaren en dan zie/hoor ik het wel.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

En er zit een mono knopje op...

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


MAW

Citaat van: chansig op november 23, 2016, 14:57:31


Net betaald en gekocht via MP. Een SPL Phonitor...voor de koptelefoon(s).

Gr. Hans

Die ken ik. Chill apparaat! :)
Gr. Martijn

Bas Akkerman

Met veel plezier de laatste pagina's gelezen. Daarvoor was het ook al leuk hoor, maar een beetje zelfspot doet wonderen. Klinkt als genieten daar Hans!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

#3982
Zow en ook weer een nieuwe koptelefoon....behoorlijk verschil in geluid. De meters zijn leuk evenals de knopjes. En hij is groot...

Iemand een Ifi kopen ?



Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


op eigen verzoek verwijderd.

En je tegeltje er toch maar weer onder?

chansig

De tegel doet geen kwaad. Maar als er een koper is dan is ie foetsie.

Versterker is verbluffend goed. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het een groot verschil zou geven met de Ifi. Maar hij is het meer dan dubbel en dwars waard.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: Baardmannetje op november 25, 2016, 20:19:24
Die Omni?

Nee.....nieuwe versterker die de koptelefoon beter doet klinken. Heel misschien komt de Omni nog. Ben nu bezig met de verkoper van de Omni die een vriend heeft die mogelijk de Blackwood wilt kopen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kaakberg

Citaat van: HuubF op november 11, 2016, 18:24:10
ieu

Ja leuk. Ik ben benieuwd. Over een paar maanden heb ik genoeg gespaard om nog eens even flink huis te houden in de hifi-wereld.  8)

een receiver en passieve speakers......

Sirius666

Citaat van: chansig op november 25, 2016, 20:48:00
Nee.....nieuwe versterker die de koptelefoon beter doet klinken. Heel misschien komt de Omni nog. Ben nu bezig met de verkoper van de Omni die een vriend heeft die mogelijk de Blackwood wilt kopen.

Gr. Hans

Wel eens naar de versterkers van Schiit gekeken?

chansig

Ja....gehad zelfs. De buisjes konden mij niet bekoren.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MAW

#3990
Ik had zo'n Violectric amp van Lake People. Dat vond ik echt een fijn apparaat.  In mijn huidige Benchmark DAC's zit een goede hp uitgang, maar als ik zelf nog eens een aparte hp versterker nodig heb ga ik gelijk weer een Violectric of andere Lake People amp scoren.

edit:
Ik had een Violectric V200
https://www.thomann.de/nl/violectric_hpa_200_kopfhoererverstaerker.htm?ref=search_rslt_violectric+v200_236117_0

maar volgens mij is een Lake People G103 evenwel een goede amp, maar met wat minder vermogen, in een wat goedkoper pakketje en zonder Violectric merk.

https://www.thomann.de/nl/lake_people_g103s_phoneamp.htm
Gr. Martijn

chansig

Zit er toevallig net naar te kijken op Ebay. Zien er ook wel Spartaans uit. Geen idee qua klank. Maar ik ben erg tevreden met de SPL. Nu nog even genieten van de Dutch & Dutch speakers. Straks weer de koptelefoon op.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MAW

Ze zijn erg veelzijdig omdat ze schijnbaar wel een benchmark zijn in de markt voor zowel het aansturen van laag- als hoog-ohmige hoofdtelefoons.

Maargoed, ze zijn ook niet goedkoop. Aan de andere kant. Dat spul van SPL ook niet echt he :)

Volgens mij zijn die SPL evengoed top-market quality. Alleen die dingen zijn zo onfatsoenlijk groot. Wel mooi met die meterstjes enzo :)
Gr. Martijn

chansig

Ja zijn behoorlijk diep met name. Breed valt wel mee. En die meters zijn inderdaad cool om te zien.

Dit is een ouder model. De Phonitor 2 kost 1500 euro. Die ik heb is ook een 2e Hansje...dus minder dan de helft.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Roksan

Citaat van: chansig op november 25, 2016, 20:34:47
De tegel doet geen kwaad. Maar als er een koper is dan is ie foetsie.

Versterker is verbluffend goed. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het een groot verschil zou geven met de Ifi. Maar hij is het meer dan dubbel en dwars waard.

Gr. Hans

Uhh zeg jij nu dat je verschil hoort tussen de ene en andere versterker?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

daffy

Citaat van: Roksan op november 26, 2016, 19:41:47
Uhh zeg jij nu dat je verschil hoort tussen de ene en andere versterker?

:laugh: nu nog het verschil met stereo en kabels  ;)
Denon Pma & Dcd 2500ne, Monitor audio gold 200, Qed Genesis Silver Spiral bi-wire ls.kabel, Qed Reference Audio 40 interlink, Ps audio Quintet filter
En al best lang aan het inspelen.

holco

Dan zou ik ook Audio-GD willen voorstellen, maar aan de andere kant is het de vraag of dat niet te hoog gegrepen is voor iemand die slechthorend is ;)

Citaat van: Sirius666 op november 25, 2016, 23:37:13
Wel eens naar de versterkers van Schiit gekeken?
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

chansig

Citaat van: Roksan op november 26, 2016, 19:41:47
Uhh zeg jij nu dat je verschil hoort tussen de ene en andere versterker?

Mag dat niet ?

Citaat van: daffy op november 26, 2016, 21:35:47
:laugh: nu nog het verschil met stereo en kabels  ;)

Dat zou wat zijn.

Citaat van: holco op november 27, 2016, 00:26:00
Dan zou ik ook Audio-GD willen voorstellen, maar aan de andere kant is het de vraag of dat niet te hoog gegrepen is voor iemand die slechthorend is ;)


Doof...niet eens slechthorend.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Bas Akkerman

Hoe zou je het verschil met de iFi willen omschrijven Hans?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten