Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Kwabbernoot


pvd_66

Ik ken de speakers helemaal niet, gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier ermee  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Sailor Jan

#3502


Weet je zeker dat de kinderen deze clowns leuk vinden?
Wees lief voor jezelf

RalphH

#3503
En Bas z'n clown lijkt zo lief...
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

MAW

Mooi bericht Hans.

Gefeliciteerd met je aankoop! :)
Gr. Martijn

RalphH

En proficiat met de aankoop natuurlijk! Veel plezier ervan als ze straks binnen zijn.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

twani

#3506
Heb t misschien eerder gemist, maar in welke prijsklasse "uitgedrukt in K's" moeten we hier denken Hans?

1K, 3K, 6K?  (Ik doe het even op z'n MAZiriaans :D)

Gefeliciteerd trouwens :)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#3508
Wat een onmogelijke berg geld voor een paar speakers....

Maar dat zal ik vast verkeerd zien.


In ieder geval wel één van beide problemen uit je profieltekst opgelost Hans....  Nu dat dove nog :D

dre73

Een ander zet het op de stoep. :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

DofN

#3510
Gefeliciteerd met de aanschaf van de Dutch & Dutch luidsprekers! Echt heel mooi spul.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


Kingpin

Dus Martijn is van Dutch&Dutch? Dat wist ik niet, leuk zeg.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

vik

Gefeliciteerd met je aankoop Hans.  :coffee:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

chansig

Dank u allen...ik ben er ook erg blij mee.

Citaat van: twani op augustus 31, 2016, 21:46:33
Wat een onmogelijke berg geld voor een paar speakers....

Tsja....

Citaat van: dre73 op augustus 31, 2016, 21:47:21
Een ander zet het op de stoep. :D

Citaat van: twani op augustus 31, 2016, 21:48:54
Je vrouw?

:D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Citaat van: chansig op augustus 31, 2016, 21:13:54
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51193.msg2955357#msg2955357

Gr. Hans
M'n oog valt in de link vrij snel op het woord 'marge' ; en van een term als 'in de markt zetten' krijg ik ook snel jeuk...
Ben zo bang dat het een merk is waar je over 2 jaar niets meer over hoort, en dus onverkoopbaar blijken... Maar als ze zo geweldig zijn als de prijs doet vermoeden hoeft dat natuurlijk niet. ;)

Er is voor dat geld ook wel heel veel ander moois te vinden hoor
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Vast wel...intentie om het niet te verkopen is nu zeker aanwezig. :D

Maar de toekomst zal het allemaal gaan uitwijzen...

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Hoe lang moet je er eigenlijk op wachten? Of had je dat al gezegd en moet ik gewoon de schmink uit mijn ogen wrijven?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ruud-

Citaat van: Martijn M op augustus  9, 2016, 14:41:17
We willen de luidsprekers graag tegen een zo gunstig mogelijke prijs in de markt zetten, om ze bereikbaar te maken voor zo veel mogelijk mensen. We hebben overwogen om uitsluitend direct te leveren aan de eindgebruiker, maar zijn in verband met afzetbereik en service toch uitgekomen op het meer gangbare distributiemodel van een distributeur en dealers. Dat betekent dat er wat meer marge ingebouwd moet worden. De adviesprijs voor een setje Dutch & Dutch 8M is €5950, voor de 8C komt het op €9950. Dat zijn hogere prijzen dan waar we oorspronkelijk op mikten
Wat meer marge? De winkelier wil op een set speakers al gauw 2.0 hebben. Op welke prijs had je dan gemikt?
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

chansig

Die prijs is ook terug te vinden een paar pagina's terug. Uit mijn hoofd 4000 euro.

Maar dat kan je dus terug vinden.

Citaat van: Bas Akkerman op september  1, 2016, 19:24:11
Hoe lang moet je er eigenlijk op wachten? Of had je dat al gezegd en moet ik gewoon de schmink uit mijn ogen wrijven?

Als het goed is eind oktober.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ruud-

Hans, als je ze direkt aan de particulier zou leveren kunnen ze de helft zijn van wat de winkelier zou vragen. Dat zou ik gedaan hebben op de overvolle speakermarkt. Dan veel waar voor je geld.
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Contour

Zonder dealers ga je nooit genoeg voet aan de grond krijgen in audioland...

Groetjes Walter

chansig

Citaat van: Ruud- op september  2, 2016, 17:50:03
Hans, als je ze direkt aan de particulier zou leveren kunnen ze de helft zijn van wat de winkelier zou vragen. Dat zou ik gedaan hebben op de overvolle speakermarkt. Dan veel waar voor je geld.

Ik zou ze gratis aan mij geven als ik hun was geweest. Wel voorgesteld..maar kreeg geen serieuze reactie hierop.  :D

Verder vind ik het allemaal prima...bestelling is gedaan. Morgen gaan de speakers terug. Ze alvast maar weggehaald...morgen schrikken met mijn oude/andere speakers.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Tsjemig de pemig wat kan je toch snel aan geluid wennen. Fijne dingen die hersenen. Mijn eigenste speakers staan weer te spelen. Dat mid/hoog is compleet anders en nu een half uur verder gewend en ik denk: Mwa...lekker waarom wat anders kopen ?  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Mindfuck is het hahaha
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2