Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Jean Sibelius

Goede vakantie Hans! (geniet ervan) :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

chansig

Iedereen bedankt en wel mooi om te lezen dat niemand vraagt naar de upgrade.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Sailor Jan

Ik volg je gewoon!

Oren uitspuiten is voor sommige vrij normaal...(niet voor mij)
Wees lief voor jezelf

chansig

Kijk eens aan...we hebben een oplettende lezer. :D

Overigens wel een serieuze downgrade gedaan. De Audeze wordt ws zo opgehaald en ik heb vanmiddag via de UK een Hifiman HE - 400I gekocht.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

#3005
Citaat van: chansig op juli 12, 2016, 20:22:55
Kijk eens aan...we hebben een oplettende lezer. :D

Overigens wel een serieuze downgrade gedaan. De Audeze wordt ws zo opgehaald en ik heb vanmiddag via de UK een Hifiman HE - 400I gekocht.

Gr. Hans




Jammer dat je de LCD3 verkoopt....en de LCD4 in Duitsland, is dat geen optie meer?

Ben benieuwd wat je van de Hifiman gaat vinden  ;)

chansig

Misschien krijg ik ook wel spijt. De man die hem kocht heeft hem drie tellen opgehad en kreeg kippenvel.  :D

Maar nogmaals...ik heb hem misschien 2 x per maand op. Dat vind ik een beetje zonde. Ik vind de Hifiman ook wel een mooie. Toen ik me in koptelefoons ging verdiepen heb ik de 500 ooit gehoord. Ik vond deze toen erg goed.

De 400i via Amazon uk gekocht...scheelde iets meer dan 100 euro met het kopen in Nederland. Hij is inmiddels al verzonden. Dus ws vrijdag/zaterdag hier. Dus een leuk cadeautje voor als ik thuis kom.

De 4 in Duitsland staat nu op 1500 euro. Ik verwacht dat die wel naar de 3000 gaat. Nog 4 dgn.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op juli 13, 2016, 10:17:48
Misschien krijg ik ook wel spijt. De man die hem kocht heeft hem drie tellen opgehad en kreeg kippenvel.  :D

Maar nogmaals...ik heb hem misschien 2 x per maand op. Dat vind ik een beetje zonde. Ik vind de Hifiman ook wel een mooie. Toen ik me in koptelefoons ging verdiepen heb ik de 500 ooit gehoord. Ik vond deze toen erg goed.

De 400i via Amazon uk gekocht...scheelde iets meer dan 100 euro met het kopen in Nederland. Hij is inmiddels al verzonden. Dus ws vrijdag/zaterdag hier. Dus een leuk cadeautje voor als ik thuis kom.

De 4 in Duitsland staat nu op 1500 euro. Ik verwacht dat die wel naar de 3000 gaat. Nog 4 dgn.



Gr. Hans

Spijt zou kunnen, maar je hebt er iemand anders blij meegemaakt  ;)

Ik heb de 500 ook gehoord, is niet mijn geluid, heb toen de LCD 2 gekocht.

Maar ik kan mij voorstellen dat als je hem niet veel gebruikt, het zonde is, ik gebruik die van mij ook niet heel vaak (meer in de winter) maar ga ze nog niet verkopen.

Nette prijs inderdaad voor de 400i  :thumbs-up:

De LCD4 in Duitsland is op vrijdag afgelopen, ik ga niet bieden maar hou hem wel in de gaten (lees het als ik heb er op dit moment geen geld voor)  :D

Alvast een hele fijne vakantie.

chansig

Spijt is ook een groot woord. Heel af en toe vind ik het bv ook nog jammer dat ik geen cd speler of platenspeler heb. Misschien is weemoed dan een mooier en beter woord.

Wie weet als ik ooit echt geld als water heb dan koop ik gewoon een 4. Misschien wel 2 omdat het dan kan. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op juli 13, 2016, 10:32:41
Spijt is ook een groot woord. Heel af en toe vind ik het bv ook nog jammer dat ik geen cd speler of platenspeler heb. Misschien is weemoed dan een mooier en beter woord.

Wie weet als ik ooit echt geld als water heb dan koop ik gewoon een 4. Misschien wel 2 omdat het dan kan. :D

Gr Hans

Dan kom je toch af en toe bij mij luisteren, cd-speler, platenspeler en de keuze uit de LCD2 en de LCD X  ;)

Hahaha....precies gewoon doen, alleen dan hebben ze denk ik al de 16  :D

chansig

 :D

Eerst de 400 maar afwachten. Dan de speakers van Dutch & Dutch proberen. Als dat het niet gaat worden dan kan ik alsnog op zoek naar een LCD 4. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MAW

Ben wel benieuwd naar de lcd4. Ik vond de 3 al erg prettig toen ik hem (die van jou) hoorde.
Gr. Martijn

chansig

Koptelefoon staat in te spelen. Al even op gehad. Lichte koptelefoon. Goede pasvorm en geen rare druk op je hoofd. De wijze van verpakken is prachtig, mooie doos etc. Ziet er chique uit.

De klank is goed te noemen. Tuurlijk geen Audeze LCD 3. Maar zeker niet slecht en voor het geld eigenlijk best wel goed.

Ws komt volgende week de D&D monitor op bezoek. Ik vertelde Martijn dat hij minimaal even goed moest klinken als mijn huidige speakers. Vond ie maar een rare insteek...moet toch minimaal beter ? Ik hoop gewoon van al die versterkers af te kunnen.

Martijn was in ieder geval redelijk zelfverzekerd en gaf aan dat het zonder de subs ws al beter gaat klinken. Oke...put your money where your mouth is.. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

knubbe

Leuk! Benieuwd naar je ervaring.

Als ze bevallen blijven ze dan meteen?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Citaat van: knubbe op juli 30, 2016, 10:51:37
Leuk! Benieuwd naar je ervaring.

Als ze bevallen blijven ze dan meteen?

Wat mij betreft wel...maar ik ga er vanuit dat ik een demopaartje op bezoek krijg. En ws moeten die gewoon weer terug.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

knubbe

Zit er dan nog levertijd op? Of zijn ze direct op voorraad?

Je mag me altijd nog PMen om te kijken of de SS betaalbaar voor me zijn :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

chansig

PM mij maar met je uiterste prijs..of doe ik nu iets wat niet mag. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op juli 30, 2016, 11:25:43
PM mij maar met je uiterste prijs..of doe ik nu iets wat niet mag. :D

Gr. Hans

Dat hangt er vanaf of die boze Clown meeleest :D

chansig

Technichs gezien heb ik niets te koop staan. :D

Maar goed een Boze Clown maakt dat allemaal niet zoveel uit.

Ik hoop dat de Boze Clown zijn rooie neus op heeft...meestal is dat een goed teken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Citaat van: chansig op juli 30, 2016, 12:17:53
Technichs gezien heb ik niets te koop staan. :D

Maar goed een Boze Clown maakt dat allemaal niet zoveel uit.

Ik hoop dat de Boze Clown zijn rooie neus op heeft...meestal is dat een goed teken.

Gr. Hans

Ha! Twani heeft daar al gemekker mee gehad en er wordt nooit met 2 maten gemeten op een forum :coffee:

chansig

#3021
Ow gelukkig dan maar. Als ze het wel doen ga jij er dan wat van zeggen ?

Overigens zit hem mijn "zorg" erin dat ik vroeg om een bod via pm.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Net een klein uurtje naar de Hifiman aan het luisteren. Als eerste....je merkt niet dat je een koptelefoon op hebt. Ten 2e...het geluid is gewoon erg prettig. Zal wat gekleurd zijn en wat missen in het laag. Maar dat lijkt geen probleem te zijn. Gewoon een erg fijne koptelefoon. Krijg wel weel zoiets van: Hoe zou dan de 560 klinken.. :D

Nee.....het is goed zo.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Als de beurs vol zit dan moet het er ook weer uit. Pest is dat de beurs niet vol zit.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.