reparatie electrostaatpaneel van de martin logan sequell 2

Gestart door sequell 2, juli 2, 2005, 12:05:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sequell 2

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn sequell 2 kan voorzien van een nieuw folie op het paneel en wat de belangrijke zaken zijn waar ik op moet letten zodat ze weer goed klinken.
ben tevens geinteresseerd in een extra paneel zodat een reparatie kan gebeuren onder het genot van een werkend stel speakers

beunky

Bel je dealer op, zeg dat je nieuwe folie nodig hebt voor je martin logan sequel 2's en je dealer besteld het, jij gaat dan naar de winkel als het binnen is met je oude paneel, je krijgt een nieuw paneel weer terug en je bent klaar ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Walter_PPK

Hifiwinkel in eindhoven heeft nog een spare set liggen dacht ik. Ze doen zelf geen electrostaat reparaties. Wat is er mis met de panelen?
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Kronzilla

Zullen waarschijnlijk tikken geven,das dat ze doorgeslagen zijn door de hs,en dan is er een gaatje in de folie gebrand. Zo'n electrostatisch paneel van een ML kan je niet zelf vervangen,hoogstens het hele paneel, het is geen vlak gespannen folie maar het is een gebogen paneel. In jou plaats zou ik die panelen laten professioneel vervangen, gewoon door de simpele reden dat ze zelf niet te voorzien zijn van folie.

Mvg David

sequell 2

de panelen tikken inderdaad soms, dus zijn doorgeslagen
zien er ook niet meer uit door het roken,kunnen ze niet tegen  :'(