hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op juni 28, 2009, 10:37:15
Ik heb de zweetdruppels anders van de versterker moeten vegen  :-X Maar dat kwam wellicht ook door het warme/benauwde weer  ;)

Anton geef je gewoon de juiste voeding en dan is tie niet meer te stoppen  :D   :clapping:
Oh my goody ..... die 'green currie'. :-*  Spontaan Pavlof bij de gedachte. :clapping:

Op deze pitstop na dan ;) .... Anyway, de Transporter lichter en ik ........ :-[

Citaat van: Audioloog op juni 28, 2009, 17:05:55
Ach vandaag was het "haar" dag  ;)


Wow!! Was dit met 'zeeuws' spek, Ronald? :o

Anton.

edit:typo    
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

S@m

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 11:40:48
Ach vandaag was het "haar" dag 


Wow!! Was het 'zeeuws' spek, Ronald?  :o

Anton.   

Wat een gemene opmerking... ;D

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 11:40:48
Oh my goody ..... die 'green currie'. :-*  Spontaan Pavlof bij de gedachte. :clapping:
Tijd voor een recepten forum  ;)

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 11:40:48
Op deze pitstop na dan ;) .... Anyway, de Transporter lichter en ik ........ :-[
Echt heel veel heb ik nog niet geluisterd, dit heeft alles te maken met het huidige weertype  :bigsmile:
Toch gisteravond nog eventjes de gelegenheid gehad, de eerste indruk blijft overeind: geen slissende s-klanken meer, mijn 2 missende oktaafjes  ;) weer terug, instrumenten staan veel losser in de ruimte, eigenlijk zijn alle los te benoemen "eigenschappen" een klasse verbeterd  :clapping:

Voor de duidelijkheid voor de meelezers, ik speel na de laatste modificaties dus weer zonder subwoofer en heb de behoefte ook niet meer deze in te zetten.

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 11:40:48
Wow!! Was dit met 'zeeuws' spek, Ronald? :o

Nee zuid-hollandse supermarkt spek  ;) Een zwaar tegenvallende vangst overigens ditmaal, maar toch nog net de moeite waard.  ^-^

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op juni 29, 2009, 13:25:39
Tijd voor een recepten forum  ;)
Ik zal vast ruimte op de hardeschijf reserveren. ;)

Citaat
Echt heel veel heb ik nog niet geluisterd, dit heeft alles te maken met het huidige weertype  :bigsmile:
Toch gisteravond nog eventjes de gelegenheid gehad, de eerste indruk blijft overeind: geen slissende s-klanken meer, mijn 2 missende oktaafjes  ;) weer terug, instrumenten staan veel losser in de ruimte, eigenlijk zijn alle los te benoemen "eigenschappen" een klasse verbeterd  :clapping:
Zijn die drive's vol blood, sweat and 'ripped' files toch nog enigzins de moeite waard, Ronald. :laugh:

CitaatVoor de duidelijkheid voor de meelezers, ik speel na de laatste modificaties dus weer zonder subwoofer en heb de behoefte ook niet meer deze in te zetten.
:pompom:

CitaatNee zuid-hollandse supermarkt spek  ;) Een zwaar tegenvallende vangst overigens ditmaal, maar toch nog net de moeite waard.  ^-^
Toch maar eens 'zeeuws' spek proberen dan. ;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Ik denk trouwens dat een Linn Majik DS nu heel erg zenuwachtig zou worden als deze nu naast mijn scrutimodded transporter zou moeten plaatsnemen  8)

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op juni 29, 2009, 13:48:46
Ik denk trouwens dat een Linn Majik DS nu heel erg zenuwachtig zou worden als deze nu naast mijn scrutimodded transporter zou moeten plaatsnemen  8)
::) .... Slippery when wet.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

Maargoed, we weten nu dat:
1. Phannee goed kan koken (maar dat wisten we al) :D
2. Dat Anton goed te motiveren is met degelijk voedsel.
3. Dat jullie geschroeft en gesoldeerd hebben. ;)

Maar wat hebben jullie nu precies veranderd? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op juni 29, 2009, 15:32:45
Maar wat hebben jullie nu precies veranderd? ???
Beetje peper hier, beetje zout daar, het is net koken  :laugh:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 11:40:48
Op deze pitstop na dan ;) .... Anyway, de Transporter lichter en ik ........ :-[

Na een gevarieerd watercloset-bezoek ook een stuk lichter?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni 29, 2009, 13:25:39
Voor de duidelijkheid voor de meelezers, ik speel na de laatste modificaties dus weer zonder subwoofer en heb de behoefte ook niet meer deze in te zetten.

Hoewel dat misschien maar tijdelijk is (vanwege eventueel missende halve octaven), is dat best goed nieuws. Het betekent vooral dat je tevreden bent met de sound van je speakers en een subwoofer derhalve (voorlopig!) kunt missen. Verder met de tevredenheid dan je sinds tijden bent geweest!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: celerontje op juni 29, 2009, 15:32:45
Maar wat hebben jullie nu precies veranderd? ???

Beetje ongeduldig? :coffee:

Citaat van: Audioloog op juni 29, 2009, 16:00:35
Beetje peper hier, beetje zout daar, het is net koken  :laugh:

Yes! Thats is all what high-end cooking is all about!
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

scrutinizer

Citaat van: Audiofiel op juni 29, 2009, 19:34:25
Na een gevarieerd watercloset-bezoek ook een stuk lichter?

;D .... ik heb wel wat glazuur geraakt ja. :-X

Ik hoorde van Ronald van je ongeval .... Ik hoop voor je dat je er minimaal tot geen letsel aan overhoudt, Arjen.
In zowel bewegingsvrijheid als pijn.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 19:50:55
;D .... ik heb wel wat glazuur geraakt ja. :-X

LOL ;D :-X :P

CitaatIk hoorde van Ronald van je ongeval .... Ik hoop voor je dat je er minimaal tot geen letsel aan overhoudt, Arjen. In zowel bewegingsvrijheid als pijn.

De keuken kan een pijnlijke plek zijn... :crazy:

Maar tot nu toe klaag ik niet, hoewel niet alles qua beweging zal zijn als voorheen. Maar er zijn ook ergere dingen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

scrutinizer

Citaat van: celerontje op juni 29, 2009, 18:46:27
Juist ja, en nu serieus? :devil:

Temper, temper my boy!!! ;D
In het analoogcircuit 1 stage ontnomen de ander aangepast, highpass verlegd, DC blocking condensator veredeld, layout waar mogelijk veranderd en de superreg's gemodificeerd.

;)

Anton.





 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

)p(

Citaat van: celerontje op juni 29, 2009, 20:43:47
Kijkaan, dat klinkt al iets duidelijker!

Met de nadruk op IETS...zolang het resultaat maar is meer en meer :music: smileys van Ronald in deze thread  :clapping:

peter

celerontje

Met een beetje gegoogle snap ik aardig wat Anton heeft bedoeld. :smile:

Maargoed, zoals altijd, willen wij hier foto's van zien! >:D
(jajaja, die van het eten en jullie vrolijke gezichten zijn leuk, maar het blijft hier HTforum.nl, niet Mijnvrouwvanbuitenlandseafkomstkanlekkerkoken.nl/forum :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni 29, 2009, 19:34:33
Verder met de tevredenheid dan je sinds tijden bent geweest!
En dat is een feit!  :headbanging:

Citaat van: )p( op juni 29, 2009, 22:20:46
zolang het resultaat maar is meer en meer :music: smileys van Ronald in deze thread  :clapping:
:music:  :music:  :music:  :music:  :music:  :music:  :music:  :music:  :music:

hifiman

Citaat van: celerontje op juni 30, 2009, 01:54:37
Maargoed, zoals altijd, willen wij hier foto's van zien! >:D
Helaas, ditmaal min of meer vergeten om naaktfoto's te schieten  :-X

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juni 29, 2009, 20:29:53
In het analoogcircuit 1 stage ontnomen de ander aangepast, highpass verlegd, DC blocking condensator veredeld, layout waar mogelijk veranderd en de superreg's gemodificeerd.
Met als doel -6 dB en als bonus een klasse hoger spelen. Of was het nou andersom.  ;)

100R Vishay's zijn binnen, 100R Allen Bradley's zijn onderweg. Transparantie of prettig sausje? Ik twijfel...  :lookaround:

hifiman

De versterker moet trouwens nog een keer open kwam ik gisteravond achter  :-X Ik laat jullie eerst even raden naar de reden  :devil:

hifiman

Twee van deze jongens zijn ondertussen ook onderweg van Canada naar huize Audioloog  ^-^

Kjelt

Citaat van: Audioloog op juni 30, 2009, 09:06:31
Twee van deze jongens zijn ondertussen ook onderweg van Canada naar huize Audioloog  ^-^
Wat is dat nou weer voor thaise delicatesse?  ;D

hifiman

Citaat van: Kjelt op juni 30, 2009, 09:19:25
Wat is dat nou weer voor thaise delicatesse?  ;D
Bybee Quantum Purifiers, eens geproefd kun je niet meer zonder  :coffee: