Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Ik weet niet precies waarom het gaat, maar sterkte!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

Citaat van: celerontje op oktober 21, 2010, 01:16:13
Robbert kan nu niet posten in z'n topic, dus bij deze kom ik zeggen dat hij nu heel verdrietig is dat hij niet met forumvriendjes kan praten, omdat hij straf heeft gekregen. :nopompom: :P
But he'll be back... :pompom:


Grapje zeker?

Was toch alleen een waarschuwing? En zo te zien is hij vannacht nog online geweest.

Valkyrie

Citaat van: Alex Groningen op oktober 21, 2010, 06:51:38

Grapje zeker?

Was toch alleen een waarschuwing? En zo te zien is hij vannacht nog online geweest.

Zover ik gisteren mee heb gelezen heeft hij een ban van 2 dagen. Ik had ook al zoiets van huh?  :notify:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Alex Groningen

Citaat van: Valkyrie op oktober 21, 2010, 06:54:18
Zover ik gisteren mee heb gelezen heeft hij een ban van 2 dagen. Ik had ook al zoiets van huh?  :notify:


Kan dan maar één conclusie trekken, belachelijk. Heb gisteren ook zitten meelezen, en als het alleen om de opmerking gaat dat hij iets een domme opmerking vind en daar dan een ban van twee dagen voor krijgt vind ik dan wel ver gaan.

HTip

Citaat van: Alex Groningen op oktober 21, 2010, 07:03:15

Kan dan maar één conclusie trekken, belachelijk. Heb gisteren ook zitten meelezen, en als het alleen om de opmerking gaat dat hij iets een domme opmerking vind en daar dan een ban van twee dagen voor krijgt vind ik dan wel ver gaan.
In het topic over de sfeer op het forum? Dat topic lees ik niet eens meer, want anders zou ik misschien dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen... :nopompom:

Kan Roy hier niets in betekenen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

#3705
Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 07:26:07
In het topic over de sfeer op het forum? Dat topic lees ik niet eens meer, want anders zou ik misschien dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen... :nopompom:

Kan Roy hier niets in betekenen?


Als ik het goed heb is het in een topic gebeurt die gisteravond is gesloten.


Edit: volgens mij is het echt een grap, kan bij banned leden geen Vampire vinden.

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 07:26:07
Kan Roy hier niets in betekenen?

Weinig helaas. Ik heb het des betreffende topic niet gelezen en dus niet gezien wat Robbert geschreven heeft. Ik heb alleen de reden gelezen waarom hij gebanned is. Ik vertrouw op mijn collega admins dat de ban daarom terecht is (of ik het er mee eens ben of niet). Sorry Robbert, ik kan er niets aan doen voor je omdat ik helaas niet alle kanten van het verhaal ken.

@iedereen, gelieve vragen en of opmerkingen hierover per PM en niet via dit topic.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Bedankt voor je uitleg, Roy! :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: B. op oktober 20, 2010, 20:13:55
Had dat nou maar afgeklopt Robbert :D
alsof het zo moest zijn he?? :D

Citaat van: Madhouse op oktober 21, 2010, 08:12:12
Weinig helaas. Ik heb het des betreffende topic niet gelezen en dus niet gezien wat Robbert geschreven heeft. Ik heb alleen de reden gelezen waarom hij gebanned is. Ik vertrouw op mijn collega admins dat de ban daarom terecht is (of ik het er mee eens ben of niet). Sorry Robbert, ik kan er niets aan doen voor je omdat ik helaas niet alle kanten van het verhaal ken.

@iedereen, gelieve vragen en of opmerkingen hierover per PM en niet via dit topic.  ;)
geeft niks Roy! :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Welkom terug :)

Domme opmerking he?? :D 

Ronin79

Like a real Vampire; he rises from the Dead
Get up my son, en walk this earth ...... for eternity.

Welcome Back.

(misschien iets voor een boek  :P  )

Robbert54

Citaat van: B. op oktober 22, 2010, 01:46:11
Welkom terug :)

Domme opmerking he?? :D 
:D :D :tongue2:

Citaat van: SillentWolf op oktober 22, 2010, 01:59:26
Like a real Vampire; he rises from the Dead at night
Get up my son, en walk this earth ...... for eternity.

Welcome Back.

(misschien iets voor een boek  :P  )
en ook nog na 12u 's'nachts he ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Madhouse op oktober 21, 2010, 08:12:12
Weinig helaas. Ik heb het des betreffende topic niet gelezen en dus niet gezien wat Robbert geschreven heeft. Ik heb alleen de reden gelezen waarom hij gebanned is. Ik vertrouw op mijn collega admins dat de ban daarom terecht is (of ik het er mee eens ben of niet). Sorry Robbert, ik kan er niets aan doen voor je omdat ik helaas niet alle kanten van het verhaal ken.

@iedereen, gelieve vragen en of opmerkingen hierover per PM en niet via dit topic.  ;)
Don't trust anyone! :devil: ;D
Hou je er inderdaad maar buiten, anders zijn de M&G's voortaan niet meer zo gezellig! :D

Citaat van: B. op oktober 22, 2010, 01:46:11
Welkom terug :)

Domme opmerking he?? :D 
BAN! BAN! BAN! :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: :clapping:  :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Je kunt aan de naam zien, wie er s' nachts actief is  ;)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op oktober 22, 2010, 11:34:26
Volgens mij werkt het eerder averechts :)
haha! Thanks!!


Altijd opstandige mensen die vampieren...  :devil:  ;D

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: WickedGame op oktober 22, 2010, 11:35:08
Altijd opstandige mensen die vampieren...  :devil:  ;D
;D

Citaat van: Etiennevh op oktober 22, 2010, 11:35:52
Watskeburt Robert?
eigenlijk helemaal niks ;)

Back to business:

Rack ligt inmiddels uit elkaar. Verbaas me toch weer over het gewicht van de CA.

Ik heb nog een idee voor de stands. Dankzij Jeka. Dank daarvoor. Erg ben ik toch; eerst jatten van BE en nu weer van Jeka. Nou ja je weet wat ze zeggen: beter goed gejat dan...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 22, 2010, 15:56:03
;D
eigenlijk helemaal niks ;)

Back to business:

Rack ligt inmiddels uit elkaar. Verbaas me toch weer over het gewicht van de CA.

Ik heb nog een idee voor de stands. Dankzij Jeka. Dank daarvoor. Erg ben ik toch; eerst jatten van BE en nu weer van Jeka. Nou ja je weet wat ze zeggen: beter goed gejat dan...

Slecht gevonden, bedacht, ontwikkeld, enz..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raphie

Je moeder blij, had je eindelijk de tijd om je kamer op te ruimen  :devil:
JBL PRX Power!

Etiennevh

Robbert, jij woont redelijk in de buurt. Heb je het weekend wat te doen?

Ik dacht pik ik je op om even naar de AV-nu beurs in de Jaarbeurs Utrecht te gaan. Lijkt me wel leuk!

Ik hoor het wel..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op oktober 22, 2010, 16:11:49
Slecht gevonden, bedacht, ontwikkeld, enz..
Precies!

Citaat van: Raphie op oktober 22, 2010, 16:14:11
Je moeder blij, had je eindelijk de tijd om je kamer op te ruimen  :devil:
Die maakt zich echt niet druk om mijn kamer :D dacht overigens dat ik het wel goed schoon hield, maar komt nog aardig wat stof vanaf  :-X

Citaat van: Etiennevh op oktober 22, 2010, 16:17:13
Robbert, jij woont redelijk in de buurt. Heb je het weekend wat te doen?

Ik dacht pik ik je op om even naar de AV-nu beurs in de Jaarbeurs Utrecht te gaan. Lijkt me wel leuk!

Ik hoor het wel..
Hoi, had me erg leuk geleken. En normaal heb ik zeeën van tijd alleen dit weekend natuurlijk weer niet.. sorry!  Maar er zijn vast wel veel meer forummers die er heen gaan. Gewoon een topic openen en vragen wie gaat. Dan heb je een Giga M&G zeg maar :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Eens kijken waar het schip strand:

De onderdelen en het behandelen van de gaatjes, noesten, etc etc

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo