Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: Tinus op november 11, 2009, 21:26:28
Krijgen we geen korting als we tegelijk 1 kopen  ;)
Haha! Met smits valt er ongetwijfeld wel wat te regelen! Maar ik wacht eerst 16nov nog af ;)
Citaat van: tiptop op november 11, 2009, 21:58:45
En wat was er besproken? (ben helemaal niet nieuwsgierig) ;D
;D nog niks, alleen de prijs ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Spannend weer! Ik ben benieuwd of je de poll weer moet aanpassen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JCL

Citaat van: The Vampire op november 11, 2009, 22:05:38
Haha! Met smits valt er ongetwijfeld wel wat te regelen! Maar ik wacht eerst 16nov nog af ;);D nog niks, alleen de prijs ;)

Is het toch niets geworden in Kampen? Kan me niet voorstellen dat de 4310 (wat overigens de opvolger is van de 3808) daar tegenop kan?! ben wel benieuwd (a)

Robbert54

Citaat van: JCL op november 12, 2009, 12:46:56
Is het toch niets geworden in Kampen? Kan me niet voorstellen dat de 4310 (wat overigens de opvolger is van de 3808) daar tegenop kan?! ben wel benieuwd (a)
hey!

sorry ik had je nog even willen berichten, maar hij stond in Amsterdam en was ook alleen daar te beluisteren, dus ik heb de link even doorgespeeld naar iemand anders ;D

denk dat de 4310 niet of nauwelijks onder zal doen voor een 4308 hoor.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: HTip op november 12, 2009, 06:11:10
Spannend weer! Ik ben benieuwd of je de poll weer moet aanpassen :D
ja :clapping: maar hoop dat toch niet teveel te moeten doen, anders zie ik straks door de bomen het bos niet meer.

duurt alleen zo lang voor dat er reviews van de CA komen, ben wel benieuwd wat de pro's hier over te melden hebben.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op november 12, 2009, 13:46:53
hey!

sorry ik had je nog even willen berichten, maar hij stond in Amsterdam en was ook alleen daar te beluisteren, dus ik heb de link even doorgespeeld naar iemand anders ;D

denk dat de 4310 niet of nauwelijks onder zal doen voor een 4308 hoor.

Hier verschillen de meningen nogal wat over. Lees ook dit topic maar eens door: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88048.0

Robbert54

bedankt voor de link! zal het eens even doorlezen. heb toch alle tijd van de wereld :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Cambridge Audio 650R

specsheet

User's Manual

en de Cambridge Audio 650BD

specsheet

User's Manual
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

mmm. de 650R staat inmiddels bij Iear in Tilburg.

prijs:1599 das toch weer 100 euro meer dan is meegedeeld

en de 650BD 799,-
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op november 13, 2009, 18:48:33
mmm. de 650R staat inmiddels bij Iear in Tilburg.

prijs:1599 das toch weer 100 euro meer dan is meegedeeld

Beetje onderhandelen en dan is ie er weer af  :P
Hebben ze in NL een handje van om alles 100 euro duurder te maken dan de officiële aankondiging. We zijn sinds vandaag weer officieel uit de recessie, dus we hebben weer meer te besteden  ::)

Robbert54

Citaat van: Nooff op november 13, 2009, 18:50:52
Beetje onderhandelen en dan is ie er weer af  :P
Hebben ze in NL een handje van om alles 100 euro duurder te maken dan de officiële aankondiging. We zijn sinds vandaag weer officieel uit de recessie, dus we hebben weer meer te besteden  ::)
haha! ja heerlijk dat kikkerlandje van ons. eerder zetjeeigenvolkafland. waarom is alles hier toch altijd zoveel duurder? ligt dat er nou dat wij ook nog gek genoeg zijn om die prijzen te betalen of..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op november 13, 2009, 18:53:22
haha! ja heerlijk dat kikkerlandje van ons. eerder zetjeeigenvolkafland. waarom is alles hier toch altijd zoveel duurder? ligt dat er nou dat wij ook nog gek genoeg zijn om die prijzen te betalen of..
Ik dacht dat in UK winkels BD's net goedkoop waren als op de UK webshops.
Nou, daar heb ik me lelijk op verkeken toen ik iemand BD's uit Schotland liet meenemen; 28 bloody pounds voor Tropic Thunder bij de HMV! 10 pond duurder dan in hun eigen webshop! :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

laat je dan ook eerst informeren over de prijs!! waarom niet gewoon via internet besteld dan??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

kreeg net een PM van een medeforumlid die Iear had gevraagd naar de CA met B&W in vergelijking met Rotel. dit was hun antwoord:

Audio 650R receiver is ook een zeer fraaie combinatie met de B&W speakers, deze Cambridge zal in vergelijk met de Rotel het klankbeeld verder open trekken, luchtiger-gedetailleerder en helderder maken, het blijft een smaak kwestie. In de winkel staan de Rotel en de Cambridge in stereo opgesteld om te kunnen vergelijken,
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

de CA 650R en de 650BD zijn weer uitgesteld tot december. De oppo wordt wel steeds interessanter zo..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

ksi

Weer uitgesteld? Jahoor...
Dan was ik ook nog niet aan een upgrade toe, maar zodoende valt er wel weer een optie af voor je denk ik.

Robbert54

Citaat van: ksi op november 18, 2009, 13:13:48
Weer uitgesteld? Jahoor...
Dan was ik ook nog niet aan een upgrade toe, maar zodoende valt er wel weer een optie af voor je denk ik.
nee nog niet, heb de vaccinatie gehad en die onderdrukt ook het ht-virus een beetje, (hoewel ik af en toe nog wel flink wat KOOP KOOOP  KOOOOOOP bijwerkingen heb, maar hou het in bedwang) dus ik wacht deze maand nog even af, maar mocht CA in december nog niet komen dan wordt het denk ik wel een ander verhaal.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Irritant zeg!! >:(

Voor de zoveelste keer uitgestelt. :baaa: :crazy:

Dan begin je idd te denken aan een ander merk. :dozingoff:

Nadeel van de Marantz die ik al heb is de langzame uitleestijd (jaja, ik begin me er nu ook aan te ergeren). laatst zeker 5 minuten! Met tussendoor de melding dattie misschien geupdate moest worden. Dat vind ik wel een negatief iets van bd-spelers. dat gezeur met updates enz..

De CA zou veel sneller inlezen, maar dat weten dus nog steeds niet :hmmm:

Jammer, jammer, jammer :unhappy:


Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op november 18, 2009, 18:35:44
Irritant zeg!! >:(

Voor de zoveelste keer uitgestelt. :baaa: :crazy:

Dan begin je idd te denken aan een ander merk. :dozingoff:

Nadeel van de Marantz die ik al heb is de langzame uitleestijd (jaja, ik begin me er nu ook aan te ergeren). laatst zeker 5 minuten! Met tussendoor de melding dattie misschien geupdate moest worden. Dat vind ik wel een negatief iets van bd-spelers. dat gezeur met updates enz..

De CA zou veel sneller inlezen, maar dat weten dus nog steeds niet :hmmm:

Jammer, jammer, jammer :unhappy:



misschien dat voor jou anders die oppo SE nog wel interessant is. die moet betere analoge uitgangen hebben.

grootste probleem bij mij is momenteel dat het geld brand in mijn handen ;D ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op november 18, 2009, 22:39:19
misschien dat voor jou anders die oppo SE nog wel interessant is. die moet betere analoge uitgangen hebben.

grootste probleem bij mij is momenteel dat het geld brand in mijn handen ;D ;D

Dat komt me bekend voor! Zou ik daarom een gat mijn handen hebben? :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

tiptop

Citaat van: The Vampire op november 18, 2009, 22:39:19
misschien dat voor jou anders die oppo SE nog wel interessant is. die moet betere analoge uitgangen hebben.

grootste probleem bij mij is momenteel dat het geld brand in mijn handen ;D ;D
Die Oppo is niet interessant! die verkoopt de zaak niet en kan ik dus niet ruilen. Dus geen extra geld betalen. CA verkopen ze wel en past ook beter bij mijn spullen.
En hij heeft ook goede analoge aansluitingen. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Nooff

Geduld is een schone zaak  ;) (ook voor je handen  :D)

Ik denk dat de Cambridge het wachten meer dan waard is.