Aansluiten pioneer DV 626 op Iscan Pro

Gestart door audia3fan, juni 14, 2005, 10:15:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

audia3fan

Ik heb zojuist een Iscan Pro lijnverdubbelaar gekocht. Deze wil ik gaan gebruiken in combinatie met een sony VPL-CS 2 projector en een Pioneer DV 626 D DVD speler. Bij mijn weten heeft de DVD speler geen component aansluiting. Kan ik nu de speler via een SCART RGB kable aansluiten, of moet ik de S Video uitgang gebruiken?

pch

Citaat van: audia3fan op juni 14, 2005, 10:15:08
Ik heb zojuist een Iscan Pro lijnverdubbelaar gekocht. Deze wil ik gaan gebruiken in combinatie met een sony VPL-CS 2 projector en een Pioneer DV 626 D DVD speler. Bij mijn weten heeft de DVD speler geen component aansluiting. Kan ik nu de speler via een SCART RGB kable aansluiten, of moet ik de S Video uitgang gebruiken?

S-video gebruiken is dan helaas het hoogst haalbare.....
Als je dat van tevoren nou even had gevraagd/uitgezocht, daar is dit board toch ook voor???
De duurdere DVDO's kunnen dat nl. wel maar de Iscan pro is echt een heel simpel dingetje....

Gr. Pch

bmateijsen

Je kan er een RGB naar Component converter tussen zetten... Dan moet het ook gaan!

Groet Bjorn

audia3fan


Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken