Pioneer XDE 435

Gestart door boedha, april 22, 2006, 01:33:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boedha

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en de naam is Alex.  ;D

Zo dat hebben we gehad, nu de vraag ik ben in het bezit van een Pioneer XDE 435. Is het nu interessant om een calibratie te laten uitvoeren. Zijn er mensen bij met een 435 waarbij dit veel verbetering heeft opgeleverd.

Het beeld is nu vrij aardig, maar het kan altijd beter zullen we maar zeggen. En hoe gaat het eingelijk in zijn werk. Sluit je gewoon een kastje aan op de tv ofzo. En de garantie van de TV blijft gewoon intact?
Oja en wat is bij de tour "omgeving" Ik woon ongeveer 45 km van eindhoven is dat ook nog omgeving. (tussen Breda en Tilburg, 2km van het
wel bekende vliegveld)

boedha

#1
Foutje 2x hetzelfde bericht  ??? ::)

J.A.F._Doorhof

Hi,
De calibratie heeft zeer zeker zin.
De garantie van Pioneer blijft in tact als wij het doen, als je zomaar iemand laat rommelen ben je je garantie kwijt en heb je grote kans op problemen.

Het calibreren van de Pioneers gaat gewoon via het professionele menu maar we gebruiken een coloranalyzer en die heeft niet iedereen zo maar liggen :D

Het beste kun je je inschrijven voor een tour Brabant, bv Breda.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken