YUV-RGB converter van Burosch

Gestart door thommy, februari 14, 2003, 12:58:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ub4b

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 15, 2003, 22:40:52
Nee,
Hij heeft hem GRATIS van me geleend en het werkte op de één of andere manier niet bij hem dus heb ik hem weer terug gekregen.

Dat maakt het helemaal wrang, leen je iets uit zonder kosten en dan toch nog zo moeilijk doen, dan moet je toch wel weten hoe ik in elkaar zit, als ik iemand kan helpen zal ik dat niet laten.

MvrGr.
Frank

Alsof er moet betaald worden om een product te mogen uitlenen voor een review  >:( >:( >:( Sorry maar dat slaat alles, uiteindelijk zijn er wel 4000 dagelijkse hifi.nl bezoekers die de Philips DVD 963-SA review zien passeren en jouw naam en bedrijf werd wel vermeld in de review. Van onze kant zijn wij heel correct geweest.

Dat de xblaster niet werkt op de Barco 801s zonder VGA box was een persoonlijke reden de XB terug te sturen, zoals we ook in de proefperiode waren overeengekomen.

J.A.F._Doorhof

ub4b,

Daar gaat het niet om.
Wat ik probeer aan te geven is dat ik wel help waar mogelijk terwijl er GEEN commerciele voordelen aanzitten of hoeven aan te zitten.
Ook dit forum getuigd daarvan. Ik vindt het gewoon prachtig om mensen op weg te helpen, als ze daarna voor ITC kiezen is dat alleen maar extra mooi, maar het hoeft niet.

Thommy,
Ik geef verschrikkelijk veel antwoorden op vragen over producten die wij NIET voeren, en adviseer zelfs al in verschillende threads naar bv vdhul kabels, Philips DVD spelers, Kef Eitjes, Projectoren zoals de Piano.
Ik geef advies bij instellingen en acoustiek terwijl ik daar mijn eigen broodwinning een beetje mee in de weg sta.

Het feit is echter wel dat met 15000 hits per dag ik me nu wel even concentreer op de artikelen waar ik WEL heel veel van af weet, zodat ik die mensen als eerste help, de rest van het forum pakt de producten wel op die ik niet goed ken.

Vergeet niet dat ik zonder het forum al dagen draai van tussen de 8-12 uur, en dat het forum daar nog eens overheen komt, in drukke weken zoals December en Januari zal dit betekenen dat ik me inderdaad alleen richt op bij mij bekende producten. En dat lijkt me logisch.

Het probleem dat ik heb is dat er gewoon inderdaad gebashed wordt, de Burosch wordt niet gewoon genoemd, nee er wordt meteen een opmerking geplaatst dat het beter is als Frank's X-blaster die er gewoon goedkoop uit ziet. Vergeet niet dat het niet mijn X-blaster is, maar een Key Digital apparaat waarvan wij niet meer zijn dan dealer. Nogmaals als de Burosch beter is dan kan ik zo overstappen naar dat apparaat, als daarna Kramer beter is dan zullen we overstappen naar Kramer.

ITC Home Theater is gewoon ZEER flexibel en kan in dit soort situaties binnen een week overstappen van het ene product naar het andere. En vergeet niet wat voor producten we daarmee al op de NL markt gezet, Cinematrix, Cinepro, Eichmann, Immersive, Mike Parker mods zonder ITC hadden deze merken waarschijnlijk NIET of niet zo snel op onze markt gestaan.............

Het enige dat ik vraag is een beetje respect en niet op alle slakken zout te leggen, als ik aangeef dat je ook eens moet kijken naar een TC-sound unit dan is dit met een reden, ik heb de vocal's gehoord en de TC-sound en ben voor de TC-sound unit gegaan. Hetzelfde geldt voor de X-blaster ik heb een D-vhs deck gezien met een X-blaster en was helemaal onder de indruk van de scherpte die het beeld behield en de kleurspreiding. Ik heb ook een Extron convertor gezien die dezelfde kleur en detail behield maar die kost € 1900,00 (heeft wel meer mogelijkheden), in mijn zoektocht naar de X-box oplossing (want daar is het om begonnen) heb ik ook wat goedkopere transcoders hier gehad en die miste gewoon de scherpte en de kleur weergave van de key digital....... een box zegt niets, het gaat om het beeld. En om dan on-line de conclusie te trekken dat de Burosch box een betere oplossing is als de X-blaster is gewoon niet fair, zet ze naast elkaar en ik ben er van overtuigt dat je dan pas een conclussie kan trekken.

Een beetje respect dus voor elkaar, en niet alles wat ik post negatief of commercieel zien.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

thommy

Citaat van: garmtz op februari 16, 2003, 10:40:12
Ik zal het maar gewoon ronduit zeggen: er zijn maar 2 personen op dit forum die aan fervent "Frank-bashing" doen... Waarom is mij compleet onduidelijk... ??? Ik ga ub4b en thommy hierbij persoonlijk aanraden niet Frank persoonlijk aan te vallen op de basis van verkeerde veronderstellingen dat hij "alleen zijn eigen produkten aan zou prijzen" (wat gewoon niet waar is).

Waar haal jij vandaan dat ik Frank aanval of nog erger, hem afkraak ???
Lees dit eens goed door:

Sorry Frank, je mag er dan veel van afweten maar ik zal je nooit kunnen aanschouwen als een echte mede Ht liefhebber, daarom zijn er teveel commerciele aspecten van jou kant in het spel.
Ik verwijt je dit echter niet hoor, immers iedereen moet toch zijn brood verdienen.


Beschouw jij dit als een aanval ???
Lijkt me echter meer op een koele gegronde redenering.

Indien ik toch Frank zou viseren, waarom zou ik dan zeggen dat ik zeer tevreden ben met de PSM-1, die door ITC geinstalleerd en geleverd is aan mij ???




CitaatOm on-topic te gaan: de Burosch unit doet blijkbaar maximaal standaard progressive scan en er wordt nergens gerept over 720p en 1080i. Als Frank dan aangeeft dat dat op de Key Digital in ieder geval prima werkt, waarom dat dan afkraken? Ik heb geen zin in "Dirty Harry" taferelen, laat je beschuldigingen alsjeblieft achterwege, of reageer niet of POST hier gewoon niet meer.

Zo.

Ik neem aan dat je hiemee mij niet bedoelt, ik heb trouwens nog nooit enig toestel van Frank afgekraakt.

Ik ben wel van mening dat ieder toestel de kans moet krijgen om zich te bewijzen zonder enig vooroordeel. Nadien zullen de plus- en minpuntjes wel boven water komen.
Dat is toch de bedoeling van een dergelijk forum en heeft iedereen(ht hobbyist) er baat mee.

Eind van de discusie voor mij, nu hopelijk eindelijk weer full on-topic.

Mvgr
Yves.


Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 15, 2003, 22:40:52
Nee,
Hij heeft hem GRATIS van me geleend en het werkte op de één of andere manier niet bij hem dus heb ik hem weer terug gekregen.

Dat maakt het helemaal wrang, leen je iets uit zonder kosten en dan toch nog zo moeilijk doen, dan moet je toch wel weten hoe ik in elkaar zit, als ik iemand kan helpen zal ik dat niet laten.

MvrGr.
Frank

En het wordt bijzonder gewaardeerd Frank.
Je doet best veel moeite en je begrip is ook een bedankje waard.
Dat mogen ze best weten.

En ja,ik heb er ook eentje te leen van Frank. ;D

Gr.Fred.

thommy

#29
Misschien een idee,

Zou Frank dit toestel soms niet eens willen uittesten.
Indien de test dan positief is, toch ook leuk voor ITC en ons dat ze dit 'boxje' kunnen aanbieden?

Mvgr
Yves.

J.A.F._Doorhof

Zeker, wel als iemand me er één kan leveren.

Persoonlijk ben ik meer voor bekende merken en lokt de 1080i en 720p mogelijkheden me zeer voor de toekomst, maar als het beter is dan is het zeker een optie.
Dus als iemand zo een apparaat hebt dan gaan we hem hier vergelijken met de KD.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"