Projector in woonkamer.

Gestart door stanley, juli 8, 2023, 14:18:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Vreemd.
Als dat op alle bronnen is moet ik hem even nakijken voor je.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

stanley

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 13, 2023, 22:57:24Vreemd.
Als dat op alle bronnen is moet ik hem even nakijken voor je.

Ik zal het nog proberen met verschillende consoles die hdr ondersteunen.

ravage

Citaat van: Richard70... op augustus  6, 2023, 10:53:47Ja bij dit plaatje , nu ben ik wel benieuwd naar een fotootje van een donkere scène in dezelfde omstandigheden .
Bijv begin StarWars ( zwart met alleen sterren )

Dat vraag ik me dus ook af, bij mij kan ik zware donkere gordijnen sluiten en aan de andere zijde van de woning,kunnen zwarte lamellen ook helemaal dicht. omdat ik wil gaan projecteren met een breedte van 3 meter (en de de throw afstand 5.7 meter is) wil ik graag matt wit ipv donker grijs omdat er anders teveel licht adsorptie is. blijft een lastige keuze. kijk nooit tekenfilms zeg maar ::)
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

stanley

#28
Citaat van: ravage op augustus 21, 2023, 10:48:31Dat vraag ik me dus ook af, bij mij kan ik zware donkere gordijnen sluiten en aan de andere zijde van de woning,kunnen zwarte lamellen ook helemaal dicht. omdat ik wil gaan projecteren met een breedte van 3 meter (en de de throw afstand 5.7 meter is) wil ik graag matt wit ipv donker grijs omdat er anders teveel licht adsorptie is. blijft een lastige keuze. kijk nooit tekenfilms zeg maar ::)


Ik zal is een foto maken van een donkere scène. De lichte muren hebben wel invloed op het geheeld daarom zal ik ook donkere gordijnen ophangen bij de ramen.
Heb wel een foto gemaakt (Star Wars) met de tijdelijke setup.
En zodra het donker is is het ook echt donker maar als de letters komen merk je gelijk dat de kamer te licht is.
Ben momenteel nog alles aan het wegwerken, verbouwen
en ophangen. Maar zodra ik alles klaar heb post ik een betere foto.

vik

De Star Wars intro crawl tekst hoort in principe geel te zijn. Los van het strooi licht ziet het er vreemd uit vanuit deze kant.

Wat is dit voor bron materiaal?

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

stanley

#30
Citaat van: vik op augustus 30, 2023, 11:29:38De Star Wars intro crawl tekst hoort in principe geel te zijn. Los van het strooi licht ziet het er vreemd uit vanuit deze kant.

Wat is dit voor bron materiaal?



4k via een zidoo maar zoals ik al voorgaand gemeld hebt kloppen me kleuren niet in hdr is alles fles en weinig kleur.
Ik heb nog niet kunnen testen met andere bronnen omdat ik moest wachten tot ik alles opgehangen heb.