Rob's stereoset

Gestart door Rob_H, september 22, 2006, 21:17:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op maart  4, 2007, 12:20:56
Inderdaad een mooi rack. En het klinkt ook nog goed! :D

Ik heb dus niet overdreven ;D ;D ;D ;).
Ik zal eens mijn eigen showcase topic openen...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rob_H

Citaat van: Peerless Monster op maart  4, 2007, 12:33:53
Ik heb dus niet overdreven ;D ;D ;D ;).
Ik zal eens mijn eigen showcase topic openen...

Ik was eerlijk gezegd ook geschrokken van het verschil met de Pagode rack. De rack had ik puur op het uiterlijk gekocht. Maar zowel het optisch als het klankmatig resultaat mag er zijn.

Laat maar komen u showcase topic  ;D

Mvg. Rob


Audiofiel

Citaat van: Rob_H op maart  5, 2007, 16:12:38
Ik was eerlijk gezegd ook geschrokken van het verschil met de Pagode rack. De rack had ik puur op het uiterlijk gekocht. Maar zowel het optisch als het klankmatig resultaat mag er zijn.

En de HD-versie (tegenwoordig Master Reference) klinkt nog een pak beter. :D

CitaatLaat maar komen u showcase topic  ;D

Ik neem aan dat je die van Rens bedoeld, want van mij komt er voorlopig geen showcase. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rob_H

Citaat van: Audiofiel op maart  5, 2007, 16:47:37
En de HD-versie (tegenwoordig Master Reference) klinkt nog een pak beter. :D

Ik neem aan dat je die van Rens bedoeld, want van mij komt er voorlopig geen showcase. 8)

Dat geloof ik maar al te best dat de Master Reference beter is, maar wel slechter voor je portemonnee.  :)

Mvg. Rob


Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op maart  4, 2007, 13:31:11
Waarom?  ::)

Mmm er zijn misschien flink wat redenen om het niet te doen inderdaad.
Maar ach onze bouvier Astor zal ze leren ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Rob_H

Helaba,

Weer wat nieuws van het front, vandaag mijn setup voorzien van "Cable Elevators".
Dus de persoons verse bakjes van de AH gaan de deur uit  ;D
euhm terug de diepvries in, ideaal om soep te bewaren  :)

Effe serieus nu, mijn eerste indruk is meer rust, dynamiek en scheiding tussen de instrumenten en stemmen.

Wat pics:







Mvg. Rob

Del member

Wie importeert die dingen ? In de US prijzen gezien :

Available in an 8-pack for $159.95 or individually for $20.00 each

Rob_H

Citaat van: ub4b op maart 25, 2007, 18:20:30
Wie importeert die dingen ? In de US prijzen gezien :

Available in an 8-pack for $159.95 or individually for $20.00 each

Voor België: Technology Distribution (Voor Nederland weet ik niet?)

Meer info: http://www.technologydistribution.be

Prijzen --> €40/stuk

Mvg. Rob

neverywhere

#159
Begrijp ik u nu goed :Die bakjes onder uw snoeren verbeteren de geluidsweergave??

Geloof je het zelf?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

brimbrammer

Citaat van: neverywhere op maart 25, 2007, 18:54:20
Begrijp ik u nu goed :Die bakjes onder uw snoeren vervbeteren de geluidsweergave??

Geloof je het zelf?
;D
Duidelijk mening...... ;)

Rody

#161
Bij dit soort dingen heb ik altijd zoiets van  ::)

Je kunt ook eens een paar keer lekker uit eten gaan ;D

Del member

Citaat van: Rob_H op maart 25, 2007, 18:45:10
Voor België: Technology Distribution (Voor Nederland weet ik niet?)

Meer info: http://www.technologydistribution.be

Prijzen --> €40/stuk

Mvg. Rob


H'mmm EU end-user = US prijs x2

Hopelijk heb je ze als redacteur cadeau gekregen.

Trouwens als het doel van die potjes het statisch contact met de ondergrond te verminderen is, dan kan ik wel zelf iets verzinnen voor 40 EUR dat dat ook doet :)

neverywhere

Ach ja ...logisch natuurlijk....zo,n houten vloer is super statisch. ::)
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Audiofiel

Citaat van: Rody op maart 25, 2007, 19:08:54
Bij dit soort dingen heb ik altijd zoiets van  ::)

Je kunt ook eens een paar keer lekker uit eten gaan ;D

En dan de sausbakjes mee naar huis nemen voor het gewenste resultaat. :P ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Del member

Citaat van: Audiofiel op maart 25, 2007, 19:43:57
En dan de sausbakjes mee naar huis nemen voor het gewenste resultaat. :P ;D

Bij de Chinees hun porseleinen sauspottekes meejatten foei ('t noemt voor iets China).

Rody

Citaat van: Audiofiel op maart 25, 2007, 19:43:57
En dan de sausbakjes mee naar huis nemen voor het gewenste resultaat. :P ;D

Haha  :)

chansig

ze moeten ook nog inspelen ....

Groeten Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

royal d

Ieder zijn ding toch ::), wellicht heeft de gebruiker super goede oren en hoort hij/zij wel verschil.

neverywhere

Citaat van: D.E Yirci op maart 26, 2007, 12:01:04
Ieder zijn ding toch ::), wellicht heeft de gebruiker super goede oren en hoort hij/zij wel verschil.

Wel , ik geloof een hoop maar dat het op brugjes leggen van de kabeltjes een geluidsverandering teweeg brengt,nee dat niet.
Maar een testje is natuurlijk simpel gemaakt : Laat moeders de vrouw tijdens het spelen van muziek de kabeltjes langzaam optillen. Als uw theorie juist is zal dit zeker verschil in het geluid geven. Ik denk echter dat zelfs een vleermuis nog geen verschil zal horen.

Maar ja , zo zijn er wel meer dingen waarvan ik zeg, nou nou....
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Fatalfelix

Citaat van: Rob_H op maart 25, 2007, 18:14:55


Effe serieus nu, mijn eerste indruk is meer rust, dynamiek en scheiding tussen de instrumenten en stemmen.


it's all in your mind  ;D

maargoed, het gaat er tenslotte om dat het voor jou gevoel werkt en dat is het gene waar het om gaat, en bovendien ziet het er niet onaardig uit  ;)

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

neverywhere

#171
Citaat van: Felixdi op maart 26, 2007, 18:15:02
it's all in your mind  ;D

maargoed, het gaat er tenslotte om dat het voor jou gevoel werkt en dat is het gene waar het om gaat, en bovendien ziet het er niet onaardig uit  ;)



Dat is waar, het ziet er gelikt uit....al moet je waarschijnlijk wel aan iedereen uitleggen wat die rare dingen zijn onder je kabels. Kan me zo voorstellen dat meewarige blikken uw deel zullen zijn.....
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Rob_H

#172
Ik had wel een discussie verwacht  ;D,  maar verschil hoor je echt hoor, daar hoef je super gehoor voor te hebben.  Zelfs al zou je een blinde test doen dan zal je het verschil nog duidelijk horen. Maar als je hier sceptisch tegenoverstaat wil je het verschil gewoon niet horen. In het begin heb ik ook de moed moeten oprapen om het uit te proberen. Maar nu blijven ze hier toch staan denk ik.   O0
Die voodoo dingen zijn meestal prijzig maar je kan daar nog verder in gaan, kijk maar naar de spullen van Harmonix ... :o
@ Rody: Lekker gaan uit eten doe ik evenzeer hoor, daar brengen die potjes geen verandering in.
And the beat go's on... ;)
Mvg. Rob

Rody

Citaat van: Rob_H op maart 26, 2007, 18:41:41
@ Rody: Lekker gaan uit eten doe ik evenzeer hoor, daar brengen die potjes geen verandering in.
Mvg. Rob


Dan is het goed  ;D

molle

Hoi Rob,

Ben thuis geraakt. Aardig wat kilometers achter de kiezen vandaag ;D

Wat heb je toch een kwijlset staan hoor O0 Prachtige apparatuur en daar klinkt het ook naar.
Die Kimber Select bekabeling is toch weel heel erg  :o

Voor in zo een kleine ruimte is het geluid toch wel zeer gelikt. Mooi soundstage en een lekkere diepte. Het laag zou nog wel iets beter kunnen, maar dat zal ook wel een deel met de ruimte te maken hebben.
Maar het mooiste van deze set ga je volgens mij toch krijgen als je verhuisd bent naar een grotere kamer.
Daar is deze set voor gebouwd 8) Dan misschien nog een mooie vloerstaander erbij en dat gaat kristallen geven volgens mij.

Het was zeer leuk en tot de volgende keer bij mij ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4